Himot ja ällötykset

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
 
Tonnikala ja sardellit :p ja oon siis ollut täysvege pari vuotta. Tuna melt sandwich tai joku valkoinen pizza sardelleilla :happy:
 
Kaikki tosi suolanen maittaa. Oliivit nam! Ja metukkaa tekis mieli vetää nippuina suoraan paketista (mut en vedä kun tiedän ettei saa). :joyful:
 
Mun tekee mieli vaik mitä mut sitkun sitä on ei teekkää enää mieli ollenkaa :grin
 
Mulla on taas kääntynyt niin päin et mitään ei tekisi mieli :grumpy:
 
Mun on ollu pakko saada piimää! Kahvi sen sijaan meinaa ällöttää, harmi vaan ku aamukahvi on ollu mulle se hyvä aamunalku niin pitkään..
 
Kaikki rasvainen ja suolainen kyllä maistuis. Ihan ei vaan viitsi antaa kaikelle himolle valtaa :p
 
En ole kuullut että tonnikalaa ei suositeltaisi, kunhan ei suuria määriä kuten ei muitakaan kaloja.

Olen vannoutunut kahvinjuoja, mutta jo tällä viikolla on tehnyt aamuisin mieli mieluummin teetä :joyful: eikä tule edes päänsärkyä! Toisin oli kesällä hampaiden valkaisun jälkeen, kun piti olla 3 päivää ilman värjääviä juomia :hilarious:
 
En ole kuullut että tonnikalaa ei suositeltaisi, kunhan ei suuria määriä kuten ei muitakaan kaloja.

Olen vannoutunut kahvinjuoja, mutta jo tällä viikolla on tehnyt aamuisin mieli mieluummin teetä :joyful: eikä tule edes päänsärkyä! Toisin oli kesällä hampaiden valkaisun jälkeen, kun piti olla 3 päivää ilman värjääviä juomia :hilarious:

Mä oon ollu ihan ihmeissäni, kun ei oo päänsärkyä tullu kahvinjuonnin vähentämisestä/lopettamisesta! Aiemmin jos ei oo vähintään 2 kuppia päivässä saanu ni jo vain on jomotellut päätä, mutta nyt ei mitään vaikken oo yhtään juonu kahvia :happy:
 
En ole kuullut että tonnikalaa ei suositeltaisi, kunhan ei suuria määriä kuten ei muitakaan kaloja.

Olen vannoutunut kahvinjuoja, mutta jo tällä viikolla on tehnyt aamuisin mieli mieluummin teetä :joyful: eikä tule edes päänsärkyä! Toisin oli kesällä hampaiden valkaisun jälkeen, kun piti olla 3 päivää ilman värjääviä juomia :hilarious:
En yhtää tiiä mistä tällänen käsitys on tullu :grin rn oo ees aiemmin tarkistanu netistä mutta näköjään sopivissamäärin saa syödä :happy:
 
Happamat hedelmät maistuu, kuten satsumat, greipit ja ihanat kotimaiset omenat :p
 
Mulla vaihtuu himot koko ajan! Yhtäkkiä himottaa kanankoivet ja heti perään sämpylä voilla ja meetvurstilla. Sitte tekeeki mieli suolakurkkua, ranskalaisia... Toisaalta taas hedelmiä. Himon kohde vaihtuu koko ajan :)
 
Pieni yleinen ällötys päällä. Ai että tekis mieli imeskellä turkkari, mutta ei saa.
 
Takaisin
Top