Raskaaksi 2019

Dimou tsemppiä siirtoon! Tänään sä sit oot raskaana! :woot:

Dpo8, lämmöt 37.2, missä se unettomuus viipyy? Nukuin 10h ja ois voinut vielä jatkaa unia
:angelic:

Mitä, mitä, mitä?! Alkaako Toisenlaiset teiniäidit joskus myös telkkarista? :eek: Just eilen miehelle kirosin, et on vain maksullisessa palvelussa...
Mä luulin että olis tullu kanssa telkkarista mutta taisin lukee fb että tulee telkkarista mutta ei tiedä milloin

Ei vielä, huomenna (=tiistai) vasta. Saa kyllä nähdä pystyykö tänä yönä nukkumaan...

Mua ei oo toi lapsi tuntemattoman kanssa jotenkin kiinnostanut yhtään, mut teiniäidit ois kyllä kiva :bag::rolleyes:
Tsemppiä! :nailbiting:

Apuaaaa! Täällä odotusaulassa nyt istun, olen ihan hiton ajoissa kun en tajunnut että kesänopeudet on voimassa. Jännittää, ja tietty pissattaa, eikä saa käydä vessassa kun ultrataan mahan päältä :hilarious: mitä ihmettä mä teen täällä puoli tuntia?

Apuaaaa! Täällä odotusaulassa nyt istun, olen ihan hiton ajoissa kun en tajunnut että kesänopeudet on voimassa. Jännittää, ja tietty pissattaa, eikä saa käydä vessassa kun ultrataan mahan päältä :hilarious: mitä ihmettä mä teen täällä puoli tuntia?
Oo ihanaa, nyt se tapahtuu vihdoin! <3

Nyt on kalakukko kyydissä. Viisipäiväinen blasto, kuulemma oikein ideaalinen. Myös toinen alkio sulatettiin, sekin on jatkanut kasvua mutta hitaammin. Huomenna saa tietää saako sen pakastettua uudestaan.

Testipäivä on 2.6 verikokeella. Mitään kiinnittymistukea en nyt saanut, samalla zumenon+terolut kombolla jatketaan mitä tähänkin asti.

Normaalia elämää kuulemma pitäisi jatkaa. Kattoo kuin käy :hilarious:

Nyt on kalakukko kyydissä. Viisipäiväinen blasto, kuulemma oikein ideaalinen. Myös toinen alkio sulatettiin, sekin on jatkanut kasvua mutta hitaammin. Huomenna saa tietää saako sen pakastettua uudestaan.

Testipäivä on 2.6 verikokeella. Mitään kiinnittymistukea en nyt saanut, samalla zumenon+terolut kombolla jatketaan mitä tähänkin asti.

Normaalia elämää kuulemma pitäisi jatkaa. Kattoo kuin käy :hilarious:

Jee nyt jännäilemään :nailbiting: :p

Mun aamun tulos oli not pregnant :rolleyes: ei ollut ylläri. Kävin jo ostamassa ekan kuuden päivän gonal satsin. Ja tiiättekö miten ihanaa oli et 2kkn kotona kökkimisen jälkeen sain tänään työskennellä yliopiston labrassa puoli päivää :wacky: :)

Kurosen Sami sanoi eilen Aallon radiossa että ei tuu tv:stä Toisenlaiset teini-äidit vaan vain Ruutu+ ja syksyllä ilmaiseksi Ruutuun :)

Mulla on ollut tänään tosi huono päivä, ja oon miettinyt tätä henkistä prosessia. Kun keskikierrossa olin niin hirveän toiveikas, että olin vähän huolissani siitä, miten raskaalta se tuntuu sit jos ei tärppää. No sitten kun kävi selväksi, että eipä ole tainnut tässäkään kierrossa tärpätä, niin olinkin yllättävän tyyni asian suhteen. Kun tiputtelu alkoi niin itkeskelin, mutta sitten kun menkat alkoi niin ei tuntunut oikeastaan miltään. Paitsi että töihin on ollut tosi vaikea tarttua ja se on aiheuttanut ahdistusta, kun töitä todellakin nyt olis enemmän kuin ehtii tehdä. No tänään tajusin pidättäväni itkua kesken ihan normaalin työjutun ja totesin, että tää mun vaikea olo taitaa kuitenkin johtua siitä pettymyksestä. Oireilen sitä vain eri lailla kuin kuvittelin.

No tietty se ei oo pelkästään tää pettymys, varmaan se on koko koronakevät ja työstressi ja menkkahormonit ylipäätään. Mutta just nyt on rankkaa. Onneks on helatorstai ja mulla sitä seuraava perjantaikin vapaa. Miniloma. <3

Mulla on ollut tänään tosi huono päivä, ja oon miettinyt tätä henkistä prosessia. Kun keskikierrossa olin niin hirveän toiveikas, että olin vähän huolissani siitä, miten raskaalta se tuntuu sit jos ei tärppää. No sitten kun kävi selväksi, että eipä ole tainnut tässäkään kierrossa tärpätä, niin olinkin yllättävän tyyni asian suhteen. Kun tiputtelu alkoi niin itkeskelin, mutta sitten kun menkat alkoi niin ei tuntunut oikeastaan miltään. Paitsi että töihin on ollut tosi vaikea tarttua ja se on aiheuttanut ahdistusta, kun töitä todellakin nyt olis enemmän kuin ehtii tehdä. No tänään tajusin pidättäväni itkua kesken ihan normaalin työjutun ja totesin, että tää mun vaikea olo taitaa kuitenkin johtua siitä pettymyksestä. Oireilen sitä vain eri lailla kuin kuvittelin.

