Raskaaksi 2019

Oon ollut tosi pahalla tuulella tänään, ahdistaa ja jännittää huominen:shifty: en edes tiedä miksi, kun toisaalta oon odottanut tätä tutkimusta. Ei sitä aina taida itsekään tajuta omaa ajatuksen kulkua:rolleyes::hilarious:

Ymmärrän kyl täysin et jännittää! Onhan sillä kuitenkin vaikutusta teidän jatkoon, löytyi sieltä jotain tai ei. Paljon tsemppiä siihen! ❤️

Tsemppiä nipalle!

Mä oon ollut ihan hullu pms-hirviö jo joku neljä päivää. Yleensä vasta pari päivää ennen menkkoja alkaa oireet. Ei ole helppoa tämä naisen elämä.

Tähystys ohi, oli tosi epämiellyttävä toimenpide :sad010 rakenne oli normaali, jotain koepaloja sieltä taas otettiin, jonka tuloksia odotellaan about 3 viikkoa

Täs just laskeskelin, et jos 3 viikkoa menee tuloksissa niin voi olla et ei päästä marraskuussakaan inssiin:bag: et seuraava hoito olis sitten ensi vuonna:bag: melko masentavaa:arghh:

Täs just laskeskelin, et jos 3 viikkoa menee tuloksissa niin voi olla et ei päästä marraskuussakaan inssiin:bag: et seuraava hoito olis sitten ensi vuonna:bag: melko masentavaa:arghh:

Toivottavasti tulis nopeammin tulokset! Hyvä että operaatio on nyt ohi.. Tää hoitolimbossa oleminen on odottamista odottamisen perään..

Toivottavasti tulis nopeammin tulokset! Hyvä että operaatio on nyt ohi.. Tää hoitolimbossa oleminen on odottamista odottamisen perään..

Noniinpä. Tota kaikua ei oo kyl ollut ikävä. Siel on yks hoitaja, kun ei tekis edes mieli sen viestejä avata:arghh: ei sillä, ei käy kateeksi niiden duunia ja oon tosi kiitollinen, et tällainen mahdollisuus on... Mut omasta näkökulmasta tää on ihan tarpeeksi hirveetä ilman, että joku antaa joka viestissä vähän sellaista feedbackia että saat itse tuntemaan ittes ihan idiootiksi:shifty:

Olisin melkein hankala ja soittaisin tulosten perään... Mulla aina kaikki koepalat on viikon sisään tutkittu ja sit vaan menee se kolme viikkoa et ne lyödään Kantaan (tai vastaavaan.) Kaikissa on ollut lausuntopäivä ihan lähellä ottopäivää.

Noniinpä. Tota kaikua ei oo kyl ollut ikävä. Siel on yks hoitaja, kun ei tekis edes mieli sen viestejä avata:arghh: ei sillä, ei käy kateeksi niiden duunia ja oon tosi kiitollinen, et tällainen mahdollisuus on... Mut omasta näkökulmasta tää on ihan tarpeeksi hirveetä ilman, että joku antaa joka viestissä vähän sellaista feedbackia että saat itse tuntemaan ittes ihan idiootiksi:shifty:

Mäkin oon saanut samankuuloista palvelua HUS:sta.. Tuntuu että pitäisi muka vaan olla hiljaa ja hyväksyä kaikki mitä käsketään tekemään, eikä kyseenalaistaa mitään tai ei saisi haluta tietää mitään "ylimääräistä". Vaikka lain mukaan meillä on oikeus saada tietää hoidostamme sekä vaikuttaa siihen.. Mulle soitti kerran se yksi biologi ja se puhui niin inhottavaan sävyyn, että itketti sen jälkeen. Ja nää ihmiset tekee töitä asiakkaiden kanssa, joilla on ihan tarpeeksi vaikeeta muutenkin!

Mäkin oon saanut samankuuloista palvelua HUS:sta.. Tuntuu että pitäisi muka vaan olla hiljaa ja hyväksyä kaikki mitä käsketään tekemään, eikä kyseenalaistaa mitään tai ei saisi haluta tietää mitään "ylimääräistä". Vaikka lain mukaan meillä on oikeus saada tietää hoidostamme sekä vaikuttaa siihen.. Mulle soitti kerran se yksi biologi ja se puhui niin inhottavaan sävyyn, että itketti sen jälkeen. Ja nää ihmiset tekee töitä asiakkaiden kanssa, joilla on ihan tarpeeksi vaikeeta muutenkin!

