Raskaaksi 2020

Mulla on outo olo tästä kierrosta. En ymmärrä miten ovis voi noin heittää ku eihän ne loput mitään hymyillyt eli se eka ja sit se toka mut loput haalistui ja se hyvä.. siis ovistestit.

Ainut järkevä selitys on et se oli nii et se vaan siirtyi ja dpot pienemmät tai ei vaan erity mulla tarpeeksi progesteronia ja siksi venyy ja venyy. Muistan yhden kierron joka oli vähän vastaava tuossa venymises ku kp40 aloitin terot ku venyi ja venyi ja oplussa olikin tosi aikaisin mut en mä tiedä mikä siinä kierrossa oli vikana. Nyt ku keho toipunut niin oon saanut menkat aika hyvin. Yksi 40 päivän kierto ja loput 25-35. Eli ihan hyvin voi tulla vielä vasta myöhemmin menkat

Mulla tänään (torstaina) kp66. Eilen verikokeessa nega ja ei mitään tietoa mikä mulla on. Terveyskeskuksen hoitaja meinasi, et ootellaan ja seurataan, niin ei kai se muukaan auta.

Oon siis hengessä mukana, kuumeilen ja seurailen miten teillä menee. :happy:

Mulla tänään (torstaina) kp66. Eilen verikokeessa nega ja ei mitään tietoa mikä mulla on. Terveyskeskuksen hoitaja meinasi, et ootellaan ja seurataan, niin ei kai se muukaan auta.

Oon siis hengessä mukana, kuumeilen ja seurailen miten teillä menee. :happy:
Onpas ikävän pitkä kierto sulla. Zemppiä ja kärsivällisyyttä menkkojen odottelussa. Muistan tuoreesti kun pillereiden jälkeen sai useemman kuukauden odotella kunno menkkoja:arghh:

Itsekin olen tykännyt kun täällä kiva lueskella muiden juttuja, osallistua keskusteluun, pohtia omi a ja kysellä ”tyhmiä”:angelic: ihanaa myötäelämistä kaikin puolin.

Onnea @Coda :Heartbigred

Täällä nyt neneillään kp23 ja oli tarkotus nyt vasta perjantaina testailla varuiks (kostea vkl tiedossa) vaikkei oviksesta eikä tarkasta kierron pituudesta ole harmainta hajua. Mutta nyt siirrän testauksen jo aamuun kun mieskin ihmetteli miksen oo viel testannu, kun mul on nyt kolmatta päivää ollu selvää närästystä, eikä kuulu mun vaivoihin kyllä juuri ikinä. Ehkä kerran elämässä närästäny. Okei voi kertoa jostai muustaki ku raskaudest, mut iski kauhee testihimo nyt ku mieski oikee ”yllyttää” testaa:hilarious: muita ”oireita” epämääräisiä nippailuja alavatsal ja nivusis. Tissit pienesti aremmat, muttei mitenkään vaikuttavasti.

Hyvällä tuurilla voi olla ns kiinnittymisvuotoa, jos on vähäistä. Itsekin sitä ensin epäilin, mutta omalla kohdalla se olikin ensimmäiset luomumenkat pillereiden lopetuksen jälkeen. Olivat siis tosi ajoissa kun itselläkin kp23 oli menossa. Toivotaan parasta siis ettei vuoto lisäänny ja on juurikin tuota kiinnittymistä

Kiinnitysvuotoa? :)

Tänään aamulla heräsin ja tein hätähousuna raskaustestin, joka oli nega. Menkat ei kuitenkaan ainakaan alkaneet vielä, joten jään jännäämään, että mitä se eilinen vuoto oikein oli. Ikinä ennen ei ole siis tuollaista itselleni tullut, menkat alkaa aina heti "kunnolla". Mähän sain ovisplussan 22.5. joten jos silloin on ovis tapahtunut, niin kiinnittymistä se ei varmaan enää ole. Nyt kyllä ärsyttää, kun en tiedä mitä mun kehossa tapahtuu. Alkais vaan ne menkat jos ovat tullakseen. :BangHead

Tänään aamulla heräsin ja tein hätähousuna raskaustestin, joka oli nega. Menkat ei kuitenkaan ainakaan alkaneet vielä, joten jään jännäämään, että mitä se eilinen vuoto oikein oli. Ikinä ennen ei ole siis tuollaista itselleni tullut, menkat alkaa aina heti "kunnolla". Mähän sain ovisplussan 22.5. joten jos silloin on ovis tapahtunut, niin kiinnittymistä se ei varmaan enää ole. Nyt kyllä ärsyttää, kun en tiedä mitä mun kehossa tapahtuu. Alkais vaan ne menkat jos ovat tullakseen. :BangHead

Kiinnittyminen voi tapahtua haarukalla dpo5-12, eli hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Tee uusi muutaman päivän päästä. Mulla oli ovis sun kanssa samaan aikaan. Testaan taas sunnuntaina.

