Raskaaksi 2020

Kiitos move88 ja vaiana vinkeistä! Pitää varmaan ensin investoida lämpömittariin joka näyttää kahden desimaalin tarkkuudella :)

Mitä helekattua ?! Mulla BBT taulukko sahaa tosiaan kp22 asti siinä droppi aika rajukin ja siitä tasainen nousu joten lämmöt vaan kohoaa ja nyt on kipee olo, maha sekaisin ja oikeaa munista nippailee. Kuumottaa poskia ja silmiä kuin kuumessa mikä on outoo. Eli edelleen lämmöt korkeat, eilen oli 36,7 sitä edellinen 36,6 ja nyt 36,8 tänään. Toi unohtui mainita.

BBT on hyvä keino eli aamulla samaan kellonaikaan herätessä mittaa. Myöhemmin se heittää sen mukaan mitä tekee ja miten nukkuu jne mut kun sen oppii niin myös esim päivällä tiettyyn tilanteeseen otetut lämmöt on aika tulkittavia siinä vaiheessa (eli jos aina sama tilanne esim klo 11 ja tekee samat asiat ei urheile eikä muuta niin siitä laskee vaikka puoli astetta alas kuten minä niin al on aika lähellä sitä, näin oon ihan kokeilemalla kokeillut!)

Siis äsken oli niin vahvat menkkajuilinnat että ei mitään rajaa o.o Melkein sai kyllä enemmänkin puhua jo menkkakivusta. Olin just palaveria vetämässä etänä ja toivoin vain että se loppuisi mahdollisimman nopeasti ettei vahinkoa pääsisi käymään! Nyt sitten kun palsu loppui ja siirryin samalla kahvitauolle niin sain suojattua itseni. Nyt sitten ei mitään. Mutta on kyllä vähän semmonen pöhö olo että menkat saattais tehdä tuloaan. Mutta se ei haittaa että ne tulisi, enemmänkin toivottua! Sillä en usko mahdollisuuksiini raskautua tälleen pillereiden jälkeen jotka on estäny mun oviksen ainakaan ennen ensimmäisiä menkkoja. Todennäköisyys sattua kohdalle tuntuu häviävän pieneltä. Varsinkin kun en tunnista ovista. Tai paristi oon sen tunnistanut joskus aiemmin, mutta veikkaan sen kyllä katoavan näiden muiden juilimisten alle :hilarious:

Sanon tän ehkä ensimmäistä kertaa elämässäni: Voi kun menkat alkaisivat :grin

Kiitos move88 ja vaiana vinkeistä! Pitää varmaan ensin investoida lämpömittariin joka näyttää kahden desimaalin tarkkuudella :)
Tähän minäkään en ole vielä investoinut, aattelin ensin kokeilla miltä se yhen desimaalin tarkkuudella näyttää kainalosta :hilarious: ainakin tähän asti oon saanu aika nätin käyrän (mitä nyt droppasi ihmeellisesti kun luulin oviksen olleen jo aiemmin, mutta noin keskimäärin). varmasti löytyy se oma paras tapa ja se herkkyys, kuinka helposti itsellä se lämpö vaihtelee. kannattaa vaan alkaa kokeilla. :)

Kyllä se aamuinen verta oli kun jälleen tuli vv mukana sellasta viirua, mutta iiihan vähän. Että mitähän taas.... Joku viisas valaiskaa mua

Kyllä se aamuinen verta oli kun jälleen tuli vv mukana sellasta viirua, mutta iiihan vähän. Että mitähän taas.... Joku viisas valaiskaa mua
Mä veikkaisin kyllä kiinnittymisvuotoa, jos ei vielä menkkojen aika ole. Ovulaatiovuotoakin mulla esiintyy silloin tällöin, mutta jos se ei ole ajankohtaista niin ensimmäinen. :happy:

Hetkinen oliko sulla ovis vasta tulossa? :eek:
Sittenhän se voi liittyä ovikseenkin.

Näättekö saman kuin mä??! Tein testin äsken.

Liitteet

• D9B5A8D6-32E2-41D2-92A5-9AECE44368A9.jpeg
    D9B5A8D6-32E2-41D2-92A5-9AECE44368A9.jpeg
    56.7 KB · Katsottu: 240
  • 892F8EE1-4A6A-4C92-A3DF-2530D9FBBB54.jpeg
    892F8EE1-4A6A-4C92-A3DF-2530D9FBBB54.jpeg
    22.8 KB · Katsottu: 237
Mä veikkaisin kyllä kiinnittymisvuotoa, jos ei vielä menkkojen aika ole. Ovulaatiovuotoakin mulla esiintyy silloin tällöin, mutta jos se ei ole ajankohtaista niin ensimmäinen. :happy:

Hetkinen oliko sulla ovis vasta tulossa? :eek:
Sittenhän se voi liittyä ovikseenkin.

IMG_20200604_143536.jpg

Ylhäältä alkaen kp8->kp11... Pidätin 2h tän päiväseen.
Ihmettelen vain miten hailukaksi jo haihtuu viiva laughing7 voi mun kroppa:wtf

No näen saman kun sinä :happy093.

äääk!! :D

muoks. Siis tein testin sittenkin jo tänään kun aloin ihmetellä kun mua huippaa niin paljon, mulla on aina ollut alhainen verenpaine mutta nyt kiinnittyi huomio jotenkin tosi paljon!

Ihana plussa siellä!

Mulla on testin teko edessä koska nyt lämmöt nousee näppärästi ja Flo muutti ennusteita mut bbt mukaan kp22 olisi ollut ovis vasta.

Nyt on varhaisultrassa käyty. Sieltä löytyi 6+6 viikkoja vastaava pikkunen, niinku omien laskujen mukaan pitikin, ja sydänkin löi. :Heartred Nyt taidan uskaltaa siirtyä kokonaan tonne tammikuisiin kun sanottiin et keskenmenon riski enää n. 10% luokkaa. Muokkaan vaan vielä tota listaa. Ihanaa kesää teille kaikille ja toivon tänne kunnon plussa-aaltoa! :love7

Mahtavaa onnea :love7

Mulla on ollut matalat paineet kaikissa raskauksissa ja lähinnä se ilmeni niin, että alkoi helposti pyörryttää. Matalimmat paineet oli kuopuksesta, mutta hän oli lapsista isoin syntyessään (3,6kg).

Tämä foorumi on ihan paras koska saa tietoa ja tukea ja apua mieltä askarruttavista asioista :happy7:smiley-bounce012

Verista tiputtelua ovulaation aikaan? Anyone? Viime kierrossa oli kans ja nyt taas:confused: Mitähän tää on, onko syytä huolestua? Ikinä ei oo aikasemmin ollut (ennen tuulimuna keskeytystä nyt) niin ei ainakaan itelle normia..

Takaisin