Alcyone
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Onpa kaikenlaista taas meneillään täällä, kovasti tsemppiä ihan jokaiselle.

Kiitos kysymästä, mun tämänpäiväinen operaatio meni oikein hyvin. Kaavintaa ei tarvinut tehdä, vaan istukan pala saatiin polttamalla irti. Varsinaista haavan kohtaa oli silti kaavittu, ja kohtuun ruiskutettu geeliä estämään kiinnikkeiden syntymistä. Jännitin kovasti nukutusta etukäteen, mutta ihan turhaan, sekin sujui hienosti. Kivut ja vuoto on molemmat vähäisiä. :) Nyt meinaan kyllä nukahtaa tähän sohvalle, joten taidan suunnata jo yöpuulle.

Kiitos kysymästä, mun tämänpäiväinen operaatio meni oikein hyvin. Kaavintaa ei tarvinut tehdä, vaan istukan pala saatiin polttamalla irti. Varsinaista haavan kohtaa oli silti kaavittu, ja kohtuun ruiskutettu geeliä estämään kiinnikkeiden syntymistä. Jännitin kovasti nukutusta etukäteen, mutta ihan turhaan, sekin sujui hienosti. Kivut ja vuoto on molemmat vähäisiä. :) Nyt meinaan kyllä nukahtaa tähän sohvalle, joten taidan suunnata jo yöpuulle.

Minusta tuntuu siltä, etten halua testata. Niin kauan kuin en testaa niin voin kuvitella olevani raskaana.

siis vielä en ole pistelyvaiheessa. Tämä kierto on luomu, toiv mahdun ensi kierrossa hoitoon. Eka inssi oli letroilla, omapolulla merkattiin kun o+, ja seuraavana päivänä oli inssi. 

sylissä 

Hän itki pitkää ja kivistä tietä parhaalla mahdollisella lopputuloksella ja minä itkin kun en tiennyt!
Mutta tää pää reagoi varmaan jännitykseen, viime ajat olleet yhtä muutosta, niin sit on särkyäkin enempi :bag: Onneksi meni jo ohi! Panadolilla tääl oon mennyt vaikkei se auta mihinkään.. Buranaa tms. en voi käyttää.
Olin ottanut särkylääkkeen varuiksi, mutta ei näköjään auttanut. Kiireesti vaan kotiin heti kun sain ostokset tehtyä. Nyt mulla kuitenkin on mieleinen kukkahylly ja uusi kasvi mitä ihastella. :)