Toivon että kuvittelin, mutta valkovuodon seassa hailakkaa verta :wideyed: vaaleanpunaista oikeastaan.. Mutta luultavammin johtunee peiton heiluttelusta :sign17 vihdoin alkoi flolla "mahdollisuus tulla raskaaksi".

Tosiaan näitä juttuja on kiva lukea ja keskustella. Itselle tulee niin hyvä mieli toisenkin puolesta jos tikussa plussan poikanen näkyy. Kyllä mun mies jaksaisi pari päivää mun juttuja, mutta... Mies kun mies. Ihanaa kun tälläinen foorumi on. Plussatuulia kaikille.

Kiinnittyminen voi tapahtua haarukalla dpo5-12, eli hyvinkin voisi olla kiinnittymisvuotoa. Tee uusi muutaman päivän päästä. Mulla oli ovis sun kanssa samaan aikaan. Testaan taas sunnuntaina.

No nyt alkoi jännittämään! Täytyy vissiin itsekin sitten sunnuntaina testailla uudelleen, toivottavasti meillä tulis plussat näyttöön. :)

Minulla oli just eilen pari kertaa kovat krampit. Ovis oli joko lauantaina tai sunnuntaina. Ei mitään tietoa mistä johtuu, mutta heti nousi toiveet korkeelle :smiley-ashamed008
Mulla ei ole ikinä krampannut näihin aikoihin. Oli kyllä outoa, sillä ihan semmoisia menkkakramppeja tuli. :eek:
Välillä mulla tuntuu menkkojenkin aikaan kramppeja niin monessa paikassa, että epäilen voisko olla endoa yms...:bookworm:
Ihan vessassa käyminenkin tekee kipeää menkkojen aikaan.

dpo 5/6, kp 20. Menkkoihin 9 päivää. Väsyttää ja ehkä vähän uupunut/huono-olo. Aamupala ehkä tökkii, tai sit muuten vaan. Vaikea erottaa toisistaan :confused: Nyt parina päivänä ollut sormet turvonneet niin ettei sormuksiaaan voi pitää. Mies sano nyt aamulla että siinä ne on, raskauden ensimerkit :love017 En kyllä tiiä, uskaltaako varrota että ois! Tissiasiaa kiinnostuneille, ne on levinneet sivuillekin niin että ne tuntuu käsivarsiin jos pidän käsiä kylkiä pitkin :laughing021 Myöskin painaa mahaa niin että ei voi pitää trikoita vyötäröllä. Ei varsinaisesti hirveää pömppöturvotusta, vaan kiristelee. :confused005

Edit. Menkkoihin 9 päivää! :woot:

Muokattu viimeksi:
Täällä pärähti eilen cb:n digiovistestiin hymynaama (kp 16), joten tänään luultavimmin ovis ja dpo0. Tästä aloitellaan siis taas parin viikon piinapäiviä. Tämähän on jo yk 8 mun laskujen mukaan. Ja tosiaan alusta asti ollut nuo digiovistestit käytössä, joten oikeilla päivillä on menty ja silti ei ole tärpännyt

Nyt on taas posittiivinen fiilis, että josko tästä kierrosta. Voi kun ei tulisi taas pettymyksiä..

Täällä pärähti eilen cb:n digiovistestiin hymynaama (kp 16), joten tänään luultavimmin ovis ja dpo0. Tästä aloitellaan siis taas parin viikon piinapäiviä. Tämähän on jo yk 8 mun laskujen mukaan. Ja tosiaan alusta asti ollut nuo digiovistestit käytössä, joten oikeilla päivillä on menty ja silti ei ole tärpännyt

Nyt on taas posittiivinen fiilis, että josko tästä kierrosta. Voi kun ei tulisi taas pettymyksiä..
Se on kyllä jännä, että toisilla tärppää niin helposti ja toisilla ei. Meilläkin on aina ollut loistava ajoitus ja mussa ei mitään vikaa kun gynellä kävin ja silti meni se vuosi ennenkuin plussa pärähti. :oops:

Se on kyllä jännä, että toisilla tärppää niin helposti ja toisilla ei. Meilläkin on aina ollut loistava ajoitus ja mussa ei mitään vikaa kun gynellä kävin ja silti meni se vuosi ennenkuin plussa pärähti. :oops:

Esikoinenkin tärppäsi meillä vasta yk9 mutta silloin tosiaan vasta parissa vikassa kierrossa nuo digiovistestit käytössä. Siksi ajattelin, että otan ne heti käyttöön tällä kertaa.

Vähän alkaa jo mietityttää, kun olen itse 32 ja mies 40, että joko meillä on hedelmällisyydet laskenut :nailbiting:
Ollaan kyllä molemmat urheilullisia ja muutenkin elämäntavat kunnossa, niin en tiedä mitä voisi paremmin tehdä, että tärppäisi.

