ihana lapsi meillä jo on, mutta toista kyllä kovin kaivataan. jotenkin sitä ajatteli että kun ensimmäinen sai alkunsa ikäänkuin omalla painollaan, että yrittämällä toinen tulisi helpostikin. mutta niinpä vaan kuudetta kiertoa mennään nyt. mutta toiveikas olen ja ehkä se syyskuun plussapuhuri vielä iskee meille kaikille!
Tän voin täysin allekirjoittaa. Kuvittelin olevani jotenki superhedelmällinen ku eka lapsi tärppäs niin et en katsellut kiertoa enkä kalenteria ollenkaan, hädintuskin merkkasin kp1, ihan niin tjotilla mentiin ku vaan mahdollista, seksiä varmaan kerta viikkoon, ja sit 4. kierrosta raskauduin, minä tyhmä en ees älynnyt koko asiaa ku vasta ku menkat oli jo ihan reilulla kädellä myöhässä.
Oonkin itsestäni täällä jo paljon puhunut aiemmin mut uskokaa tai älkää, luen jokaikisen viestin tässä ketjussa, toukokuulta asti lukenut, ja elän vahvasti mukana kaikessa vaikka ei kaikkeen pysty eikä voikaan kommentoida (johan tää ketju ois kaaosta jos kaikki me montakymmentä kommentoitais kaikkea).
Meidän poika on nyt siis 2 v 10 kk kuten allekirjoituksestakin näkee :) Olen itse 30 ja mies 36, mentiin tosiaan naimisiin 31.7. tänä vuonna, alunperin piti 4.4. mutta kiitos perkeleen koronan, 2,5 vuoden suunnittelut ja järjestelyt piti vetää vessasta alas alle 2 viikkoa ennen meidän päivää. Edelleen vituttaa se, mut elämä jatkuu. Ollaan oltu yhdessä 10,5 vuotta, asustelemme kerrostalossa ja ollaan hakemassa isompaa asuntoa täältä Espoosta päin :) Työskentelen lähihoitajana kotihoidossa ja teen pääasiassa iltavuoroa. Siinäpä varmaan perusasiat :) Kiva lukea muistakin lisää.