Yli kolmekymppiset ensimmäistä kuumeilevat

@Dumbo, kaikki raajat on ristissä että olis tosiaan kiinnittymistä! :smiley-angelic001 kuinka pitkä sun luteaali on yleensä, onko aiemmin ollut tuhrua ennen menkkoja?

Olen tikuttanut oviksen tätä ennen vain kerran, silloin luteaali oli 13 päivää. Tiputtelua ennen menkkoja on yleensä ollut vain 2 päivää. Joskus keväällä oli pitempi enteilevä tiputtelu, mutta se oli poikkeuksellista.
 
Olen tikuttanut oviksen tätä ennen vain kerran, silloin luteaali oli 13 päivää. Tiputtelua ennen menkkoja on yleensä ollut vain 2 päivää. Joskus keväällä oli pitempi enteilevä tiputtelu, mutta se oli poikkeuksellista.

Vaikuttaa lupaavalta! :smiley-bounce012
 
Minulta ei vielä tuota AMH:ta ole mitattu, maaliskuussa katottiin vain kilppariarvot, ferritiini ja prolaktiini. Kaikki oli viitearvoissa, mutta ferritiini saisi olla korkeampikin, se oli 38. Tosin ei ole nyt kevään jälkeen sitä uudelleen mitattu, niin en tiedä mikä on tilanne nyt. Rautaa olen silloin tällöin syönyt purkista.

Voin kyllä samaistua myös noihin ajatuksiin, jotka seilaa toivon ja epätoivon välillä. Yritän kuitenkin ajatella positiivisesti ja luottaa omaan kehoon. Kaikille oireille yleensä on joku syy, mistä keho yrittää kertoa ja mahdollisesti sen aiheuttajan voi hoitaa kun syy löytyy.

Olen nyt jonkin aikaa seurannut Youtubesta Fertility Homeopath -kanavaa ja sitä kautta saanut paljon tietoa ja ymmärrystä esim. hormonitoiminnasta, miten sen epätasapaino vaikuttaa tosi moneen asiaan. Hän on siis homeopaatti Hollannissa ja keskittyy hedelmällisyyden parantamiseen, kanava on enkuksi. Ja vaikka hän on homeopaatti, suurin osa videoista kertoo enemmänkin yleisistä luonnollisista tavoista parantaa hedelmällisyyttä ja hormonitasapainoa. Suosittelen tutustumaan, jos englanninkielisyys ei haittaa :thumleft

@Dumbo voi kun olisi kiinnittymisvuotoa :love7
 
No niin, ei tarvinnut testata enää toistamiseen, täti kaahasi paikalle aivan ajallaan heti aamusta. Ja vuotoakin on siinä määrin, että ei tarvitse asiaa enää vatvoa, ihan selkee kp1. Mutta hei, positiivisena yllätyksenä luteaali oli täydet 12 päivää, ilman mitään tuhruja ja muutenkin PMS oireet pysyi hyvin kurissa. Oon ehdottomasti sitä mieltä, että se oli noiden siveydenpuu kapseleiden ansiota, eli menevät jatkoon! Geleitä on vielä myös jäljellä, mutta en ole huomannut niillä olevan oikein mitään vaikutusta. Saatan napsia ne nyt loppuun, mutta tuskin ostan enää lisää. Perjantaina pitäis sit työpäivän lomassa ehtiä käydä verikokeissa ja siitä se uuden toivon rakentaminen taas alkaa...

@Turkooosi, tervetuloa joukkoon :welcome Toivotaan, että tupakoimattomuus auttaisi asiaan, ja saisitte nyytin alulle jo ennen hoitoja! Tosiaankin on raastavaa tutkailla oloja jatkuvasti! Täällä siis juuri piinailut ohi ja nyt pari viikkoa ihan vaan omaan hyvinvointiin keskittyen!

@Butterflies ja @Dumbo, isot peukut teille!! :thumleft:thumleft


Kiitos tsempistä :Heartpink Tänään on ollut paskin päivä koko yrittämisen ajalta. Jouduin tän ”flunssan” takia perumaan akupunktionkin joka ois varmasti rentouttanut myös hermoja.

Onneksi huomenna on kiire, pakko suorittaa ja ajatella muuta elämää. Mun mies on mökillä niin ei tarvinnut pilata sen päivää masisteluillani. :shifty::depressed:
 
Heippa täältä aallon pohjalta. Kp 1 tänään ja voi hitto että osaa olla perseestä. Tänään oli dpo 17, viimeinen mahdollinen menkkojen alkamisen päivä (yleensä alkaa jo dpo 15 tai 16). Viimeiseen asti jännitin et jospa, oispa.
.. Mut ei. Tiedän että olo tästä kohenee kyllä, mut just nyt tuntuu ettei tätä jaksais enää yhtään :sad001 tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta.
 
