Mulle kans r.torven ja vatsalaukun tähystys tehty ja mulla kans pohjukkaissuoli vaivaa, mulla on ihan kroonisena koko ylävatsassa sekä pohjukkaissuolessa se tulehdus, gastriitti, siksi kai niin herkkä maha ja ilman vatsansuojalääkkeitä en voi syödä esim. kortisonia tai tulee haavoja.

Oon nyt syönyt happosalpaajaakin pidemmän aikaa, syön varmaan ihan reilun puoli vuotta taas ainakin + allergialääkitys. Niin ja tosi tutun kuuloista, mulla ei myöskään keliakiaa ole todettu ikinä, mut reagoin viljoihin silti ihosairauden kautta. Allergioita liuta löytyy, mut nyt tutkittiin niitä lisää erikoiskokein polilla, kun epäiltiin, että jokin uusi allergia puhjennut, tulokset tulee maanantaina. Ja multa kanssa UÄ sun muut tehty, mut tää tulehdus on mulla ikävästi vähän koko kehossa ja taitaa rauhoittua vasta kunnon lääkityksen jälkeen, jota saa syödä PITKÄÄN

Mut siis viiveellistä gluteiiniherkkyyttäkin voi olla, mun allergialääkäri sanoi mm. niin ja senkin, että se on ihan tutkittu, että gluteiinille herkät ihmiset saa ikään kuin allergiaoireita, sen olematta kuitenkaan allergiaa tai keliakiaa ja, että se mekanismi miten gluteiini toimii täysin kehossamme aiheuttaen näitä oireita on toistaiseksi tuntematon.

Mut voin samaistua tunteisiisi.