Mun oli pakko testata tänään raskaustesti
kun nää oireet on niin tympeät. Se oli tietenkin nega, mutta halusin poissulkea että jos mulla oli ovis jo aiemmin. Well, nyt kohti ens viikkoa
Ja varmaan tästä ten minutes later, oon tilannut testejä koko loppuajaksi ennen kun menkkojen pitäs alkaa. 
kun nää oireet on niin tympeät. Se oli tietenkin nega, mutta halusin poissulkea että jos mulla oli ovis jo aiemmin. Well, nyt kohti ens viikkoa
Ja varmaan tästä ten minutes later, oon tilannut testejä koko loppuajaksi ennen kun menkkojen pitäs alkaa. 
Mulla on kanssa tommoset paineet enkä oo huolissani. Netistä kun googlaa löytää kuitenkin tutkimuksia ja se alkaa varmasti huolettaa. Raskaus nostaa yleensä itsessään paineita sopivin määrin, enkä murehtisi asiaa etukäteen
kellään tutulla ei ole samaa vaivaa ja monet kauhistelee ni en maalikkona tiedä mikä on hyvä

Nyt taidan uskaltaa siirtyä kokonaan tonne tammikuisiin kun sanottiin et keskenmenon riski enää n. 10% luokkaa. Muokkaan vaan vielä tota listaa. Ihanaa kesää teille kaikille ja toivon tänne kunnon plussa-aaltoa! 
töissä oon ja mietin voinko olla loppuun asti