Raskaaksi 2019

Omakin tilanne räjähtää:bag::arghh::hungover::hilarious: vituttaa ihan huolella tää veetun nega taas mikäs muukaan, tuskin koskaan saan plussaa..:smiley-angry019:smiley-angry016 ja jännittää jo tiistain käynti äaaääaäaäaäaäa sekoooon ja toiveet korkealla ja sit jos en saakaan mitään hoitoa puoleen vuoteen :smiley-ashamed004

:Heartbigred kyllä saat, sulla nää Oi-hoidot on kokeiltu ja aukkari ym tehty, niin luulis että inssiin vaan suoraan:thumright kesäsulku siinä kyllä taitaa tulla odotettavaa silti:sorry:

Omakin tilanne räjähtää:bag::arghh::hungover::hilarious: vituttaa ihan huolella tää veetun nega taas mikäs muukaan, tuskin koskaan saan plussaa..:smiley-angry019:smiley-angry016 ja jännittää jo tiistain käynti äaaääaäaäaäaäa sekoooon ja toiveet korkealla ja sit jos en saakaan mitään hoitoa puoleen vuoteen :smiley-ashamed004
Tsemppiä <3

:Heartbigred kyllä saat, sulla nää Oi-hoidot on kokeiltu ja aukkari ym tehty, niin luulis että inssiin vaan suoraan:thumright kesäsulku siinä kyllä taitaa tulla odotettavaa silti:sorry:

Juu kyllä elokuu ois ok kans..tai edes syyskuu.. kiitos myös Helenalle :)

Tsemppiä tiistaille, toivotaan että saat apuja.
Täällä maalla hoidon saaminen tk:ssa on toisinaan kiven takana, eikä oo yks tai kaks kertaa kun joku isäntä on asioinut kirveen kanssa. Vois toimia kaupunkiolosuhteissaki.:hilarious:

Mua niin vituttaa ku oottamani vaellusreissu kavereitten kans peruuntu tältä päivältä. Kaaduin ja loukkasin eilen semmosen asian kans, josta oon sata kertaa sanonu miehelle et tää on vaarallinen.:finger:

Edit. Ovisplussa tänään, oonpahan kotona panemassa. En tosin tiiä mikä asento ois paras, ettei ruhjeet ois tulilinjalla.:bookworm::hilarious:

Jes nipa ja vausa!! Tuli ihan helpottunut olo itellekin teidän puolesta. Eikun vaan inssiä kohti:smiley-bounce012

Jann, uskon kans et voisivat alottaa jo pikaisesti inssillä, toki tässä tulee kesätauko pian mutta heti ainakin sen jälkeen! Kyllä sä plussaat vielä:Heartred

Jesss Vausa ja Nipa ettei plussaa vielä! :blob7 sillon kun mua on stressannu toi plussan aikataulutus niin oon muistaakseni testannu vaan kerran päivässä normiaikaan koska niinhän teen normistikin enkä oo ollu tietoinen jos testi ois ollu jo vaikka illalla plussa ja silleen pystyis "huijaamaan" itseä ja kaikkia että plussa on vasta seuraavana päivänä jos tulis ja pääsee hoitoon :hilarious:

jannn niin sympatiat sinne:Heartred tää yhden viivan kirous on niin syvältä ja kaksi viivaa on mulle luokkaa taruolento. Oon toiveikas et pääsisitte heti ilmoittautumaan inssiin ens kierrosta mut onneks elokuukin on lähellä.

Mua niin vituttaa ku oottamani vaellusreissu kavereitten kans peruuntu tältä päivältä. Kaaduin ja loukkasin eilen semmosen asian kans, josta oon sata kertaa sanonu miehelle et tää on vaarallinen.:finger:

Edit. Ovisplussa tänään, oonpahan kotona panemassa. En tosin tiiä mikä asento ois paras, ettei ruhjeet ois tulilinjalla.:bookworm::hilarious:

Tylsää :grumpy: ehkä tää on merkki jostain kuulta ja tähdiltä et NYT kannattaa olla panemassa :angelic: :hilarious:

Mulle kans r.torven ja vatsalaukun tähystys tehty ja mulla kans pohjukkaissuoli vaivaa, mulla on ihan kroonisena koko ylävatsassa sekä pohjukkaissuolessa se tulehdus, gastriitti, siksi kai niin herkkä maha ja ilman vatsansuojalääkkeitä en voi syödä esim. kortisonia tai tulee haavoja. :sad001 Oon nyt syönyt happosalpaajaakin pidemmän aikaa, syön varmaan ihan reilun puoli vuotta taas ainakin + allergialääkitys. Niin ja tosi tutun kuuloista, mulla ei myöskään keliakiaa ole todettu ikinä, mut reagoin viljoihin silti ihosairauden kautta. Allergioita liuta löytyy, mut nyt tutkittiin niitä lisää erikoiskokein polilla, kun epäiltiin, että jokin uusi allergia puhjennut, tulokset tulee maanantaina. Ja multa kanssa UÄ sun muut tehty, mut tää tulehdus on mulla ikävästi vähän koko kehossa ja taitaa rauhoittua vasta kunnon lääkityksen jälkeen, jota saa syödä PITKÄÄN :angry1
Mut siis viiveellistä gluteiiniherkkyyttäkin voi olla, mun allergialääkäri sanoi mm. niin ja senkin, että se on ihan tutkittu, että gluteiinille herkät ihmiset saa ikään kuin allergiaoireita, sen olematta kuitenkaan allergiaa tai keliakiaa ja, että se mekanismi miten gluteiini toimii täysin kehossamme aiheuttaen näitä oireita on toistaiseksi tuntematon. :oops:
Mut voin samaistua tunteisiisi. :smiley-ashamed008
Minulla toisinaan esimerkiksi leipä ja varmaan myös hiilaripitoiset ruoat ja juomat turvottaa ylävatsan, menee toisinaan aivan palloksi. Mutta esimerkiksi perunaa ja täysjyväpastoja saa syödä huoletta. Joskus oli myös hieman sellaisia närästysoireen tapaisia, mutta ne on nyt rauhoittunut. Iho ei minulla reagoi.
Kaksi kertaa tähystettiin paksusuoli kahden vuoden sisällä, kun verta tuli ulosteen mukana, mutta tuota vatsalaukun tähystystä eivät minulle ole tehneet, ruokatorven vain tarkastivat. Enkä ole saanut lopulta mitään muuta diagnoosia kuin toiminnallinen vaiva, IBS enkä mitään muuta apua ole saanut kuin lääkäreiltä itseltään jotain syömisvinkkejä, mitä kannattaa ja mitä ei kannata syödä että suoli pysyisi toimintakuntoisena :rolleyes:

