Raskaaksi 2020

Mä alan kohta olla samalla tasolla sen naisen kanssa, josta oli tänne linkattu juttu koska oli tehnyt satoja raskaustestejä... Mutta hullulla on halvat huvit, joten tässä vielä yksi oletettava viivanpaikka teille :hilarious: Apteekin ultra about kolmen tunnin pidätyksellä, meinasi siinäkin jo rakko haljeta.

Ja joo, eipä näitä pitäisi purkaa, mutta luulin taas nähneeni jotain ja se kotelo on vähän hankala varjoineen :angelic: Mutta taisi se testiaikakin ehtiä jo mennä, eli eihän tämä nyt ole millään tasolla luotettava tulos. Huomenna teen First Response aamulla, se on mun luottotesti jolla plussasin esikoisesta dpo 10/11.

Liitteet

• IMG_20200611_134330.jpg
    IMG_20200611_134330.jpg
    22 KB · Katsottu: 226
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa mukaan!

En itse kanssa tajunnut sitä minkälaiset oireet ovulaatio saa aikaan, kun pillereitä käyttänyt sen 8 vuotta. Oireet meni ihan alkuraskauden oireisiin, mutta sieltä ne menkat alkoi. Toki kiva huomata, että ilmeisesti ovulaatio tulee ja kierto pelittää!

Tässä toisessa kierrossa oireet on ihan olemattomat viime kiertoon verrattuna. Ainoat oireet on ollut poikkeavan kp22 vuodon lisäksi se, että tänä aamuna ikenistä tuli verta ja eilisestä asti ikeniä on jomottanut. Tässä menee ihan sekasin, kun tunnustelee kroppaa ja selaa nettiä:laughing001

En tosin uskalla olla kauhean toiveikas tähän kiertoon sillä ovulaatioajankohdasta ei ole mitään hajua. Flon mukaan se olisi ollut ihan väärään aikaan tän kierron muihin tapahtumiin nähden:scratch

Tässä aamupäivän One Stepin puikko tunnin pidätyksellä. Mun ei siis pitänyt testata, mutta minkäs itselleen voi :laughing021

Voin jatkaa tässä Chartreuxin tutkimuksia noista viivan paikoista. En siis osaa enää edes epäillä raskautta, koska menkkajomoja tässä ollut jo toista päivää putkeen. :grin

Liitteet

• IMG_20200611_141653__01.jpg
    IMG_20200611_141653__01.jpg
    16.1 KB · Katsottu: 241
Tässä aamupäivän One Stepin puikko tunnin pidätyksellä. Mun ei siis pitänyt testata, mutta minkäs itselleen voi :laughing021

Voin jatkaa tässä Chartreuxin tutkimuksia noista viivan paikoista. En siis osaa enää edes epäillä raskautta, koska menkkajomoja tässä ollut jo toista päivää putkeen. :grin
Nyt kyllä täytyy sanoa että en tiedä onko tässä viivanpaikka vai ei! (siis joo jotain näkyy mutta en tiedä onko se viivanpaikka vaiko sittenkin se raskaus) :oops: Sanon että 50/60. Mutta hyvä kun muutkin jatkaa tätä tutkimusta :hilarious:

Nyt kyllä täytyy sanoa että en tiedä onko tässä viivanpaikka vai ei! (siis joo jotain näkyy mutta en tiedä onko se viivanpaikka vaiko sittenkin se raskaus) :oops: Sanon että 50/60. Mutta hyvä kun muutkin jatkaa tätä tutkimusta :hilarious:

Periaatteessa raskaus on mahdollinen. Mut en oikeen itse osaa sitä enää epäillä, ku oireet viittaa kuukautisten alkamiseen. Alavatsaa jomottaa lähes jatkuvasti ja se on melko tyypillistä mulle ennen kuukautisia.

Viime keskenmenneessä raskaudessa muistan, et tissitkin oli niin kipeät, etten pystynyt mahallaan nukkumaan :hilarious: Ja nyt ei oo kyllä mitään tuntemuksia rinnoissa.

Pitäis ehkä hakea jotain muita testejä, jotta saa vertailupohjaa viivan paikoille. PC:n testit ei ole ainakaan niitä antanut mulle ikinä, joten ehkä sellaisen haen nyt varmuudeksi :grin

Muokattu viimeksi:
Jesbe kp38 täällä huutelee, mul on hiki koko ajan, pienestä ponnistuksesta ja mul on yleensä kylmä.. toisaalta lämmöt ei pysynyt ylhäällä joten joko ennätyslyhyt luteaali tai en osaa mitata oikein.

Epäilen että se thyroxin olisi voinut tämän aiheuttaa ku mähän kärsin sydämentykytyksestä ja kylmyydestä ja nyt on rinnat turvonnut ja arat (tiellä lukekaa) ja turvotus laskenut. Uskon että thyroxin alkoi auttaa melkoisen nopeasti mutta sehän imeytyy nopeasti kehoon.

