Milloin sulla yleensä on ovis, onko mitään oloja?
Mä käytän tosiaan noita digejä, mutta kurkin kyllä aina myös sen laitteen sisälle työnnettävää tikkua. Mulla on nyt tullut vilkkuvaa hymiötä (lh-huippu lähenee) perjantaista asti. Tässä vähän vertailua, eli tikku näyttää siis tältäkin aamulta tältä, mun mielestä viiva on myös aika haalea, vaikka laite vilkutteleekin. Mutta luotan noihin digeihin kyllä, ovat mielestäni osuneet aika yksiin sitten lopullisen kierron kanssa.
Ylipäätään musta tuntuu, että mulla hormonit on jotenkin alhaiset. Liuskoilla en ikinä saanut ovisplussaa.
Pakko vielä mainita, että tänään on tosi vahvat ovis- tai oviksen lähestymisoireet. Juilii, on vähän semmoinen hassu olo ja kirkasta vuotoa tulee paperiin. Täälläkin välillä limoista puhutaan, ja siis ihan tosi paljon enemmän limaa tulee nyt kuin mitä mulla normaalisti. Tulee jotenkin toiveikas fiilis näinkin pienestä asiasta.
Se vilkkuva hymynaama siis tarkoittaa Estrogeenitason nousua ja sehän saattaa nousta ilman ovulaatiotakin (LH-huippua, jonka pysyvä hymynaama ilmaisee).. Itellä tuo laite vilkutteli viime kierrossa 9 pv kunnes kyllästyin ja ostin liuskat. Tähän kiertoon ostin vaan sen digin, joka on nega tai positiivinen :) Toivottavasti sulla sieltä pian pysyvää hymynaamaa pärähtää! Plussatuuliaaa