Onko kukaan törmännyt siihen hyvää tarkoottavaan mutta erittäin raivostuttavaan neuvoon, että "älä ajattele asiaa ollenkaan, sinä ajattelet sitä liikaa ja siksi ei tärppää".
Olen kuullut tämän viideltä eri ihmiseltä ja alkaa ottaa pannuun.
Se kommenttihan tarkoittaa, että on minun syyni, etten raskaudu. MITEN SITÄPAITSI VOI OLLA AJATTELEMATTA? En todellakaan usko, että tärpin puuttuminen johtuu siitä, että ajattelen asiaa. Eihän kellään silloin tärppäisi näissä kuumeiluryhmissä. Jos stressi estää asiaa, niin se on sitten työstressi se syyllinen.
Luin sitä paitsi artikkelin jossa joku asiantuntija kommentoi legendaa adoptiojonossa olevista ihmisistä, joilla tärppää yllättäen. Että kyllä joillakin voi niin käydä, mutta sitä ei pidä yleistää.
Olen kuullut tämän viideltä eri ihmiseltä ja alkaa ottaa pannuun.
Se kommenttihan tarkoittaa, että on minun syyni, etten raskaudu. MITEN SITÄPAITSI VOI OLLA AJATTELEMATTA? En todellakaan usko, että tärpin puuttuminen johtuu siitä, että ajattelen asiaa. Eihän kellään silloin tärppäisi näissä kuumeiluryhmissä. Jos stressi estää asiaa, niin se on sitten työstressi se syyllinen.Luin sitä paitsi artikkelin jossa joku asiantuntija kommentoi legendaa adoptiojonossa olevista ihmisistä, joilla tärppää yllättäen. Että kyllä joillakin voi niin käydä, mutta sitä ei pidä yleistää.

mutku ei jotkut vaan tajua.. Helppohan se on sivusta huudella.

Joopa joo, tuosta on nyt aika tarkalleen vuosi aikaa ja eipä ole vielä plussaa näkynyt. Ei oltu ihan niin helppoja kuin ajatteli.
Toivottavasti ei kuitenkaan tarvitse tuota päätöstä tehdä ja joku näistä meidän pakkastyypeistä olisi meidän pikkukakkonen.

Välillä pelkään, että hän jää ainoaksemme.
jotenkin naiivisti sitä ajattelu myös, että voisi raskautua helposti, mutta mitä vielä

Ihmiset ei vissiin ajattele yhtään. Toinen mikä ärsyttää on se, jos joku kommentoi raskautta, et niin sitä vaan lapsia tehdään, höpisee koronavauvoista tai selittää, että on helppo valita, milloin lapset tähän maailmaan tekee. Joopa joo. Ei se ihan niin mene.
Mietin tänään jotenkin tosi paljon, onkohan tää tuulimuna tai onko siellä kohdussa mitään elossa :bag:
Kyllä kaikesta selvitään, yhdessä 
Harmittaa kun meille ei raskautta suotu jo lähempänä 30:ntä kuin 40:ntä, mutta meidän kohdalla tämä meni näin :angelic: Itse en ole vielä edes käynyt katsomassa muita ketjuja, vaan tätä olen seurannut uskollisesti
Edelleen tuntuu vieraalle mennä täältä jonnekin muuallekin pyörimään