Heippa täältä aallon pohjalta. Kp 1 tänään ja voi hitto että osaa olla perseestä. Tänään oli dpo 17, viimeinen mahdollinen menkkojen alkamisen päivä (yleensä alkaa jo dpo 15 tai 16). Viimeiseen asti jännitin et jospa, oispa.
.. Mut ei. Tiedän että olo tästä kohenee kyllä, mut just nyt tuntuu ettei tätä jaksais enää yhtään :sad001 tuntuu niin epäoikeudenmukaiselta.


Voimia uuteen kiertoon Turkoosi, kyllä me täältä pohjamudista noustaan kun menkat on ohi :3some Ja onneksi täällä voi purkaa tuntoja.
 
Olen tikuttanut oviksen tätä ennen vain kerran, silloin luteaali oli 13 päivää. Tiputtelua ennen menkkoja on yleensä ollut vain 2 päivää. Joskus keväällä oli pitempi enteilevä tiputtelu, mutta se oli poikkeuksellista.

Iik, kuullostaa "hyvältä"! Terveisiä sinne pikku tyypille, toivottavasti on olemassa ja ottaa kovasti kiinni!

@Butterflies ja @Turkooosi, sympatiat täysin teidän puolella, tänne saa onneksi kaiken purkaa ja säästää kaksilahkeisia edes hieman :Heartred

@Minzku, kuullostaa mielenkiintoiselta, pitääpä tsekata!
 
Hei, mitenkäs täällä kaikilla menee? Miten voitte @Butterflies ja @Turkooosi olitte alkuviikosta niin alamaissa? Mitenkäs @Dumbon tiputtelut?

Täällä vielä varsin tylsät päivät, kp9. Huomenna alan varmaan taas testaamaan ovista. Ennusteen mukaan olis ovis kp15, mutta itse veikkaisin että on taas hitaan puolen vuoro, eli ennemminkin kp17. Tosin pientä kasvukipuilua on kyllä jo ollut havaittavissa. Maanantaina ultra :nailbiting:
 
Hei, mitenkäs täällä kaikilla menee? Miten voitte @Butterflies ja @Turkooosi olitte alkuviikosta niin alamaissa? Mitenkäs @Dumbon tiputtelut?

Täällä vielä varsin tylsät päivät, kp9. Huomenna alan varmaan taas testaamaan ovista. Ennusteen mukaan olis ovis kp15, mutta itse veikkaisin että on taas hitaan puolen vuoro, eli ennemminkin kp17. Tosin pientä kasvukipuilua on kyllä jo ollut havaittavissa. Maanantaina ultra :nailbiting:

Täälläkin tylsää, kp12. Oon kyllä jo monta päivää tikutellut ovista :hilarious: jotain nippailuita on, en ole varma liittyykö edes ovikseen.. Kai se ovis on viikon sisällä.

Nii söitkö letroja vai miksi on ultra?
 
Muokattu viimeksi:
@jannn, perästä tullaan :happy:

Ei ole letroja, ainakaan vielä, katsotaan vain että ei olisi mitään rakenteellisia ongelmia. Itseä lähinnä pelottaa, että voisi olla myomia, äidiltäni poistettiin kohtu niiden takia kun hän oli vain vuoden minua vanhempi :nailbiting:
 
Hei, mitenkäs täällä kaikilla menee? Miten voitte @Butterflies ja @Turkooosi olitte alkuviikosta niin alamaissa? Mitenkäs @Dumbon tiputtelut?

Täällä vielä varsin tylsät päivät, kp9. Huomenna alan varmaan taas testaamaan ovista. Ennusteen mukaan olis ovis kp15, mutta itse veikkaisin että on taas hitaan puolen vuoro, eli ennemminkin kp17. Tosin pientä kasvukipuilua on kyllä jo ollut havaittavissa. Maanantaina ultra :nailbiting:

Kiitos kysymästä ♥️ Mieliala on jo vähän parempi mutta aika alamaissa vielä kyllä... Kai se tästä.
 
Hei, mitenkäs täällä kaikilla menee? Miten voitte @Butterflies ja @Turkooosi olitte alkuviikosta niin alamaissa? Mitenkäs @Dumbon tiputtelut?

