Raskaaksi 2020

Onnea plussanneille.

Mulla flo sanoi että menkat on myöhässä päivän. Ne on oikeasti kadonnu jonnekin. Testit näyttää negaa tai nuo yhdet Sofin testit niin räikeitä valkoisia viivanpaikkoja.
 
E60E44A6-DE53-4F5B-96AE-FD2233E85DD1.jpeg
Kyllä hienosti haamuilee! Huomenna tai ylihuomenna varmasti jo vahvempi :) Tarrasukkia sinne ja tuu laittaan kuvia heti kun teet uusiksi :wink






Saamasi pitää, dpo12 aamu:gen014
 
Onnea taas uusista plussista! :Heartred

Omaa napaa: Testasin eilen illalla ja tänäaamuna ja jotain se yrittää näyttää, nyt ilmeisesti sit dpo11 menossa ja kierto ois 32 päivää (luotan siihen että tiedän tunteneeni ovulaation).

7150FF54-E2AA-42BF-8EF1-80CFEC4EF32A.jpeg


EAA0DD17-3C95-433F-8DDE-FBBA3F401B60.jpeg


Saa nähdä miten hailurat näkyy kun latas kuvat tähän :angelic:
 
Nyt täytyy myöntää että iski kauhea epävarmuus siitä, että ovuloinko sittenkään tässä kierrossa vaikka positiivisen testin tein kahtena peräkkäisenä päivänä. Sillä vaan kun lähinnä näkee netissä kun ihmiset kirjoittaa oviskivuistaan ja siitä, kuinka jotkut tuntevat kun munasolu lähtee liikkeelle vasemmalta tai oikealta. Mulla ei ollut mitään tämmösiä tuntemuksia. Tai ei ainakaan niin voimakkaita että niitä olis tuntenut.

Piti sitten harrastaa googlettamista ( https://anna.fi/hyvinvointi/mista-tiedan-ovuloinko-opi-tunnistamaan-nama-ovulaation-oireet ) Ja tuolta ainakin tuo turvotus ja rintojen arkuus osui kohdalleen (kipeytyivät toisena o+ päivänä ja ovat edelleen kipeät. Tänään on seitsemäs kipuilupäivä). Eikä tuo ovulaation tunteminen ainakaan tuon perusteella ole kuin 20% Nyt voi siis taas olla kevein mielin kun tällä kierrolla on mahdollisuus :joyful:

Sitä kerkeää aina unohtaa että kuinka yksilöitä sitä ollaankaan eikä kannattaisi niin kauheasti vertailla tuntemuksia ja muuta.

Samalla kun tarkistelin muistiinpanoja tätä ihmettelyä varten niin laskin että tänään on dpo6. Toistaiseksi rennot fiilikset, uskon pystyväni odottamaan sinne menkkojen oletettuun alkuun (9.7 terveisin clue) testaamisen kanssa. Mulla on 2 syytä toivoa että menkat ei tulisikaan. Ensinnäkin se syy, mikä täällä kaikilla on :joyful: ja toisekseen hyvän ystävän polttarit ois just menkkojen aikaan, en haluaisi just silloin kärsiä niistä.

Tosin ehkä sitä voisi dpo12-14 kohdalla koittaa normitestillä, ne on 3 edellistä päivää ennen ennustettuja menkkoja. Dpo15 on ennustuksen mukaan eka menkkapäivä. Mä en ihan täysin luota tuohon ennustukseen kun sillä ei ihan hirmuisesti ole vielä dataa (toki suunnilleen yhtä paljon minäkin tiedän :p) Voiko tuo dpo olla kauheankin suuri oviksen ja menkkojen välissä? Ja voisko jotain näkyä tuossa dpo12-14 vaikka menkat ois tarkoitus tulla vasta jälkeen noiden?

Terveisin ihme noviisi :grin

ps. mä en osaa kirjottaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä vaan aina tämmösiä jaarituksia jos joku mietityttää :hilarious:
 
Nyt täytyy myöntää että iski kauhea epävarmuus siitä, että ovuloinko sittenkään tässä kierrossa vaikka positiivisen testin tein kahtena peräkkäisenä päivänä. Sillä vaan kun lähinnä näkee netissä kun ihmiset kirjoittaa oviskivuistaan ja siitä, kuinka jotkut tuntevat kun munasolu lähtee liikkeelle vasemmalta tai oikealta. Mulla ei ollut mitään tämmösiä tuntemuksia. Tai ei ainakaan niin voimakkaita että niitä olis tuntenut.

