Voi eiKävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi eiKävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)
Kannattaa ainakin varautua pikkuhousunsuojalla, sillä ainakin yleensä pääsee alkuun ellei sitten menkat ala tyylillä padot avataanMenkat tunnetusti alkaa just silloin kun se ei ole sopivaa
![]()
Kyllä, joka päivä vähintään kerran viimeisen reilun viikon ajan. Sitä ennen aina välillä muuten vaan. Nyt enemmän kun tissit on ollut erittäin selkeä oireilija. Katselen ja testailen niitä yhtä tarkasti kuin tähtitieteilijä avaruutta uuden löydön toivossa![]()

SAMA. Joka kerta kun käyn vessassa niin paita nousee ja tutkin väriä. Mietin jopa että alan ottamaan kuvia että huomaan muutokset, ihan vaan että en ole sitten vainoharhainen. Mitä nyt en siis vielä tietenkään ole.![]()

Tuijottelu alkoi jo heti ovulaation aikoihin kun mies meni huomauttaan et tissit näyttää isommilta. Nyt pitääki sitte kokoa ja nännien väriä tarkastella useita kertoja päivittäin...Kylläpä on tänään taas varsinainen kuumeilupäivä. Koko ajan vaan selaa sivustoja ja laskee mahdollista laskettua aikaa. Millään ei malttaisi. Ja samalla yrittää pitää rauhallista ja vakuuttunutta oloa että olisi raskaana.
Katseletteko tissejä vessassa muuten? Väriä yms.![]()
![]()
Tuijottelu alkoi jo heti ovulaation aikoihin kun mies meni huomauttaan et tissit näyttää isommilta. Nyt pitääki sitte kokoa ja nännien väriä tarkastella useita kertoja päivittäin...

Tuohan oli kuningasidea! Mä taidan laittaa puhelimeen tissikansion! Löytyy huonekin, jossa on aina tasan sama valaistus, eipähän tarvii enää tukeutua muistin varaan vaan saa ihan kuvista verrata. Muistikuva kun tuntuu muuttuvan sitä mukaa, kuinka kova vauvakuume jyllää. "Ihan varmasti ne oli eilen ihan värittömät, ainakin tähän verrattuna!"![]()
Kovasti voimia ja sulle seuraavaksi pysyvä plussa!Kävin jo hetken pyörimässä tammikuisissa, mutta niin se vaan taas kerran meni kesken. Jo 3. kerta putkeen. Nyt talleteltu koko viikonloppu, dpo 1 ja taas uudella innolla piinailemaan. testejä tuli juuri tilattua :)

Loistava ajatus, mäkin laitan tissikuvat puhelimen vauva-kansioon tästä ees päin! Mitä tarkoittaa toi vaahtokarkkeillut,mitä kirjoitit tossa viestissä?![]()

Onko muut lopettaneet alkoholin lähes kokonaan heti kun aloitte yrittää raskautta? Mä olen ja aiemmin kuitenkin on alkoholi maistunut, niin pitää keksiä kaikkia tekosyitä nyt kun olis kaiken maailman tapaamisia tulossa joissa varmasti muut ottaa alkoholia![]()

Tiedänkin jo, mitä synnärille otan mukaan, jos joskus satun raskautumaan ja sinne asti pääsen :angelic:

. Oon myös ottanut särkylääkettä jos oon tarvinnut. Tuntuu että etenkin anoppi kyylää jos käydään kylässä, ihan protestinakin tulee aina otettua se yks viinilasi. :angelic: