Onko sullaki ruutuplus? Ilmeisesti tvstä alkaa sit viikon päästä..![]()
Mul on se ilmainen kokeilukaksviikkoinen menossa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko sullaki ruutuplus? Ilmeisesti tvstä alkaa sit viikon päästä..![]()

Apua oliko dimoulla jo siirto tänään?![]()
Ei vielä, huomenna (=tiistai) vasta. Saa kyllä nähdä pystyykö tänä yönä nukkumaan...
Mua ei oo toi lapsi tuntemattoman kanssa jotenkin kiinnostanut yhtään, mut teiniäidit ois kyllä kiva :bag:![]()

Ei vielä, huomenna (=tiistai) vasta. Saa kyllä nähdä pystyykö tänä yönä nukkumaan...
Mua ei oo toi lapsi tuntemattoman kanssa jotenkin kiinnostanut yhtään, mut teiniäidit ois kyllä kiva :bag:![]()

Tsempit siirtoontykkäsin siitä toisenlaiset äidit enemmän. Sama kun temppareista on tullut vanhetessaan aika ala-arvoinen. Jotenkin tuntuu että kaikesta on tullut vähän liian sensaatiohakuista
![]()
Mä olen aina laskenut ekasta ovisplussasta. Yleensä ne kivutkin tuli selkeästi niin dpo 0 oli just se seuraavan päivä. Mulla on joskus kolmekin päivää ollut plussalla, mutta luteaali ollut aina sama, kesti se plussa sit 1-3 päivää.
Mä pohdin tätä ku lämmöt tippui kahtena eri kertana, limaa tuli vielä jo eilen mikä pitäisi olla jo dpo2 mut lasken et tänään dpo2. Eli oli kunnon limat ja kivut vielä eilen illalla...Tästä tulikin mieleen, kun sunnuntaina oli se o+ ja mulla oli vasta keskiviikkona kauheet kivut, voisko olla et Ovis on tapahtunut oikeasti vasta ke?![]()
Nyt ollaan kiertokamuja taas :)Joo, sunnuntaina kipuili munasarjat ja eilen alaselkä ja yleisesti alavatsa. Nyt vielä tuntuu vähän aristusta samoilla seuduilla.
Tätä pakko seurata.Mitä, mitä, mitä?! Alkaako Toisenlaiset teiniäidit joskus myös telkkarista?Just eilen miehelle kirosin, et on vain maksullisessa palvelussa...