Raskaaksi 2019

Kiitos kaikille sympatiasta! :Heartbigred

Nyt oon tietenkin näkevinäni siinä testissä jotain... Näin jopa hirveän vaivan saadakseni sen kuvaan. :happy8 Mutta täähän on testiajan ulkopuolella, ja tiputtelukin tuli, joten turhaan mä itseäni huijaan. Epätoivoiset ajat tuottaa epätoivoisia tekoja. :whacky011

Noilla testeillä on saanu haaleaa haamua testiajan loppupuolella tai jälkeen jotka on kyl varmasti ollut negoja MUTTA toi sun haamuviiva on aika selkeä! Toivotaan parasta!

Kyllä mä näen tossa, ehkä on kiinnittyminen?

Jos olis nyt kiinnittymisvuotoo niin ei varmaan näkyis testissä edes?

Noilla testeillä on saanu haaleaa haamua testiajan loppupuolella tai jälkeen jotka on kyl varmasti ollut negoja MUTTA toi sun haamuviiva on aika selkeä! Toivotaan parasta!

Niin no mä oikein kikkailin että saisin sen selkeäksi, useimmissa kuvissa sitä ei edes nähnyt. :rolleyes: Eiköhän se nega oo... Mieskin kommentoi, että "joku pieni varjo siinä näkyy, mutta aika heikolla pohjalla". :sad001 No, aina voi haaveilla vielä pari päivää, se ei mitään maksa...

Sori oma napailu:

Siis tämä kuva kiteyttää tän kierron fiiliksen, meinasin väkertää siitä oikean memenkin:

14608107_1180665285312703_1558693314_n.jpg

Siis sellasta aivotyötä taas koko ajan. Tätä tää on kun kierrot voi olla ihan minkä vaan pituisia, et jaksa tikuttaa ovista kun lähimarketista ei saa testejä ja saat vielä jonkun random haamu viivan r-testiin. Mut sit kierto vaan jatkuu, iskee ovis oireet vaikka odotat jo menkkoja (luulet plussanneesi koska r-testi) ja sit teet 5 negaa ja mekkoja ei vieläkään näy. Joten ilmeisesti se olikin sit ovis joten tod näk kierto tulee olemaan lähemmäs 50 päiväinen ja tallettelematta jäi niin turha odotella mitään. Kaah :arghh:

Jos olis nyt kiinnittymisvuotoo niin ei varmaan näkyis testissä edes?

Niin no mä oikein kikkailin että saisin sen selkeäksi, useimmissa kuvissa sitä ei edes nähnyt. :rolleyes: Eiköhän se nega oo... Mieskin kommentoi, että "joku pieni varjo siinä näkyy, mutta aika heikolla pohjalla". :sad001 No, aina voi haaveilla vielä pari päivää, se ei mitään maksa...
Totta juu et kiinnittyminen ei tietty heti nosta hcg.. olipa tyhmä vastaus pahoittelen. Olin ajattelematon.

Haluan vaan niin pysyä optimistisena ja mulla testi näyttänyt mitään vielä rv4+ mut nythän mulla ei oo mitään viivanpaikkaa ees tullu

Totta juu et kiinnittyminen ei tietty heti nosta hcg.. olipa tyhmä vastaus pahoittelen. Olin ajattelematon.

Haluan vaan niin pysyä optimistisena ja mulla testi näyttänyt mitään vielä rv4+ mut nythän mulla ei oo mitään viivanpaikkaa ees tullu

Ei ollu tyhmä vastaus, ihanaa et oot positiivinen ja kannustava! :Heartred Ja muut myös!

Herraisä, sain työhaastattelun perjantaille :nailbiting: Ja vielä virkaan. En tosiaan oo vielä pätevä, joten voi olla että kukaan muu ei ole samaa paikkaa hakenut, tai ainakaan halua sitä enää. En nyt taas yhtään tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, jos sattuis oikeasti tärppäämäänkin ja niin. Kauhean vaikeaa olla lisääntymisikäinen nainen etsimässä työtä.

Siska, I feel you :Heartred Lähes joka kierto painin samojen ongelmien kanssa...

Herraisä, sain työhaastattelun perjantaille :nailbiting: Ja vielä virkaan. En tosiaan oo vielä pätevä, joten voi olla että kukaan muu ei ole samaa paikkaa hakenut, tai ainakaan halua sitä enää. En nyt taas yhtään tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, jos sattuis oikeasti tärppäämäänkin ja niin. Kauhean vaikeaa olla lisääntymisikäinen nainen etsimässä työtä.

Siska, I feel you :Heartred Lähes joka kierto painin samojen ongelmien kanssa...

Meet haastatteluun ja jos saat paikan niin sehän on vaan hyvä asia:thumright ei niillä ole kumminkaan haastattelussa oikeutta kysellä mitään lapsisuunnitelmiin liittyviä juttuja etkä sä perjantaina kumminkaan ole raskaana, kun eikös siirto ollut vasta tiistaina:p

Oon ite (jälleen kerran:hilarious:) vaihtamassa työpaikkaa juhannuksen jälkeen. Nyt olis sitten pidempi sijaisuus, että olis syytä tärpätä kesäkuun inssistä (!), ni vois äitiyslomaan saakka työskennellä ilman mitään stressejä ja sais ihan kivat äitiyspäivä/vanhempainvapaa rahatki:p mut kun elämässä olis hyvä tilanne muuten, ni eihän se tietenkään onnistu:bag: vaikka mulla se ei ole kyllä sen puoleen onnistunut huonompaankaan tilanteeseen:hilarious:

