Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tähän minäkään en ole vielä investoinut, aattelin ensin kokeilla miltä se yhen desimaalin tarkkuudella näyttää kainalosta ainakin tähän asti oon saanu aika nätin käyrän (mitä nyt droppasi ihmeellisesti kun luulin oviksen olleen jo aiemmin, mutta noin keskimäärin). varmasti löytyy se oma paras tapa ja se herkkyys, kuinka helposti itsellä se lämpö vaihtelee. kannattaa vaan alkaa kokeilla. :)Kiitos move88 ja vaiana vinkeistä! Pitää varmaan ensin investoida lämpömittariin joka näyttää kahden desimaalin tarkkuudella :)
Mä veikkaisin kyllä kiinnittymisvuotoa, jos ei vielä menkkojen aika ole. Ovulaatiovuotoakin mulla esiintyy silloin tällöin, mutta jos se ei ole ajankohtaista niin ensimmäinen.Kyllä se aamuinen verta oli kun jälleen tuli vv mukana sellasta viirua, mutta iiihan vähän. Että mitähän taas.... Joku viisas valaiskaa mua
Mä veikkaisin kyllä kiinnittymisvuotoa, jos ei vielä menkkojen aika ole. Ovulaatiovuotoakin mulla esiintyy silloin tällöin, mutta jos se ei ole ajankohtaista niin ensimmäinen.
Hetkinen oliko sulla ovis vasta tulossa?
Sittenhän se voi liittyä ovikseenkin.
Näättekö saman kuin mä??! Tein testin äsken.
No näen saman kun sinä
Kannattaa :) itse ostin ihan apteekista omani.Kiitos move88 ja vaiana vinkeistä! Pitää varmaan ensin investoida lämpömittariin joka näyttää kahden desimaalin tarkkuudella :)
No vitsit, siellähän se kurkistaa!!äääk!! :D
muoks. Siis tein testin sittenkin jo tänään kun aloin ihmetellä kun mua huippaa niin paljon, mulla on aina ollut alhainen verenpaine mutta nyt kiinnittyi huomio jotenkin tosi paljon!
No pitkästä kierrosta voi raskautua kuten huomaat.Näättekö saman kuin mä??! Tein testin äsken.
Nyt on varhaisultrassa käyty. Sieltä löytyi 6+6 viikkoja vastaava pikkunen, niinku omien laskujen mukaan pitikin, ja sydänkin löi. Nyt taidan uskaltaa siirtyä kokonaan tonne tammikuisiin kun sanottiin et keskenmenon riski enää n. 10% luokkaa. Muokkaan vaan vielä tota listaa. Ihanaa kesää teille kaikille ja toivon tänne kunnon plussa-aaltoa!
Mulla on ollut matalat paineet kaikissa raskauksissa ja lähinnä se ilmeni niin, että alkoi helposti pyörryttää. Matalimmat paineet oli kuopuksesta, mutta hän oli lapsista isoin syntyessään (3,6kg).