No tietty se ei oo pelkästään tää pettymys, varmaan se on koko koronakevät ja työstressi ja menkkahormonit ylipäätään. Mutta just nyt on rankkaa. Onneks on helatorstai ja mulla sitä seuraava perjantaikin vapaa. Miniloma. :Heartred

Musta tuntuu että mulla on aina toiveikas olo alku kierrosta, vaikka kuinka yrittää ennen menkkoja varautua pettymykseen niin silti se puskee päälle ja koko menkkojen ajan rypee siinä pettymyksessä kunnes menkat taas loppuu. Tsemppiä :Heartred Onneksi kesä on tulossa ja kesälomat! Onko teillä nyt mikä sit hoitojen tilanne jatkossa?

No tietty se ei oo pelkästään tää pettymys, varmaan se on koko koronakevät ja työstressi ja menkkahormonit ylipäätään. Mutta just nyt on rankkaa. Onneks on helatorstai ja mulla sitä seuraava perjantaikin vapaa. Miniloma. :Heartred

Oon kans huomannut omassa olossa paljon alavireisyyttä ja väsymystä. Mietiskelin jopa että voinkohan olla jotenkin masentunut. Mut ehkä en kumminkaan.

Tää korona kevät on kyllä ottanut koville. Toisaalta on ollut hyvä pysähtyä perusasioiden ääreen, mutta toisaalta kun olen aika sosiaalinen, puuhakas ja omaa tilaa tarvitseva, olen kyllä kokenut olevani välillä aika ahtaalla.

Juuri nyt tosi moni kaveri on raskaana tai juuri saanut vauvan. Olisi tosi kiva olla yhdessä raskaana. Yks kaveri menee PAS:iin samoihin aikoihin kun mulla on toka inssi. Koitan jo henkisesti varautua siihen että hän onnistuu ja minä en. Ei siksi ettenkö toivoisi eniten maailmassa hänen onnistumista, mutta samaan aikaan oma epäonnistuminen tuntuu tosi musertavalta.

Onneks taas pääsee vähän erilaiseen työhön kohta, jos se tois uutta ajateltavaa. Ja sit ton inssin jälkeen vois alkaa vähän höllätä näissä omissa korona rajoituksissa ja kesällä panostaa tohon ihmisten näkemiseen ja muuhun henkiseen hyvinvointiin.

Eilen osallistuin sellaiseen massahypnoositapahtumaan rakkaudesta ja onnellisuudesta. Oli ihan rentouttava kokemus:happy: Edit. Siis online tapahtuma:hilarious: ylläripylläri. Just kaveri pisti et mentäiskö museoon, kun ne kohta aukeaa. Eka ajatus kieltämättä oli että ei helvetissä, mut ehkä kumminkin uskallan lähteä näyttämään nenää ihmisten ilmoilla:hilarious:

Muokattu viimeksi:
Joo kyllä korona aiheuttaa uudenlaista stressiä ja ahdistusta. Kai sitä kesällä täytyy uskaltautua vähän ihmisten ilmoille, ravintoloista en tiedä milloin uskaltaa..siis syömään, en lähtis nyt iltaa viettämään sinne. Ja ruuatki vielä kotiin. Museo olis kyllä kiva kerta on museokorttikin.

Vielä reilu kuukausi kesälomaan :rolleyes: onneksi kesäkelit alkanee kohta. Oi oispa jonkun kaverin kanssa samaan aikaan raskaana, mutta just eilen mietittiin et kovin monelle ei enää ehkä lapsia tule, tai ehkä jos tekevät esim toisen..tulispa ite seuraavaks raskaaks..:arghh:

Tänään on ollut aika kovat menkkakivut ja alaselkä kipuilee. Mikähän näitä oviskipuja on pahentanut ajan myötä ehkäisyn lopetuksen jälkee ..:scratch

Tsemppiä Vausa ja Nipa ja kaikki :Heartred

Mulla on moni kavereista kans raskaana tai juuri saaneet vauvoja. Kauheelta kuulostaa, mut oon nauttinut tästä korona ajasta kun on voinut vähän eristäytyä eikä tarvii nähdä masuja ja vauvoja. Tuntuu liian pahalle nyt. On tuntunut helpolle olla yhteyksissä vain puhelimen kautta vaikka "pitäähän" sitä jossain vaiheessa nähdäkin niitä kavereita.

Musta tuntuu että mulla on aina toiveikas olo alku kierrosta, vaikka kuinka yrittää ennen menkkoja varautua pettymykseen niin silti se puskee päälle ja koko menkkojen ajan rypee siinä pettymyksessä kunnes menkat taas loppuu. Tsemppiä :Heartred Onneksi kesä on tulossa ja kesälomat! Onko teillä nyt mikä sit hoitojen tilanne jatkossa?

Kiitos! :Heartred Jep, onneks kesälomakin on jo pian! Meillä jatkuu nyt hoidot julkisella ovulaation induktiolla + inssi tehdään jos onnistuu. Huomenna alkaa taas letrojen napsiminen.

Takaisin