kuulostaa niin tutulta, en kans tiedä missä välissä sieltä jotain pääsi oikeaan aikaan paikalleTän voin täysin allekirjoittaa. Kuvittelin olevani jotenki superhedelmällinenku eka lapsi tärppäs niin et en katsellut kiertoa enkä kalenteria ollenkaan, hädintuskin merkkasin kp1, ihan niin tjotilla mentiin ku vaan mahdollista, seksiä varmaan kerta viikkoon, ja sit 4. kierrosta raskauduin, minä tyhmä en ees älynnyt koko asiaa ku vasta ku menkat oli jo ihan reilulla kädellä myöhässä.
![]()
itellä oli kyllä niin poikkeavat oireet, että aavistin raskauden jo ennen plussaa, mutta testin tein vasta kuukautisten ollessa oikeesti myöhässä.dpo9 ja tallettelu aloitettu. jänskättää mihin ovis asettuu, kun on hieman vaihdellut. kosteaa ainakin oli jo nyt.
sitä vakio-oiretta eli varpusparvea odotellessa 
ku eka lapsi tärppäs niin et en katsellut kiertoa enkä kalenteria ollenkaan, hädintuskin merkkasin kp1, ihan niin tjotilla mentiin ku vaan mahdollista, seksiä varmaan kerta viikkoon, ja sit 4. kierrosta raskauduin, minä tyhmä en ees älynnyt koko asiaa ku vasta ku menkat oli jo ihan reilulla kädellä myöhässä.

En aiemmin ole saanut haamujakaan niin oon tosi onnellinen nyt, tietysti vielä aikaista mutta niin toivon että tää kestää.
Menkkojen pitäisi alkaa sunnuntaina.
musta ihana tutkailla testejä, oli ne omia tai toisten 
Livenä toki näkyy paremmin ja väriä on 
nyt sitte emmin kuitenkin että ootanko kaks päivää vai teenkö taas mahdollisesti negan
en osaa päättää. Jos on nega niin tulee olo miks turhaan testas, miksei voinu odottaa. Nyt mietin jo juiliiko mahassa, eli onko täti kuitenkin tulossa
just ku sanoin ettei tunnu ko tuntemuksia.

Pidin kesän taukoa ashawagandhasta ja ehkä saan siitä jotain apua kahvittomuuteen. Vai pitäiskö mennä kofeiinin kanssa cold turkey heti? Ashawagaa söin alkuvuoden ja kevään, sillä oli kyllä huomattava vaikutus mun jaksamiseen ja tehokkuuteen.
Kohdunnapukka on ihan ylhäällä.
ja kiitos!