"kiva" että muillakin on tää kokemus. Siis ei tietenkään oo kivaa, mut ymmärrät ehkä mitä tarkoitan:happy::Heartred Kun mielestäni en edes ole mitenkään herkkä nahkainen, mutta jotenkin ton yhden tyypin viestit onnistuu menemään joka kerta ihon alle:oops: mut hyvä tietää, että soittamalla saa nopeemmin tuloksia, ehkä täytyy sit soitella sinne:happy:

Hmph, mihin mun kaikki ovis oireet on kadonnut sen kemallisen jälkeen.. jotenkin epäilen ettei tuu ovulaatioita oikeasti vaikka kyllä viime kierrosta pysyvä hymynaama tuli testiin ja tässä kierrossa testit loppui kesken, mut antoi parina vilkkuvaa ennen kun ne loppui. Mutta joka tapauksessa ei tuu limoja eikä mitään.. jotenkin tosi outoa. Sitäpaitsi on tässä yrityksen aikana ollut kaksi ihan super oireista kiertoa ja ylläri että ne kaksi on nimenomaan olleet ne mistä molemmista oon plussannut (tuulimuna ja toi kemiallinen). Ja sit jos ovisoireet on kadonnut niin se on korvautunut pms oireina kun ne on ollut ihan tosi nihkeät. Onkohan mun estrogeeni tasot viturallaan vai mistähän tulee o_O tosin on mulla toi olemassa oleva lapsikin kierrosta jossa en edes saanut ovis plussaa ja oireeton oli muutenkin kierto, että voin sanoa että se plussa testi vasta yllätys olikin - joten ehkä mä tungen nää ajatukseni jonnekin taka-alalle :rolleyes:

Aidalle tsempit, kuinka monta mahdollisuutta teillä vielä pakastimessa onkaan?

Samoissa mietteissä täälläkin, parin viikon kuluttua tulee kaksi vuotta epäonnistuneita kiertoja plakkariin:sorry: jotenkin naiivisti sitä ajattelu myös, että voisi raskautua helposti, mutta mitä vielä:sour:

Välillä tosiaan mietin sitä yksityistä, mutta periaatesyistä en kuitenkaan vakavissani. Sieltä voisi saada toivotun tuloksen nopeammin, tai sitten ei:arghh: siksi mieluummin käytän ylimääräiset rahat asioihin jotka tuottavat mulle itselleni ja perheelle voimaa ja hyvää mieltä. Josko sen avulla jaksaisi kulkea tän hitaamman reitin:angelic: häämatka nyt ainakin on tavoitteissa. Jospa ens kesänä sais jo matkustaa:rolleyes: Ja vuoden alusta alkais yks aika kallis koulutus, mihin koitan hakea työn ohelle:rolleyes:
Meillä on kolme alkiota vielä pakkasessa, joten ihan on hyvät mahdollisuudet näillä vielä onnistua onneksi.

Tsemppiä Nipanderi toimenpiteeseen! On se ihan selvää, että se jännittää. Toivottavasti saat tuloksetkin pian niin ehditten sinne inssiin.

Mä koitan pidätellä ovista :hilarious: Jos jollain on hyviä vinkkejä niin otan vastaan. Pitäiskö vetää 800:nen Burana joka päivä perjantaille asti... Kasvujomot oikealla ja tikun viiva tummuu uhkaavasti.

Jos se nyt vähän jarruttaisi ja ehtis lauantaina vielä kokeilla tähän kiertoon :smiley-angelic001

Moi taas ja sori törkeästä omanapailusta, en taaskaan oo kerenny paljoa täällä lukemaan.
Kävin tänään naistentautien polilla tsekkauksessa kkm jälkeen, kun kierrot ollu vähän outoja. On ollut runsasta vuotoa, tiputtelua melkein ovikseen asti ja hormoonitkaan ei oo ihan niinku normaalisti ym.

No ei siellä mitään vikaa löytynyt. Lääkäri oli aivan ihana, tutki tosi perusteellisesti, ottivat uudestaan papankin vaikka keväällä se katottiin. Ultras munasarjat ja kohdun, sekä konhdunsuun. Ruiskutti keittistä kohtuun ja ultralla vielä katto ettei limakalvoilla vaan näy mitään polyyppia tai paksunemaa. Kaikki oli ok!
Mutta.. sano et limis näyttää ihan oikealta kierron vaiheeseen ja oikealla muutama folli. Vasemmasta ei sanonu mitään, kuin että normaalilta näyttää. Kysyin et onko se muutama ok, niin vastas että ikään sopiva.
Jäin nyt miettimään et jos niitä oli vaan muutama, niin onko se jotenkin tosi vähän? Liian vähän?
Onko mun hedelmällisyys jo merkittävästi alentenu? Paljonko niitä kuuluis tässä 40v tietämillä olla? Tai ylipäätään jos haluaa raskautua?
Ens kuussa ois tuo maaginen 40 täynnä.. Iski jotenkin epätoivo, et voiko tässä edes raskautua enää, et pitäiskö niitä olla paljon enemmän.. En millään löydä selkeitä lukuja googlaamalla. Äääh.. miten tulikin näin epätoivoinen olo.

Takaisin