Raskaaksi 2019

Vatsan päältä ultrasessa virtsarakko toimii myös ikään kuin kaikukoppana, parempi näkyvyys. Alkionsiirrossa pitää nimenomaan ultrata vatsan päältä, koska se siirtotyökalu ns. tukkii reitin jos haluaisi alakautta ultrata, mutta pitää silti nähdä että alkion jättää sopivaan kohtaan. Inssissä en ole koskaan ollut, tarviiko siinä samalla ultrata kun työskentelee?

Pieni välipäivitys täältä "sairasvuoteelta" :hilarious: 22 follikkelia tyhjennettiin ja 20 munasolua :happy: mutta kypsyydet ja kuin moni hedelmöittyi tietää vasta huomenna. Punktio meni hyvin mutta heti kun nousin ylös tuli pahoinvointi ja oksettava olo ja sain pahoinvoinninestolääkettä ja nestetiputus laitettiin ja neste tippuu edelleem ja odottelen. Kai myös ehkäisee sitä hyperiä.. Nyt jo melko normaali olo :) Mutta tuoresiirto on vielä mahdollinen! :woot: saan tänään täällä vielä hcg-hormonipistoksen ilman sitä ei voi siirtoa tehdä mutta se myös lisää hyperin riskiä. Mutta katsotaan mun vointi nyt päivien kuluessa ja siirtopäivänä ja jos vointi maanantaina ok niin tehdään siirto :happy:

Vatsan päältä ultrasessa virtsarakko toimii myös ikään kuin kaikukoppana, parempi näkyvyys. Alkionsiirrossa pitää nimenomaan ultrata vatsan päältä, koska se siirtotyökalu ns. tukkii reitin jos haluaisi alakautta ultrata, mutta pitää silti nähdä että alkion jättää sopivaan kohtaan. Inssissä en ole koskaan ollut, tarviiko siinä samalla ultrata kun työskentelee?

Ei siinä ultrata enää, siinä laitetaan se levitin ja letku sisään ja truutataan. Mutta perustuu tuohon just mitä NewMoon sanoi ylempänä. Voi helpottaa työskentelyä.

Nyt on siemennykset hoidettu. Ottavat ton mun vuoto-asian vielä johonkin kollegiaaliseen palaveriin pohdittavaksi. Jos ei natsaa niin elokuussa jatketaan inssillä. Sanoi et voin käyttää kesällä e-pillereitä testimielessä, jos veis tän vuodon pois, mut en sit kumminkaan ollu valmis siihenkään. Luget loppukierron.

Niin ja kanyyli laitettiin kyynärtaipeeseen ja tuntui perus verikoepistolta eli ei juurikaan :) oli kyl hauska olotila se rauhoittava+kipulääke kombo :grin

Pieni välipäivitys täältä "sairasvuoteelta" :hilarious: 22 follikkelia tyhjennettiin ja 20 munasolua :happy: mutta kypsyydet ja kuin moni hedelmöittyi tietää vasta huomenna. Punktio meni hyvin mutta heti kun nousin ylös tuli pahoinvointi ja oksettava olo ja sain pahoinvoinninestolääkettä ja nestetiputus laitettiin ja neste tippuu edelleem ja odottelen. Kai myös ehkäisee sitä hyperiä.. Nyt jo melko normaali olo :) Mutta tuoresiirto on vielä mahdollinen! :woot: saan tänään täällä vielä hcg-hormonipistoksen ilman sitä ei voi siirtoa tehdä mutta se myös lisää hyperin riskiä. Mutta katsotaan mun vointi nyt päivien kuluessa ja siirtopäivänä ja jos vointi maanantaina ok niin tehdään siirto :happy:

VAU! Siellähän on tullut hyviä uutisia:Heartred mites sitä sun limakalvojuttua nyt lähdetään hoitamaankaan? Kun ei taas muisti pelaa, sori:bag: nyt toivotaan että mahdollisimman moni sieltä hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan:smiley-angelic001

Aika jännä, kerran ihan perusgynetarkastuksessa gyne lähetti mut kesken kaiken vessaan tyhjentämään rakkoa, kun kuulemma liian täysi rakko häiritsi. :confused:

Edit. Ai niin mut eihän se tietenkään ollut vatsan päältä vaan alakautta, joten ehkäpä se on vaan niin eri asia!

