Raskaaksi 2020

Nyt vielä repäisykipuja keskellä alavatsaa :confused004

Dpo 8-9, ja tänään siis: väsymystä, huippausta ylös noustessa, voimakasta turvotusta, repäisykipuja, kaikkia näitä samoja mulla oli alkuraskaudessa! Olen kyllä niin käsittämättömän pettynyt jos näillä oireilla on muu selitys kuin uusi plussa :confused005
Itsellä nuo samat oireet, repivät kivut ja väsy. Dpo 8,9nega, dpo 10 ohut haamu ja siitä sit. Oireet oli vahvemmat jotenkin km jälkeen. Ja väsymys, ihan jäätävä!!
 
IMG_20200629_220912.jpg

No tein pregcheckin testin ja toisen one stepin äsken :love7 huhhuh apua apua!
 
Kp36, ei hyvää päevää :hilarious: flo vikisee että kk 2päivää myöhässä. Vois vain ne kk alkaa. Tosiaan apteekin herkkään olen saanut haamut, mutta epäilen viivan paikoiksi. Frsu tikuttanut myös mutta ehkä tihrustamalla jtn:think005 huonovointisuutta oli tänään ennen töihin menoa mutta sekin selittyy varmaan lauantaisesta ja lämmöt huidelleet nyt 36,8-37,1.
Tällä hetkellä vain toivon ettei mennä kp51 saakka, että oisit edes hieman lyhyempi kierto:happy7
 
Mulla oli polvessa sellanen tosi tumma, melkein musta luomi, joka ilmestyi yhtäkkiä ja alkoi kasvaa. Kaksi eri yleislääkäriä sano mulle et ei siinä mitään oo, sit lopulta sain työterveyslääkäriltä lähetteen ihotautilääkärille ja löytyihän siitä sitten poiston jälkeen melanoma in situ :smiley-angry017 eli melanooman esiaste. Ton jälkeen oon kyl vältellyt aurinkoa ja noi helteetkin ahdistaa :sad010 tästä on jo useampi vuosi aikaa ja käyn kyllä joka vuosi ihotautilääkärillä joka tsekkaa kaikki mun luomet. Pitäis tarkemmin itekin seurailla noita mahdollisia muutoksia luomissa. Mutta yleensähän niissä ei oo mitään, toivottavasti sun kohdalla ei oo :Heartbigred

Toivotaan! :Heartred Polven yläpuolella on luomi ja itseasiassa mulla on paljon, todella paljon luomia... välttelen aurinkoa ja saarnaan suojautumisesta kun joka ikinen vitun kevät porukka päivittää kuvia palamisesta ”öhöhö päivän puna on huomisen bruna”
 
Itsellä nuo samat oireet, repivät kivut ja väsy. Dpo 8,9nega, dpo 10 ohut haamu ja siitä sit. Oireet oli vahvemmat jotenkin km jälkeen. Ja väsymys, ihan jäätävä!!
Minkälaisia oireita oli km:n jälkeen? Ja millä dpo:lla alkoi? Aavistitko raskautuneesi jo ennen plussaa? Kiitos ja anteeksi :hilarious:
 
Kiitos tsempeistä :Heartred . Onnea plussanneille ja tsemppiä odottajille :biggrin

Täällä menkat tuli ja meni. Täällä alkaa tärppipäivät lähestyä. Vieläkin on sekavat fiilikset miehen onnettomuuden jälkeen. En osannut ajatella että se vois vaikuttaa näin paljon. Toisaalta on helpompaa, kun ei kuumeile nyt. On oikeesti sellanen olo, et jos peitto heiluu ni heiluu. Jos ei ni meillä on hyvä näinkin. Se sellanen piinaava kuumeilu katos johonkin. Ajan kanssa varmaan nostaa päätään mut helpottava tunne kun sitä ei ole :joyful:
 
Nyt on dpo 15 - 17. En satavarma oviksen ajankohdasta ole, koska se ei ainakaan takuulla ole ollut silloin kun Flo sitä ennusti. Eli huomenna pitäisi kierron alkaa jos alkaisi, toivottavasti ei ala. Ja muoksista, rv liekö nyt 4+0? o_O
Mietin vaan kun mulla on aika selkeitä oireita mm yhtäkkiä iskevä nälkä, välillä etoo, tupakka haisee erityisen pahalle, välillä suorastaan voisin hyökätä miehen kimppuun jos silleen vähän tuoksuu tupakalle, pissat tää ehkä normaalia useammin, väsyttää, muttei sit kuitenkaan saa unta, röyhtäyttää, närästää, turvottaa, v**uttaa, herkistyn tavallistakin herkemmin.. Mutta jos on vasta dpo6 niin miten oireita vois olla jos alkio on vasta hädin tuskin kiinnittymäisillään.. :eek:
 
Mietin vaan kun mulla on aika selkeitä oireita mm yhtäkkiä iskevä nälkä, välillä etoo, tupakka haisee erityisen pahalle, välillä suorastaan voisin hyökätä miehen kimppuun jos silleen vähän tuoksuu tupakalle, pissat tää ehkä normaalia useammin, väsyttää, muttei sit kuitenkaan saa unta, röyhtäyttää, närästää, turvottaa, v**uttaa, herkistyn tavallistakin herkemmin.. Mutta jos on vasta dpo6 niin miten oireita vois olla jos alkio on vasta hädin tuskin kiinnittymäisillään.. :eek:

Voisko olla vähän pidemmällä? Tai sitten on kiinnittyny jo ja oot herkkä oireille :love017
 
Takaisin
Top