Piti sitten harrastaa googlettamista ( https://anna.fi/hyvinvointi/mista-tiedan-ovuloinko-opi-tunnistamaan-nama-ovulaation-oireet ) Ja tuolta ainakin tuo turvotus ja rintojen arkuus osui kohdalleen (kipeytyivät toisena o+ päivänä ja ovat edelleen kipeät. Tänään on seitsemäs kipuilupäivä). Eikä tuo ovulaation tunteminen ainakaan tuon perusteella ole kuin 20% Nyt voi siis taas olla kevein mielin kun tällä kierrolla on mahdollisuus :joyful:

Sitä kerkeää aina unohtaa että kuinka yksilöitä sitä ollaankaan eikä kannattaisi niin kauheasti vertailla tuntemuksia ja muuta.

Samalla kun tarkistelin muistiinpanoja tätä ihmettelyä varten niin laskin että tänään on dpo6. Toistaiseksi rennot fiilikset, uskon pystyväni odottamaan sinne menkkojen oletettuun alkuun (9.7 terveisin clue) testaamisen kanssa. Mulla on 2 syytä toivoa että menkat ei tulisikaan. Ensinnäkin se syy, mikä täällä kaikilla on :joyful: ja toisekseen hyvän ystävän polttarit ois just menkkojen aikaan, en haluaisi just silloin kärsiä niistä.

Tosin ehkä sitä voisi dpo12-14 kohdalla koittaa normitestillä, ne on 3 edellistä päivää ennen ennustettuja menkkoja. Dpo15 on ennustuksen mukaan eka menkkapäivä. Mä en ihan täysin luota tuohon ennustukseen kun sillä ei ihan hirmuisesti ole vielä dataa (toki suunnilleen yhtä paljon minäkin tiedän :p) Voiko tuo dpo olla kauheankin suuri oviksen ja menkkojen välissä? Ja voisko jotain näkyä tuossa dpo12-14 vaikka menkat ois tarkoitus tulla vasta jälkeen noiden?

Terveisin ihme noviisi :grin

ps. mä en osaa kirjottaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä vaan aina tämmösiä jaarituksia jos joku mietityttää :hilarious:
Mä en kipujen perusteella kyllä ovulaatiota tunnista, eikä tissitkään reagoi mitenkään. Silti olen melko varma että lähes joka kierrossa olen ovuloinut (tikutus+ sen perusteella menkat ajallaan). Yhteensä kuitenkin n. 60 kiertoa lapsia yritetty ja 3 lasta saatu :)
 
Nyt täytyy myöntää että iski kauhea epävarmuus siitä, että ovuloinko sittenkään tässä kierrossa vaikka positiivisen testin tein kahtena peräkkäisenä päivänä. Sillä vaan kun lähinnä näkee netissä kun ihmiset kirjoittaa oviskivuistaan ja siitä, kuinka jotkut tuntevat kun munasolu lähtee liikkeelle vasemmalta tai oikealta. Mulla ei ollut mitään tämmösiä tuntemuksia. Tai ei ainakaan niin voimakkaita että niitä olis tuntenut.

Piti sitten harrastaa googlettamista ( https://anna.fi/hyvinvointi/mista-tiedan-ovuloinko-opi-tunnistamaan-nama-ovulaation-oireet ) Ja tuolta ainakin tuo turvotus ja rintojen arkuus osui kohdalleen (kipeytyivät toisena o+ päivänä ja ovat edelleen kipeät. Tänään on seitsemäs kipuilupäivä). Eikä tuo ovulaation tunteminen ainakaan tuon perusteella ole kuin 20% Nyt voi siis taas olla kevein mielin kun tällä kierrolla on mahdollisuus :joyful:

Sitä kerkeää aina unohtaa että kuinka yksilöitä sitä ollaankaan eikä kannattaisi niin kauheasti vertailla tuntemuksia ja muuta.

Samalla kun tarkistelin muistiinpanoja tätä ihmettelyä varten niin laskin että tänään on dpo6. Toistaiseksi rennot fiilikset, uskon pystyväni odottamaan sinne menkkojen oletettuun alkuun (9.7 terveisin clue) testaamisen kanssa. Mulla on 2 syytä toivoa että menkat ei tulisikaan. Ensinnäkin se syy, mikä täällä kaikilla on :joyful: ja toisekseen hyvän ystävän polttarit ois just menkkojen aikaan, en haluaisi just silloin kärsiä niistä.