On taas vähän tällainen loppukierron vmp fiilis:banghead: eilenkin v*tutti kun pientä oravaa:bag:

Tuli viesti et hus jatkas ivfiä rajoitetusti ja huomisesta alkaen voi ilmoittautua hoitoon. Hyvä uutinen sinänsä mutta pitkän kaavan tyyppejä ei välttämättä mieltä niin lämmitä kun punktioita ei tehdä vk 28-31 ja laskin et kun mun menkat alkaa ens viikolla ja jos siitä ilmoittautuisin hoitoon niin punktio osuis just vk28 eli aika harva pitkäkaavalainen pääsee nyt heti aloittamaan. Lyhyille kaavoille taas hyvä uutinen. Toki tietää et kkn päästä voi jo pitkätkin ilmoittautua varmaan normaalisti. Vastaanottoja järjestävät myös kesällä että hyvä uutinen teille jotka ootatte hoitoonpääsyä, ehkä ne sit jatkaa kevyitä hoitoja myös heinäkuussa :)

No eipä ainakaan itseä tällä tietoa kaduta et päätettiin lähteä yksityiselle. Ja ehkä annan tilaa tällä päätöksellä muille hoitoon meneville ja odottaville.

Tuli viesti et hus jatkas ivfiä rajoitetusti ja huomisesta alkaen voi ilmoittautua hoitoon. Hyvä uutinen sinänsä mutta pitkän kaavan tyyppejä ei välttämättä mieltä niin lämmitä kun punktioita ei tehdä vk 28-31 ja laskin et kun mun menkat alkaa ens viikolla ja jos siitä ilmoittautuisin hoitoon niin punktio osuis just vk28 eli aika harva pitkäkaavalainen pääsee nyt heti aloittamaan. Lyhyille kaavoille taas hyvä uutinen. Toki tietää et kkn päästä voi jo pitkätkin ilmoittautua varmaan normaalisti. Vastaanottoja järjestävät myös kesällä että hyvä uutinen teille jotka ootatte hoitoonpääsyä, ehkä ne sit jatkaa kevyitä hoitoja myös heinäkuussa :)

No eipä ainakaan itseä tällä tietoa kaduta et päätettiin lähteä yksityiselle. Ja ehkä annan tilaa tällä päätöksellä muille hoitoon meneville ja odottaville.

Miten muuten toi kesken yksityiselle loikkaus, et jos tää yksityisen ivf (en halua edes ajatella näin, mutta kiinnostaa tietää) ei tuottaisi tulosta, niin saisitteko sit heti siitä jatkaa julkisen ivf vai tulisiko taas lisää jonotusta? Siis toivottavasti ei tarvitse tämän jälkeen enää ikinä yhtään ivf hoitoa tietenkään:Heartred

Aamulla otin oikeen aamupalan ja kahvin kivasti oitkän kaavan mukaan, istuin mukavasti sohvalle ja ajattelin että nyt katon sen lapsi tuntemattoman kanssa ja nautin hitaasta aamusta :thumright tää on ehkä mulle ihan oikein kun spoilasin teille, eihän vikaa jaksoa näytetä ennekkoon :finger005

Aamulla otin oikeen aamupalan ja kahvin kivasti oitkän kaavan mukaan, istuin mukavasti sohvalle ja ajattelin että nyt katon sen lapsi tuntemattoman kanssa ja nautin hitaasta aamusta :thumright tää on ehkä mulle ihan oikein kun spoilasin teille, eihän vikaa jaksoa näytetä ennekkoon :finger005

Ai ei :o :hilarious:

Monette onko ovis lähellä? Tehdäänkö huomenna tai pe inssi?

Täällä vika letro vedetty naamariin, vielä varmaan viikko tai reilu ennenkuin piinailu alkaa :dance008 odotan ja jännitän kyllä sikana klinikalle menoa! Varmaan ripuloin housuihin! Ensiks saa jännätä labratuloksia perjantain jälkeen :nailbiting:

Ai ei :eek: :hilarious:

Monette onko ovis lähellä? Tehdäänkö huomenna tai pe inssi?

Täällä vika letro vedetty naamariin, vielä varmaan viikko tai reilu ennenkuin piinailu alkaa :dance008 odotan ja jännitän kyllä sikana klinikalle menoa! Varmaan ripuloin housuihin! Ensiks saa jännätä labratuloksia perjantain jälkeen :nailbiting:
Harvemmin tommossiissa sarjoissa, vähä niinkun loppuhuipennus huvila ja huussi on vähän eri juttu

Kyllä mä eilen katoin vikan jakson :o

Mitä ihmettä :smiley-angry017 tai sitte mies on lopettanu plussan.. ei se olis uskaltannu
Sä voit painaa sieltä "Tilaukseni" kohdasta ja tsekkaa et onko se päättynyt. Mulla ei maanantai iltana näkyny se, siellä luki et Ruutu+ 18.5 ja sit kuitenkin eilen se näkyi.. :D

Sä voit painaa sieltä "Tilaukseni" kohdasta ja tsekkaa et onko se päättynyt. Mulla ei maanantai iltana näkyny se, siellä luki et Ruutu+ 18.5 ja sit kuitenkin eilen se näkyi.. :D
Kiitti vinkistä täytyy kattoo, maanantainahan se esityspäivä kuitenkin on. enkä kattonu sit tarkemmin aattelin tosiaan ettei ne paljasta sitä päätöstä ennakkoon..

Takaisin