kajo.
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Voi elämä
Ovisplussa KP 11.
Tarviiko sanoa et viimeksi on ollu rakkautta kp 6 koska nää helteet ja lapset ja niiden lomavalvomiset ja kuolema lähipiirissä ja ja ja.. enkä tiedä jos päästään tänäänkään hyödyntää mut korkeintaan sit myöhään illalla/yöllä vasta
Eipä tartte viritellä korkeita odotuksia ainakaan tästä kierrosta.
View attachment 90963
Riittäähän se jos illallakin touhuatte, ja/tai huomenna! Eikö se varsinainen ovulaatio huomenna tapahdu jos tänään plussa :) Toivoa on!
Osanotot läheisen menetyksestä

lämmöt kyllä koholla, mutta silti.
... Mulla pitäisi alkaa menkat öbaut keskiviikkona, en kyllä aio testata ja aika varma oon että en edes ovuloinu... Toki jos paljon myöhästyy niin sitten testaan
Menkkojen pitäis alkaa ens perjantaina, yritän olla testaamatta siiheks asti, et menkat on myöhässä... En kyllä tiedä miten maltan.
Onko täällä muita jännäämässä mun kanssa? :)
Mulla kaksi teiniä ennestään. Nyt 2 keskenmenoa takana, mutta pari vuotta vielä yritetään raskautua. Keskenmenot kertoo, että kropassa vielä jotain tapahtuu.
(helpommin sanottu kun tehty)
toki syitä voi olla muitakin, mut useinhan nää on jotain hormoniperäisiä juttuja. 

oisko mitään kotikonsteja kellään, millä vois yrittää saada luteliaalia pidennettyä? Ja ovista aikaistettua.