Minzku
Vauhtiin päässyt keskustelija
@Dumbo tsemppiä uuteen kiertoon!
Toivottavasti @Aloy ultrassa kaikki näytti hyvältä, kerrohan tosiaan sitten kuulumisia.
Ja @jannn onnea oviksen metsästykseen, toivottavasti saatte sen hyvin hyödynnettyä
Minäkin odottelen @Butterflies :n kuulumisia innolla, joko olis tärpänny
Minullakin vielä piinailut jatkuu, nyt siis kp30. Viime kierto oli 28 päivää, ja sitä edelliset kaksi oli 30 päivää, joten varmaan huomenna alkaa menkat. Tänään oli sitten pakko testata, kun aloin miettiä, uskallanko mennä sählytreeneihin (ihan huvin vuoksi siis pelaan, ei kilpamielessä), jos olisinkin plussannut, ja negatiivinen se illalla tehty testi sitten oli. Jotain pieniä tuntemuksia on mahassa ollut, mutta ei kuitenkaan voi kivuksi sanoa, vaikea kuvailla
Toivottavasti @Aloy ultrassa kaikki näytti hyvältä, kerrohan tosiaan sitten kuulumisia.
Ja @jannn onnea oviksen metsästykseen, toivottavasti saatte sen hyvin hyödynnettyä
Minäkin odottelen @Butterflies :n kuulumisia innolla, joko olis tärpänny

Minullakin vielä piinailut jatkuu, nyt siis kp30. Viime kierto oli 28 päivää, ja sitä edelliset kaksi oli 30 päivää, joten varmaan huomenna alkaa menkat. Tänään oli sitten pakko testata, kun aloin miettiä, uskallanko mennä sählytreeneihin (ihan huvin vuoksi siis pelaan, ei kilpamielessä), jos olisinkin plussannut, ja negatiivinen se illalla tehty testi sitten oli. Jotain pieniä tuntemuksia on mahassa ollut, mutta ei kuitenkaan voi kivuksi sanoa, vaikea kuvailla

. Hyvä toki, että mieli positiivinen, sieltä se uusi ovis taas tulee pian (kuten itsekin olen huomannut).
. Oliko teillä nyt väli kierto siis hoidoista?
. Nyt tietenkin alkaa tuntua siltä, että viikko on kauhean pitkä aika. Soitan ehkä huomenna mun yleislääkärille keneltä ton lähetteen sain, ja kysyn että pitääkö odottaa sitä klinikan lääkäriä, vai voisko toi yleislääkäri lukea mulle ne tulokset. Täällä ei noita ultran tuloksia saa netistä, ainoastaan verikokeiden tulokset, en tiedä miten se Suomessa on.

.
Olen itse käynyt melko pitkän terapian aikuisuuden kynnyksellä, ja hyödyin siitä valtavasti.

Varovaiset onnittelut ja paljon tarrasukkia 

Tämä oli yk 3 ja luomuna
Muuten olen kroppaa valmistellut vuoden verran ennen yrityksen alkua ja toivonut,että sillä olisi jotain merkitystä. Katsotaan pysyykö kyytissä ja onko terve. Nyt nautiskelen täysillä, ennen kuin pahoinvointi alkaa tai tulee keskenmeno. Jotenkin syyllinenkin olo, jos pääsi itse näin helpolla, enkä niin millään saata uskoa tätä tai luottaa sen pysyvyyteen... Ugh.