Tosin ehkä sitä voisi dpo12-14 kohdalla koittaa normitestillä, ne on 3 edellistä päivää ennen ennustettuja menkkoja. Dpo15 on ennustuksen mukaan eka menkkapäivä. Mä en ihan täysin luota tuohon ennustukseen kun sillä ei ihan hirmuisesti ole vielä dataa (toki suunnilleen yhtä paljon minäkin tiedän :p) Voiko tuo dpo olla kauheankin suuri oviksen ja menkkojen välissä? Ja voisko jotain näkyä tuossa dpo12-14 vaikka menkat ois tarkoitus tulla vasta jälkeen noiden?

Terveisin ihme noviisi :grin

ps. mä en osaa kirjottaa lyhyitä ja ytimekkäitä viestejä vaan aina tämmösiä jaarituksia jos joku mietityttää :hilarious:
en minäkään tuntenu ovulaatiota lainkaan esikoisen kohdalla :) raskaus ilmeisesti muutti kroppaa sen verran, et nyt ollaan niiden suhteen ihan eri levelillä. ja meillä on sama dpo eli piinailua tiedossa täälläkin :banghead: kyllähän monilla testit näyttää jotain jo dpo12-14, riippuu niin ihmisestä ja raskaudesta :)

mäkään en halua menkkoja, koska en jaksa miettiä mökkireissuja niiden suhteen. meidän mökillä on ihan kettumaista käydä menkkojen aikaan, kun ei ole juoksevaa vettä.
 
dpo6, lämmöt koholla ja pari tippaa rusehtavaa vuotoa yön jälkeen :confused004 vatsatuntemuksia on myös, mutta niitä oli viime kierrossakin. rintojen arkuus on helpottanut, mutta väsyttää ja naama kukkii. eiku vaan odottelemaan, onneksi alkaa loma :gen014
 
Jess oikeen paljon onnea plussanneille! :Heartbigred
Onko muilla plussanneilla jo selviä oireita? Kiitän luojaa että oon tänään ja loppu viikon yksin töissä, sillä tuntuu että laatta lentää ihan just :hilarious: on aika kova närästyskin. Testasin aamulla ja viiva vahvistuu ja testasin huvinkseni myös ovistikullakin kun niitä on jäänyt niin siihen tuli kaksi tosi tummaa viivaa. Oon joskus lukenu että niitäkin voi käyttää rtestinä mutta en pelkästään niihin luottais :grin meillä on kavereiden kanssa tulevana viikonloppuna mökkireissu, jonne tulee vanhoja ystäviä ulkomaita myöten joita en oo nähnyt vuosiin. Ja kerrankin niin että kaikki jättää miehet kotiin:laughing002 en vain tiedä mitä keksin syyksi kun en voi juoda, voi olla aika läpinäkyvää.. Yhdelle heistä oon kertonut että yritetään lasta, niin hän kyllä hoksaa heti... En vain haluaisi kenellekkään vielä kertoa:sad001
 
en minäkään tuntenu ovulaatiota lainkaan esikoisen kohdalla :) raskaus ilmeisesti muutti kroppaa sen verran, et nyt ollaan niiden suhteen ihan eri levelillä. ja meillä on sama dpo eli piinailua tiedossa täälläkin :banghead: kyllähän monilla testit näyttää jotain jo dpo12-14, riippuu niin ihmisestä ja raskaudesta :)

mäkään en halua menkkoja, koska en jaksa miettiä mökkireissuja niiden suhteen. meidän mökillä on ihan kettumaista käydä menkkojen aikaan, kun ei ole juoksevaa vettä.

Tuokin joo vielä, että kroppa ja sen toiminta voi muuttua raskauden myötä. Sitä voi itselläkin olla ihan eri meno jos mahdollisesti raskaudun joskus :hilarious: Tsemppiä piinailuun, on kiva tietää että on muitakin samassa veneessä :grin Yhden testin ehkä voisi tehdä dpo12-14 välillä jos iskee fiilis :smiley-angelic006

Joo, tuo on ehkä yks kurjimmista paikoista olla menkkojen aikaan. Se kun ei ole mitään kauhean siistä aikaa...:smiley-ashamed005
 
Paljon paljon onnea plussanneille! :smiley-bounce016

ON: Täällä kp16 ja hymy digitestissä jatkaa vilkkumislinjalla, vaikka eilen oli jo tosi selkeät limat. En tosin tiedä tuleeko ne mulla ennen ovista vai milloin. :rolleyes: Tai sit se ovis kerkesi jo mennä, enkä vaan bongannut sitä, kun testaan kerran päivässä. Ylipäätään toivon vaan, että ovulaatio tän kierron aikana tulee. :shy:
 
Takaisin
Top