Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dpo6 ja alavatsaa vihloo oikealta. Kaksi aamua mennyt yökkäillessä, päivällä ei juuri. Ei oikein sovi mahatautiinkaan. Koitan sinnitellä testauksen perjantaille. Miehen kanssa sovittiin ettei testata liian aikaisin, mut jos laatta lentää niin sit saa aiemmin![]()
Dpo6 ja alavatsaa vihloo oikealta. Kaksi aamua mennyt yökkäillessä, päivällä ei juuri. Ei oikein sovi mahatautiinkaan. Koitan sinnitellä testauksen perjantaille. Miehen kanssa sovittiin ettei testata liian aikaisin, mut jos laatta lentää niin sit saa aiemmin![]()
Oudon aikaisin oireita mutta toivotaan et plussa tulee!
Ihan samaa ihmettelen et miten voi olla. Ellei sitten ovis ollut kuitenkin se kp9 eli nyt olis dpo12.
Niin iik miten maltat olla testaamatta![]()
ja pissattaa usein. mutta en muista onko tää nyt mun perus pms vai mitä.
Huomenna herkällä ja huonomaineisella one step kotelolla testiä, sit vielä ennen tiistain ensikäyntiä testi varuiks.
Ostin ihan pregcheck testin sitten, että sillä nyt ei ainakaan oo koskaan mitään epäselvää tullu. 

miksei mulla hedelmöity tai kiinnity mikään 
jos kemiallinen, sinällään hyvä että ilmeisesti kykenee hedelmöittymään, mutta ei vaan kiinnity mun teflonkohtuun. Huono siinä mielessä että jos sotkee nyt niin ettei voi alkaa seuraavaa hoitokiertoa. Muistanko väärin vai oliko sulla siis ensikäynti tiistaina? Ja julkisella? En tiedä onko mulla AMH katsottu, ehkä oli siinä verikoesetissä joka otettiin alkuun.. Paljonko sulla oli ikää, jos saa kysyä? :)Jannn, nimenomaan "HÄH??" on se mitä mun päässä vaan kaikuu kun en tajua miten voi olla tämmöstä vatulointia näiden testien kanssa.jos kemiallinen, sinällään hyvä että ilmeisesti kykenee hedelmöittymään, mutta ei vaan kiinnity mun teflonkohtuun. Huono siinä mielessä että jos sotkee nyt niin ettei voi alkaa seuraavaa hoitokiertoa. Muistanko väärin vai oliko sulla siis ensikäynti tiistaina? Ja julkisella? En tiedä onko mulla AMH katsottu, ehkä oli siinä verikoesetissä joka otettiin alkuun.. Paljonko sulla oli ikää, jos saa kysyä? :)
Toisessa ketjussa smoothie testaili ovitrelletukinaksujen näkymistä raskaustesteissä, ja ne aiheuttivat hänelle hailuroita pariksi päiväksi, vaikka hän ei raskaana ollutkaan. Ovitrellehän sisältää samaa hormonia, joiden pitoisuutta raskaustestit mittaavat, ja siksi Ovitrellen pakkausselosteessakin sanotaan, että pistosta pitää odottaa tietty määrä päiviä ennen raskaustestiä.Jannn Miltäs näyttää? Ja Sen samoin, joko testasit?
Mä revin hiuksia päästä näiden hailuroiden takia. Ke oli ovitrelle tuki naksu, to testasin ja näkyi haalea mutta selkeä viiva. Eilen haaleampi olematon melkein aamulla, niin thats it ajattelin ja varasin maanantaille suunnitteluajan, oletuksella että tänään blankko testi ja menkat huomenna. Illalla kuitenkin vielä 4h pidätyksellä testasin, ja olikin selvempi viiva kuin aamulla. Madness! Pakotin miehenki testaa pissastaan, että onko noi testit nyt ihan kuraa mutta ei sillä (onneksi) mitään näkynyt.Ostin ihan pregcheck testin sitten, että sillä nyt ei ainakaan oo koskaan mitään epäselvää tullu.
