Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mitkä viikot menossa?
täällä nyt 5+5 omien laskujen mukaan, perjantai aamuun kun jaksas ootella sillon varhaisultra!
tänään sorruin tekemään viikkonäytöllisen testin näytti 3+, viimeks tiistaina tein sillon oli 2-3 eli hyvin noussut 
Mitäs kaikille kuuluu?mitkä viikot menossa?
Itse jo laskeskelin milloin alkais äitiysloma, jos kaikki menee hyvin ja sopivasti ennen joulua alkais, mikä on tosi kiva kun mulla olisi luultavasti tää joulu ollu töitätäällä nyt 5+5 omien laskujen mukaan, perjantai aamuun kun jaksas ootella sillon varhaisultra!
tänään sorruin tekemään viikkonäytöllisen testin näytti 3+, viimeks tiistaina tein sillon oli 2-3 eli hyvin noussut
![]()
Oireita on ollut kyllä koko ajan, normaalein vaihteluin, muttei onneksi mitään lamauttavaa pahoinvointia tai väsymystä yksittäisiä päiviä/öitä lukuunottamatta. Oon jaksanut ainakin toistaiseksi treenata ja puuhailla aika normaalisti.
Testiin sain plussan viime viikonloppuna, mutta en kyllä uskaltautunut aiemmin tulla tänne juttelemaan, vaikka teidän keskusteluja oon osittain seuraillukin. Varsinkin tää alkuraskaus on kyllä semmosta jännäilyaikaa, mutta kiva kuitenkin päästä jakamaan fiiliksiä muiden kanssa.
Mitäs kaikille kuuluu?mitkä viikot menossa?
Itse jo laskeskelin milloin alkais äitiysloma, jos kaikki menee hyvin ja sopivasti ennen joulua alkais, mikä on tosi kiva kun mulla olisi luultavasti tää joulu ollu töitätäällä nyt 5+5 omien laskujen mukaan, perjantai aamuun kun jaksas ootella sillon varhaisultra!
![]()

Täällä omien laskujen mukaan 6+2 ja varhaisultra olis ens lauantaina. Alle viikko enää!
Oon yrittäny keksiä kaikkea mikä pitää mielen poissa stressaamisesta. Nyt on iskeny hurja sisustus into ja selailen huonekaluliikkeiden sivuja monta tuntia päivässä. Mitään en oo vielä kuitenkaan ostanu mut tää suunnittelu on kivaa![]()
mutta hyvillä fiiliksillä, huolettaa tottakai kaikki mahdollinen ja mitä vaan voi vielä käydä mutta samalla ajatus siitä että kaikki menisi hyvin ja kotiin saisi tuoda kaksi vauvaa on tosi ihana
mutta siihen on vielä pitkä tie! Viime päivät on mennyt googletellessa isompaa autoa ja rattaita ja asuntoa ja ja ja
On joka raskaudessa toivonut. En tajuu miks.Wau, kaksoset!Huomenta vaan kaikille! Täällä 7+4 ja perjantaina tosissaan selvisi että kaksi kaveria on kyydissä joten tämän asian sulatteluun mennyt nämä pari päiväämutta hyvillä fiiliksillä, huolettaa tottakai kaikki mahdollinen ja mitä vaan voi vielä käydä mutta samalla ajatus siitä että kaikki menisi hyvin ja kotiin saisi tuoda kaksi vauvaa on tosi ihana
mutta siihen on vielä pitkä tie! Viime päivät on mennyt googletellessa isompaa autoa ja rattaita ja asuntoa ja ja ja
![]()
Onnea ja tervetuloaVarovainen moikkaus täältä!Testiin sain plussan viime viikonloppuna, mutta en kyllä uskaltautunut aiemmin tulla tänne juttelemaan, vaikka teidän keskusteluja oon osittain seuraillukin. Varsinkin tää alkuraskaus on kyllä semmosta jännäilyaikaa, mutta kiva kuitenkin päästä jakamaan fiiliksiä muiden kanssa.
![]()

ja tuplaonnet Sintsille kaksikosta :)
Nyt olen alkupäässä ja se tuntuu oudolta. Mutta siinä vaiheessa, kun synnytykset lähestyy niin ei sillä oo väliä. Vauvat tulee sitten, kun ne päättää.
Ihan vähänkin kun nousee portaita, niin pitää pysähdellä puuskuttamaan. Tämä tietysti osaltaan sekoittuu myös jatkuvaan kuvotukseen. Mulla on sellainen, että pitää koko ajan syödä jotain tai muuten paha olo yltyy. Toivottavasti jossain kohtaa helpottaa tai en mahdu sairaalan ovista sisään matkalla synnyttämään.. Milloin muuten kerrotte töissä ja muualla? Nyt on onneksi etätöitä, niin helppo salailla.Tänne kuuluu vähän vaihtelevaa.. mulla on jatkuvasti vatsa kipua, välillä sellaista että pitää särkylääkettä ottaa ja se ei välttämättä edes auta..mitään vuotoa ei kyllämole ollut ja oireetkin jatkuu normaalisti.. nyt viikkoja 7+1 ja ultrassa 6+5 varmistettu että elävä alkio sieltä löytyi.. pitää vaan uskoa että kaikki on hyvin. Meen kyllä ultraan vielä viikolla 8+4, en pysty elämään tässä epätietoisuudessa np ultraan asti..Mitäs kaikille kuuluu?mitkä viikot menossa?
![]()
Mulla oli samoja kipuja koko alkuraskauden, tosin loppui kuin seinään viikolla 7, pari päivää varhaisultran jälkeen.Tänne kuuluu vähän vaihtelevaa.. mulla on jatkuvasti vatsa kipua, välillä sellaista että pitää särkylääkettä ottaa ja se ei välttämättä edes auta..mitään vuotoa ei kyllämole ollut ja oireetkin jatkuu normaalisti.. nyt viikkoja 7+1 ja ultrassa 6+5 varmistettu että elävä alkio sieltä löytyi.. pitää vaan uskoa että kaikki on hyvin. Meen kyllä ultraan vielä viikolla 8+4, en pysty elämään tässä epätietoisuudessa np ultraan asti..
Mulla on myös oireena hengästyminen ja tuntuu että kunto on lasken ihan hullun paljon..
Toi on kyllä totta.Muistan viime raskaudesta miten hassua oli, kun toiset oli jo vaikka miten pitkällä ja itse olin loppukuisissa.Nyt olen alkupäässä ja se tuntuu oudolta. Mutta siinä vaiheessa, kun synnytykset lähestyy niin ei sillä oo väliä. Vauvat tulee sitten, kun ne päättää.