Muokattu viimeksi:
Hienoja uutisia Smoothie! Nyt kaikki sormet ristissä, että tulis monta oikein hyvää kaveria ja maanantaina onnistuis siirto! :smiley-angelic001

Ja hienoa et Nipanderilla otetaan nyt tosissaan tuo vuoteluongelma, tai ainakin siltä tuo kollegiaalinen palaveri kuulostaa! Kunpa inssi nyt tois hyvän tuloksen!

Vois vaikka ens oviksen aikana harrastaa täydellä rakolla.. mun kohtu aina painetaan esiin ku se oviksen jälkeen on aina oikealle puolelle kallellaan..

Noh, letrot ilmeisesti alkaa mulla sit noiden piikkien jälkeen, juttelin vähän et mikä aika jne ja optimistinen arvio oli et vuoden sisään. Mutta nyt olisi kuulemma hyvä syödä pillereitä ku se pitää kierron tasaisena sen hoidon aikana mut myös pelottaa et sitten taas kierto sekaisin seuraavat vuodet vaan voihan sitä heti terot aloittaa ku pillerit loppuu..

Laitoin nyt kuvan tänne tälleen "anonyymisti".

VAU! Siellähän on tullut hyviä uutisia:Heartred mites sitä sun limakalvojuttua nyt lähdetään hoitamaankaan? Kun ei taas muisti pelaa, sori:bag: nyt toivotaan että mahdollisimman moni sieltä hedelmöittyy ja lähtee jakautumaan:smiley-angelic001

Lääkäri sanoi juuri että limis näytti hyvältä ja oikeanlaiselta nyt eli hieman lutealisoituneelta tms. Muistelen kyllä et mulle on joskus inssissäkin noin sanottu. Mutta toinen lääkäri puhui maanantaina paljon siitä että joillain ihmisillä se progesteronin tarve on paljon normaalia isompi tai että se lähtee laskuun ennen aikojaan. Ja sitä olisi hyvä ehkä seurata verikokein siirtopäivänä ja siitä taas muutamien päivien päästä ja jos näyttää et laskee niin lisötään annostusta kunnes se on tietyllä tasolla. Näin tehtynä on saatu lääkärin mukaan yhtä hyviä raskaustuloksia kuin muillakin. Mutta sekoittava tekijä on se että terolut ei näy verikokeessa eli vain oma proge ja luget, lutinukset näkyy eli arvo voi olla korkeampikin mitä verikoe antaa jos käyttää myös teroja. Ja mulla tulis nyt 3tbl teroja ja vaan 1 lutinus! Vähän mietityttää tuo lutinusmäärä mut mennään nyt näin.

Nii ja kohtu kuulemma vaikeassa asennossa ja tosi kallellaan taakse ennen ja nykyään vaan johonkin. Eli päättää itse missä asennossa on

Vielä jäin ihmettelemään, että onko toi siis sun luonnollinen hiusten väri? :wideyed:
On . Vain ruskea hoitoaine jossa punasävyä eli joo. Mulla on outo väri joka on enemmän oranssi niin että käytän ruskeaa hoitoainetta niin tulee kivempi. Mutta joo oon ihan oikea aito redhead ja tosi tumma punainen myös ilman ruskeaa sävyä.. ja kiitos, pidän tästä väristä nykyään ja nyt kun on pitkät niin tulee eri sävyt kivasti esiin :)

On . Vain ruskea hoitoaine jossa punasävyä eli joo. Mulla on outo väri joka on enemmän oranssi niin että käytän ruskeaa hoitoainetta niin tulee kivempi. Mutta joo oon ihan oikea aito redhead ja tosi tumma punainen myös ilman ruskeaa sävyä.. ja kiitos, pidän tästä väristä nykyään ja nyt kun on pitkät niin tulee eri sävyt kivasti esiin :)

Toi sun väri on ihan unelma! :love7

Takaisin