Mä en nyt taaskaan tiedä mitä ajatella. Sillon lauantaina tulin tänne kertomaan viivan haalistumisesta ja verenvuodosta. Sen jälkeen taas on tissit ollutkin kipeät enemmän tai vähemmän ja eilen tuli aivastaessa ja ylös noustessa repäisykipuja. Tänään oli pakko oman mielenterveyden vuoksi tehdä yksi testi ja siellä oli tummempi viiva kun kertaakaan aijemmin
Onko tässä jotain toivoa että pissa oli lauantaina vaan laineempaa ja verenvuoto olikin vaan joku ylimääräinen välivuoto tai valemenkat vai voiko se viiva nyt yhtäkkiä tummeta jos olisikin ollut kemiallinen?
Kohdunulkoinen vähän huolettaa kanssa..
View attachment 91040 View attachment 91041
Mulla ainakin (ja ymmärtääkseni monilla muillakin) aamun ekasta pissasta tulee haaleinta viivaa ja iltapäivästä paljon tummempaa. Eli olettaisin että sullakin voi olla näin ja sen takia näyttäny se aamu haaleempaa ku edellinen iltapäivä
Tietysti muutenki se virtsan vahvuus vaihtelee eikä tosiaa voi täysin luottaa testienkää tasalaatuisuuteen

Inhottavan toiveita herättävää, kun keskenmenosta on vasta alle kuukausi ja varmaan aika epätodennäköistä, että uusi raskaus alkaisi heti, kun edeltäväänkin plussaan meni 8 kuukautta. Ja eilen testi oli kirkas nega.
yleensä lääkärit/hoitajat on kohauttaneet hartioitaan kun olen kysellyt pitäisikö tehdä laajempi verikoe tms.. ja tiedän että äidilläni on ollut sama homma, matala hemoglobiini ja olematon ferritiini (alle 10).
Ovulaatio mahdollisesti huomenna (flo ennustaa). No mutta viikon sisään jos on. Perjantaina ja eilen talleteltiin. Nyt vaan jännittää kun varasin luomien tarkastukseen ajan ha poistellaan. Ahdistaa hitokseen melanooma ja luomimuutokset. Viikon päästä leikellään ja saan piinailla tuloksia. Ahdistavaa.
Koskaan aiemmin ollu näin vahvoja. Mutta ainaki tapahtuu! Ovistesti oli jo nega ja lämmötki nousi eilen, joten irronnu se kai on jo :angelic: Outoa vaan, että kolmatta kk putkeen oikealta 

aaaaa poltteleeeeeee!!!!! Testit polttelee!!!! 

Tänään tosissaan dpo11. Kuvaan jotenkin vaikea saada tuota viivaa, silmillä kuitenkin nähtävissä. Pitäis malttaa pari päivää, että testais uudelleen...