Tuli hiki kyllä jo lukiessa Peppipupun hääjärjestelyistä! Mahtavaa, että jaksatte suunnitella ja toteuttaa just sellaiset juhlat kuin itse haluatte! :)
Itsellä ei ole minkäänlaista halua mennä naimisiin, ja vielä vähemmän minkäänlaista halua järjestää juhlia :bag: Silti minusta on hienoa kuulla muiden järjestämisistä, kun naimisiinmeno on kuitenkin aika iso juttu loppujen lopuksi, ja on tärkeää, että juhlat ovat juuri sellaiset kuin hääpari haluaa niiden olevan.
Itsellä ei ole minkäänlaista halua mennä naimisiin, ja vielä vähemmän minkäänlaista halua järjestää juhlia :bag: Silti minusta on hienoa kuulla muiden järjestämisistä, kun naimisiinmeno on kuitenkin aika iso juttu loppujen lopuksi, ja on tärkeää, että juhlat ovat juuri sellaiset kuin hääpari haluaa niiden olevan.

Ihanan kuuloisia hääsuunnitelmia teillä, tulee varmasti kivat juhlat. 

Saatiin pidellä häntä sylissä ja muistoksi jäi pienet jalanjäljet kortissa sekä valokuvia. Myöhemmin tässä kuussa on hautajaiset. Minua on lohduttanut paljon se, että näinkin pienet kuolleena syntyneet vauvat haudataan, ainakin Naistenklinikalla. Itse synnytys/tyhjennys oli muutamassa tunnissa ohi ja pääsin siedettävillä kivuilla. On mahdollista, että tyttö oli ehtinyt kuolla jo vähän aiemmin, mutta siihen ei lopullista selvyyttä saada. Nyt vaan elellään päivä kerrallaan ja selvitään tästäkin hiljalleen.
Tuntuu taas niin pieniltä ja turhilta nämä omat mukaongelmat taaperon ja oman jaksamisen kanssa, kun pienen enkelitytön matka käy ajasta ikuisuuteen