Mä palaan tähän ketjuun
Eilen todettiin ultrassa viikko sitten keskeytynyt raskaus, joka tyhjennettiin lääkkeillä kotona.
Nyt jännitän, onko tyhjennys onnistunut, vai joudunko jälleen myös kaavintaan.
Mietin, jos kävisi yksityisellä ultrassa tarkistamassa, oman mielenrauhan vuoksi.
Lähipiirissä taas vauvauutisia, kyllä kirpaisi hymyillen onnitella
Mutta eihän siinä tilanteessa voi esikoisensa odotuksesta innostuneelle kertoa omasta tilanteestaan. Siinä vaan sitten yrittää painaa omat tunteensa syrjään, ja antaa sille toiselle tilaa, ja puhua itsestä joskus muulloin. Ei siis tiedä minun keskenmenosta.
Vielä meille vauvaa toivotaan, joten palaan tänne kirjoittelemaan.
Pahoittelut

. Varmasti paljon ihmisiä jotka ei huomaa ollenkaan niitä :) . Sama kun menkoissa, toiset selvii lääkkeittä, sitetiö vaan vaihdellen ja toisilla siihen oma lääkitys.

Myös vasen alamaha nippaa, luulin lenkillä pistokseksi, mutta niinpä vaan tuikkii illan mittaan muutenkin.
. Luin jonkin aikaa sun viestejä ja sit vasta kuulin et elelet ulkomailla :) . 
mutta huomenna olen jo toivottavasti viisaampi. Vahvistumisia toivon kovasti sinullekin 
mulla kuva tuolla aiempana, toinen "herkkä" one step, ja toinen pc, samasta pissistä dipattu ja pc:ssä paljon vahvempi ja selkeämpi viiva 

Yritän olla nyt siis aktiivisesti miettimättä, mikä dpo on meneillään, kun on tosiaan kesälomakin alkamassa perjantaina.
En jotenkin muista, mutta jotenkin yllätyin, kun kaivoin tuon tikun laitteesta ulos.