moana
Puuhakas puhuja
Se on kyllä jännä, että toisilla tärppää niin helposti ja toisilla ei. Meilläkin on aina ollut loistava ajoitus ja mussa ei mitään vikaa kun gynellä kävin ja silti meni se vuosi ennenkuin plussa pärähti.
No niinpä, nää tuntuu olevan aika mystisiä juttuja. Ei sitä ennakolta osannut aavistaakaan, miten vaikeaa tämä voi olla. Ja kun kaikilla ei välttämättä tosiaan ole mitään syytäkään siihen, että ei ole tärpännyt. Että miksi jollain sitten onnistuu ja jollakulla ei.
Samaistun siis noihin pohdintoihin Pingviiniemo, violavee, move88 ja Muumimuki!
Me ollaan perusterveitä molemmat, normaalipainon rajoissa, ei tupakoida, alkoholia nautitaan tosi vähän (mieskin on nyt vähentänyt ja vaihtanut alkoholittomaan). Stressiä meillä on ollut työ- ja talonrakennuskuvioiden vuoksi. Mä täytän tänä vuonna 29 ja mies 32. Yritys aloitettiin viime elokuussa, kun olin sitä jonkin aikaa vähän vihjaillut. Ennen yrityksen aloittamista mä opiskelin aika pitkään ja halusin päästä työelämään kunnolla kiinni muutamaksi vuodeksi ennen perheenlisäystä. Yksi päivä just mietin tota, että toivottavasti ei odotettu aloittamisen kanssa liian pitkään.
Mutta ei auta, näillä mennään ja toivotaan parasta ja kovaa plussatuulta meille kaikille tähän alkukesään!