Kp25 ja FINALLY alkaa näyttää rahtusen paremmalta. Kyllä tästä vielä ovis saadaan :smiley-bounce013 Bongasin eilen töissä pöntön pohjaan kurottavat limat ja siitäkös se innostus lähti. Enemmän pitäis vaan luottaa oman kropan kertomuksiin. Nyt on ainakin viikonlopun suunnitelmat selvillä :love022 Onneks aloitettiin jo torstaina :laughing002 Pantatkaa te muut niitä munianne nyt vielä hetki kans!

20200530_110715.jpg

Rinnat kipeät=terolut
Pissahätä kaiken aikaa=terolut
Iltaisin paleltaan=terolut
Mies ottaa päähän =terolut
Kp 21/24 ja dpo 6 /7(?)
Eipä se kai muutakaan voi olla:rolleyes:

Menkkojen odottelu on tosi rassaavaa puuhaa, kun rintoja särkee ja maha on sekaisin. Oikein helpottunut olo, kun ne eilen alkoi. Poistuu kaikki vaivat samalla eikä vatsaakaan ole juuri särkenyt.

Dpo12.

Hiukset rasvoittuu liikaa nyt. Mulla on siis edelleen piitkät hiukset ja sit oon tehnyt niin et en pese ku kaksi kertaa viikossa niin on pysynyt hyvänä ja puhtaana. No eilen pesin ja nyt jo lihmaset.

Jannn kyl sä pääset hoitoihin mä uskon ja tsemppiä! Nipa ja Vausa myös!

Kaikille muille plussatuulia, vähän toiveita nosti mulla aiemmin mut nyt oon ihan seguro et menkat tulee enkä kyl oo sen suhteen enää väärässä ollu mut ei tarvitse testata nyt sitten lainkaan
Ikenet on niin herkät et harjaan laitoin ienhoitotilan (mul on joku super sähköharja ihan huippu) ja sit silti sattui. Koira ravaa perässä mut uuden asunnon takia ja mäkin oon ihan euforinen ku uus paikka ilman hometta. Menkat ei oo vielä tullut et ihan hyvä luteaali mut en usko et mulla paksuuntunut limis muutenkaan tarpeeksi

Lueskelin ketjun alusta viestejä ja löysin ensimmäisen omanikin 14.1.2019. Mielenkiintoista katsella taaksepäin ja huomata, kuinka paljon on muuttunut ja kuinka monta on ketjusta poistunut syystä tai toisesta. Mitähän heillekin kaikille kuuluu o_O

Lueskelin ketjun alusta viestejä ja löysin ensimmäisen omanikin 14.1.2019. Mielenkiintoista katsella taaksepäin ja huomata, kuinka paljon on muuttunut ja kuinka monta on ketjusta poistunut syystä tai toisesta. Mitähän heillekin kaikille kuuluu o_O

Niinpä. En tykkää lukea omia viestejäni pahemmin:bag:
Söpö kisu:Heartred

Ei ollu kovin vahvaa viivaa vieläkään, en aio enää tänään testata. :angelic: Pistän vaan menopurit illalla ja katotaan huomenna aamulla onko silloin plussa. Jeeee! :dance011Alko kyllä jännittää nyt vuorostaan maanantai et miltä ultrassa silloin näyttää!

Ei ollu kovin vahvaa viivaa vieläkään, en aio enää tänään testata. :angelic: Pistän vaan menopurit illalla ja katotaan huomenna aamulla onko silloin plussa. Jeeee! :dance011Alko kyllä jännittää nyt vuorostaan maanantai et miltä ultrassa silloin näyttää!

Siis mullakin oli tosi haalu viiva kun vaik vertaa niihin alkuviikon viivoihin. Voi olla ettei oo ovis vielä huomennakaan:pompus: mut sillä ei oo sit enää niin silleen väliä, kunhan on sit seuraavien 5 päivän sisään kumminkin:hilarious: onko sulla jokatapauksessa ultra maanantaina vaikka ovulaatio ei olis? Sit ehkä saa jo irrotuspiikinkin? Mikä se sun limakalvon paksuus taas olikaan viimeksi, toivottavasti menopur on ollut avuksi:happy:

Takaisin