Täällä vielä varsin tylsät päivät, kp9. Huomenna alan varmaan taas testaamaan ovista. Ennusteen mukaan olis ovis kp15, mutta itse veikkaisin että on taas hitaan puolen vuoro, eli ennemminkin kp17. Tosin pientä kasvukipuilua on kyllä jo ollut havaittavissa. Maanantaina ultra :nailbiting:


Kiitos, täällä kp26/28. Iltaisin on parina päivänä ollut menkkajomoja. Ajattelin että ok, nyt ollaan jo yli dpo10 enkä ole tuntenut mitään telakoitumista. Ihan kuin mun kroppa sen jotenkin maagisesti ilmoittaisi :laughing021 Onneksi pms-oireet on alkaneet helpottamaan niin tänään oli jo kiva päivä :)

Tsemppiä ultraan!
 
Täällä on edelleen jatkunut todella, todella niukka tuhruilu, joka päivä tullut pari tippaa pikkuhousunsuojaan tai pyyhkiessä jäänyt paperiin. Nyt dpo 11. Mitään muita outoja tai raskauteen viittaavia oireita ei ole ollut.
Jotenkin kyllä veikkaan, että menkat ne sieltä tulee, mutta sehän selviää sitten alkuviikosta o_O onneksi viikonlopulle on ohjelmaa tiedossa niin on muutakin ajateltavaa.

@Aloy tsemppiä ultraan, toivottavasti kaikki on kunnossa!
 
@Dumbo ja @Butterflies tsempit vielä loppumetreille, pidetään nyt vielä pientä toivoa yllä että uutta kiertoa ei enää tule :smiley-angelic001

@Turkooosille, ja toki kaikille muillekin, toivottelen parempaa alkavaa viikkoa :Heartred
 
Ei ole menkat vielä alkaneet, dpo13. Huomenna pitäisi alkaa jos luteaali on sama kuin viime kierrossa. Tuo todella niukka tiputtelu siis on edelleen jatkunut. Eipä jäänyt luteaali sittenkään lyhyeksi! Onkohan tuommoinen lutealivaiheen tiputtelu huono juttu raskautumista ajatellen? Tai kertooko se jostain hormonitoiminnan seikasta?
Päätin että teen raskaustestin keskiviikkona jos siihen mennessä ei ole menkkoja näkynyt.
Ei kyllä edelleenkään ole raskausolo, mutta eihän sitä koskaan tiedä :rolleyes:
 
Kiitos sitä samaa! Tsemppaan täällä taustalla että sulla @aloy menee huomenna ultra hyvin!

Kylläpä ollaan @Dumbo samassa tahdissa. Tänään kp 28/28. Yksi raskaustesti polttelee kaapissa, en uskalla testata. :rolleyes:
 
Iik, onpas teillä jännät päivät, ei kestä :smiley-ashamed004. Päivityksiä odotellaan lähi päivinä:smiley-angelic001

Kiitokset tsempeistä! Harmillisesti se ultraaja ei ilmeisesti mitään kommentoi, eli "tulokset" kuulee sitten vasta viikon päästä kun on se ensimmäinen aika sinne klinikalle, mutta nopeasti se yksi viikko siitä menee, kai. Tänään eka vilkkuhymy ovistestissä, joten talletellessahan tässä tää viikko menee... :smiley-angelic006
 
Iik, onpas teillä jännät päivät, ei kestä :smiley-ashamed004. Päivityksiä odotellaan lähi päivinä:smiley-angelic001

Kiitokset tsempeistä! Harmillisesti se ultraaja ei ilmeisesti mitään kommentoi, eli "tulokset" kuulee sitten vasta viikon päästä kun on se ensimmäinen aika sinne klinikalle, mutta nopeasti se yksi viikko siitä menee, kai. Tänään eka vilkkuhymy ovistestissä, joten talletellessahan tässä tää viikko menee... :smiley-angelic006

Kiva jos se edes kommentoisi limakalvoa ja folleja samalla? :rolleyes: alakautta ultraus? Tsemppiä ultraan!

Ja piinailijoille plussatuulia!

Täällä ovulaatio yrittää tulla..lähestyy..kai..tikut tummenee ja haalenee ja tummenee..mutta Digi ei vielä plussa. Toivottavasti ei menee montaa päivää plussaan
 
@Butterflies miltäs siellä maanantaiaamu näyttää?

Täällä maanantaiaamusta tuli kp1, johon olin varautunutkin. Yllättävän positiivinen mieli silti, mutta ai piru kun on ärhäkät menkkajomot! Piti ihan Panadolia ottaa :depressed:

@Aloy kerrohan sitten heti paljastiko ultraaja mitään!
 
Takaisin
Top