Plussia täällä satelee hienosti. Tänään vaan muljuilua ja sit tää hiton hikoilu, vuodan kuin viimeistä päivää ja tää nyt oli yleinen sivuoire, sydämen tykyttäminen loppu

Täällä tulee Vv:tä niin paljon, että melkeen luulis ovulaatioksi. Viimeviikolla oli ovulaatiotuntemukset, vuoto yms, joten siitä ei voi olla kyse... Tää on niin omituista. :dead:
Sanos muuta! Mulla ole kuivia päiviä nähnyt koko värkki ja yleensä on... No nyt ei oo

Mä nään kaikilla taas viivoja, kylläpä on törkeitä viivanpaikkoja, jos ei raskautta tarkoita!

Ehkä ainoa 100% on se digitesti :hilarious: Mut tää on kyl tosi harmi, ettei näihin testeihin voi luottaa. Koska itse nyt ehkä ymmärrän mahdollisen haamun ja tiedostan, että sellainen on mahdollinen. Mutta ehkä kaikilla ei ole oletuksena se, että virheelliset plussat on mahdollisia.

Viivanpaikkoihin liittyen.. Tekisipä mieleni kysyä ihan vaan kaverin puolesta, että tuleeko clearblue early detection testeihin viivanpaikkoja? :angelic::pompus: siihen mihin tulis vaan pystyviiva testiruutuun jos on raskaana.

Jeppus joo. Jos on sininen niin ei mut jos harmaa hailura niin juu nega. Mutta mä nyt sain sillä useamman haamun ilman syytä
Viivanpaikkoihin liittyen.. Tekisipä mieleni kysyä ihan vaan kaverin puolesta, että tuleeko clearblue early detection testeihin viivanpaikkoja? :angelic::pompus: siihen mihin tulis vaan pystyviiva testiruutuun jos on raskaana.

Ehkä ainoa 100% on se digitesti :hilarious: Mut tää on kyl tosi harmi, ettei näihin testeihin voi luottaa. Koska itse nyt ehkä ymmärrän mahdollisen haamun ja tiedostan, että sellainen on mahdollinen. Mutta ehkä kaikilla ei ole oletuksena se, että virheelliset plussat on mahdollisia.

Kyllä mä ihan tiedostan, että virheellisiä plussia voi tulla :) mut törkyä viivoja vain tulee. Ja sitä on hyvä myös ihmetellä porukalla. Realisti ihan olen etten voi raskaana tässä kohtaa olla ellei jokin kropassa ihan vinksallaan ole.

Mulla on useampi virheellinen ja myös niitä hiton kemiallisia joista en tietäisi jos en testais niin useasti. Toki nyt kävi ihme kremppa alamasulla just ku tuntu kiinnittyminen (?) kun viimeksi todettu km. Tän mä muistan koska oli precis sama tilanne. Istun veskis ja sit iski semmonen viilto muttei missään nimessä supistus mut joku sen tyylinen ja sit suoraan siitä ehkä minuutin kivusta lensi oksennus ja tämä on siis toinen kerta ku tämä sama toistuu. Voihan se olla ihan mitä vain mutta melkoinen sattuma kyllä

"olen sivumpana kunnes ovis lähenee" ja pah.

Toki olen myös sanonut "en testaa ennenkuin menkat myöhässä", "en lähde ovista testailemaan" ja "en tosiaan osta herkkiä testejä"

kaikki valetta :hilarious:

Ajattelin että nyt ois sitä tasaisempaa, elellään tuttujen menkkojen yli ja mietitään muuta. No täällähän mä oon silti pyöriny ja menkatkaan ei olleet sitä mitä odotin:grin Kivut aikalailla joo, toki vähemmän kivuliaat kuin muistin. Mitään tuntemuksia ei oo enää ollut yön jälkeen, illalla vähän jotain tuntui (nyt kp2). Vuoto on jotenkin tavallista verisempää tai en mä tiedä miten sen sanois, nestemäisempää? :D Ja just tapahtui jotain mitä ei ikinä ole tapahtunut ennen. Side täyttyi. Eikä siihen edes mennyt kauaa...

Onko kaikki tuttu ja turvallinen mennyttä? Voiko mihinkään enää luottaa? :hilarious: Tästä enää puuttuu se, mikä siskollekin oli kierukan jälkeen tullut: ovulaatio sattuu ihan huolella, ei voi erehtyä milloin se on. Mä en nimittäin voi itse ainakaan sanoa että olisin sen varmasti vielä ikinä tuntenut :hilarious: Tai voihan se olla että tässä tulee kohtaamaan vielä montakin muuttunutta asiaa!

Tällä hetkellä fiilikset: o_O:nailbiting::grin:hilarious::wtf::laughing001 ja käppäily kohti kauppaa hakemaan jonkun super yösiteen, en halua veristen vaatteiden lisäksi pestä verisiä lakanoita :laughing001

Muokattu viimeksi:
Takaisin