Esikoinenkin tärppäsi meillä vasta yk9 mutta silloin tosiaan vasta parissa vikassa kierrossa nuo digiovistestit käytössä. Siksi ajattelin, että otan ne heti käyttöön tällä kertaa.

Vähän alkaa jo mietityttää, kun olen itse 32 ja mies 40, että joko meillä on hedelmällisyydet laskenut :nailbiting:
Ollaan kyllä molemmat urheilullisia ja muutenkin elämäntavat kunnossa, niin en tiedä mitä voisi paremmin tehdä, että tärppäisi.
Mulla taas ainoa hidastava tekijä on ylipaino... Laihdutan nyt, että se plussa tulis ja sitten raskaana vielä lisää. Paino on ainoa asia minkä mä keksin syyksi tähän, että plussassa kestää kun itellä ikää 23.v nyt. Mies on hoikka ja hyväkuntonen, eli siitä en usko että on kiinni. Lenkkeilläänkin usein päivittäin välillä 6-7km, eli onneksi liikunta on suht hyvin kunnossa. :happy:

Mäkin oon miettinty tätä, että vaikka kuinka olisi ajoitus kunnossa/säännöllistä seksielämää, niin silti ei ole tullakseen. Me ollaan miehen kans samanikäisiä kuin te, Violavee, tai no mies 43. Mutta uskon nyt ainakin vielä että terveet elämäntavat ja normaalipaino sekä säännöllinen liikunta ja terveet elämäntavat ois suojana.

Meillä on kyllä nyt vasta siis yk1. Pyrittiin rakastelemaan ennen ovulaatiota useana päivänä ja sit vielä kun sain ovistestiin hymyn niin siitä parin päivän säteellä, se meni kyllä myöhäiseksi.

Täälläkin yks 32-v ja kyllähän se mietityttää, että miten paljon se ikä vaikuttaa... vaikka ei tässä kai pitäisi vielä huolta olla, kun ollaan kuitenkin reilusti alle neljänkympinkin. paljon vanhemmatkin sitä onnistuu lapsia saamaan :)

kp20 ja aamulämmöt 36,8 edelleen. sinänsä hyvä merkki et ilmeisesti ovulaatio on ainakin tapahtunu, vaikka olikin vähän epämääräistä milloin :hilarious:

Tuli mieleen, että sen mä muistan hyvin kun neuvolatäti sanoi mulle sympaattisesti, että on varmasti arka ja vaikea aihe mulle ylipaino, kun olen varmaan ollut ylipainoinen koko ikäni. Hauskinta on se, että olen ollut normaalipainoinen lapsi, sekä hoikka ja liikunnallinen teini. Paino tosiaan tuli vasta lääkityksen aloituksen jälkeen. Jännä, että oletus oli heti että olen ollut koko ikäni ylipainoinen. :eek:

Ai niin ja kommentoi vielä, että voisko mies kannustaa ja auttaa mua laihtumaan, kun olisi mulle hyväksi. Miehelle tuli paha mieli, kun se tunsi epäonnistuneensa ja aiheuttavansa mulle harmia, kun ei vahdi mun syömisiä. :oops: Mustahan se on kiinni eikä miehestä!

Ai niin ja kommentoi vielä, että voisko mies kannustaa ja auttaa mua laihtumaan, kun olisi mulle hyväksi. Miehelle tuli paha mieli, kun se tunsi epäonnistuneensa ja aiheuttavansa mulle harmia, kun ei vahdi mun syömisiä. :oops: Mustahan se on kiinni eikä miehestä!

No onpa aika mielenkiintoinen kommentti neuvolasta, siis toki puolison tuki on tärkeää tuollaisessa mutta eihän se nyt puolison paljon ole muuten mahdollista auttaa.. ja ei ainakaan ole kenenkään tehtävä toisen syömisiä vahtia, eihän sellaisesta mitään tule :woot:

Kävin papa-kokeessa (seulonta) niin hoitaja sanoi että ovulaation merkkejä :wideyed: Mulla on nyt kp20 ja se kaksoishormonidigi vilkutteli jo viime maanantaina (kp 10) ekan kerran. Tosin loppu ne tikut niin en ehtiny pysyvää hymynaamaa sillä saadakaan enkä oo liuskoihinkaan saanu ku haaleaa viivaa, aattelin että on vaan menny ohi mutta olikin vissiin vasta näin myöhään :woot: pitänee testata vielä liuskalla kun pääsee kotiin :grin Eilen mies pääsi kotiin ja onkin jo riittävän toipunut niin onneksi tartuttiin varalta toimeen :p Vielä siis toivo elääkin tämän kierron suhteen :smiley-bounce013

Hassua kyllä kun näin myöhään on tuo ovulaatio, mulla on menkat olleet aina tasaisesti neljän viikon välein sillon kun niitä on (pillerit vei vuosiksi kokonaan). Mitäs haittaa tosta lyhyestä luteaalivaiheesta voikaan olla raskautumisen kannalta? :anyone

Takaisin