tänää virallinen testipäivä.. no sillä tuli tänään haalea punertavaa hailura. En kestä!! Mä veikkaan että tää on kemiallinen jonka näkymistä testeissä toi ovitrelle boostannut. Rinnat edelleen kipee.. Nyt vaan toivon että homma kuivuu kasaan, vuoto alkais huomenna ja maanantaina olis tyhjä testi jotta pääsis ne pistoshoidot aloittaa. Terolutin eilen illalla vielä ottanut, tänää en enää.. Viimeks sen epämääräisen kemiallisen/km jälkeen piti tauko kierto hoidosta pitää. Näillä dpo15 päivillä pitäs olla jo ihan tummaa viivaa jos jotain kunnollista ois meneillään. En jaksa näitä limbojaaa. Tämmöset tragikoomiset testailut mulla näköjään aina. :bag:
![]()
Sitä olin kirjittamassa että 10 pv on lääkäri varattuna katotaan jos sais lääkkeet avuksi, meen siis yksityiselle. Painoa on vielä vähän liikaa että julkiselle hoitoon ees pääsisTällä kohdattiin kp1 ei tunnu miltään sen torstain itkupäivän jälkeen... ei kun leuka rintaan ja vaippa pöksyyn
Jannn Miltäs näyttää? Ja Sen samoin, joko testasit?
Mä revin hiuksia päästä näiden hailuroiden takia. Ke oli ovitrelle tuki naksu, to testasin ja näkyi haalea mutta selkeä viiva. Eilen haaleampi olematon melkein aamulla, niin thats it ajattelin ja varasin maanantaille suunnitteluajan, oletuksella että tänään blankko testi ja menkat huomenna. Illalla kuitenkin vielä 4h pidätyksellä testasin, ja olikin selvempi viiva kuin aamulla. Madness! Pakotin miehenki testaa pissastaan, että onko noi testit nyt ihan kuraa mutta ei sillä (onneksi) mitään näkynyt.Ostin ihan pregcheck testin sitten, että sillä nyt ei ainakaan oo koskaan mitään epäselvää tullu.
tänää virallinen testipäivä.. no sillä tuli tänään haalea punertavaa hailura. En kestä!! Mä veikkaan että tää on kemiallinen jonka näkymistä testeissä toi ovitrelle boostannut. Rinnat edelleen kipee.. Nyt vaan toivon että homma kuivuu kasaan, vuoto alkais huomenna ja maanantaina olis tyhjä testi jotta pääsis ne pistoshoidot aloittaa. Terolutin eilen illalla vielä ottanut, tänää en enää.. Viimeks sen epämääräisen kemiallisen/km jälkeen piti tauko kierto hoidosta pitää. Näillä dpo15 päivillä pitäs olla jo ihan tummaa viivaa jos jotain kunnollista ois meneillään. En jaksa näitä limbojaaa. Tämmöset tragikoomiset testailut mulla näköjään aina. :bag:
![]()
saisi nyt kehittyä jo johonkin suuntaan. 
Onpas ihmeellistäsaisi nyt kehittyä jo johonkin suuntaan.
Olin yön töissä niin ei pystynyt testaamaan. 10-15min aamupalasta pönttöä halailtu. Ei onneksi noussut ylös asti. Pakko se on testi tehdä![]()

Jep, mäkin uskon että noi yhdet naksut jotain tekee vaikka lekuri muuta väitti. Se että onko tässä jotain omaakin hcg tuotantoa on mun mielestä mahdollinen. Nyt edellinen naksu ke päivällä. hmetyttää kuitenkin kun dpo7 testasin naksun näkymistä aamupissasta, niin silloin ei ollut tämmöisiä hailuroita mitä nyt. Toki testit voi olla sitten epäluotettavia. Huomenna uusiks vielä tai niin kauan kun näkyy. Toivottavasti huomenna ois jo selvä peli = tyhjä, jotta päästään uuteen yritykseen.Toisessa ketjussa smoothie testaili ovitrelletukinaksujen näkymistä raskaustesteissä, ja ne aiheuttivat hänelle hailuroita pariksi päiväksi, vaikka hän ei raskaana ollutkaan. Ovitrellehän sisältää samaa hormonia, joiden pitoisuutta raskaustestit mittaavat, ja siksi Ovitrellen pakkausselosteessakin sanotaan, että pistosta pitää odottaa tietty määrä päiviä ennen raskaustestiä.
Tässä linkki ketjuun:
https://forum.vau.fi/threads/ovitrelle-luteaalivaiheen-tukena-milloin-voi-testata.1595739/
Kokeile testata vielä huomenna?