Raskaaksi 2019

Pyyhkiessä vasta onneksi. Hain clearblue herkän ja vertasin sitä lauantaiseen testiin. Tiedän olen hullu näiden testien kanssa, mutta pelottaa niin paljon tämä vuoto. Ainakin tuossa selkeä vahvistuminen. Ei edes meinaa ylemmästä nähdä kuvan välityksellä ja toki kuiva. View attachment 89049

Tässähän on hyvin vahvistunut! Mikä dpo nyt?
Mulla oli kanssa vuotoa esikoisesta, johtuen kuivista limakalvoista. Peukut pystyyn että kaikki menee hyvin! :Heartred

Dpo1 eikä tuntemuksia edes keltsistä, Ovis tapahtuikin vasemmalta mistä viime raskauskin alkoi. Viime kierrossa Ovis oli oikeelta ja kauheet oireet. Ehkä se keho nyt alkaa tasaantumaan Kkm jälkeen..
Mut mikä tärkeintä. Ei piinailua nyt yhtään. Eipä :hilarious:

Tietääkö täällä joku miten lääkkeiden hinnoittelu apteekeissa menee? Eli pitääkö kaikilla apteekeilla olla samat hinnat nimenomaan reseptilääkkeille vai saako hinnoitella paljonkin ylös voittomielessä? Muissa tuotteissa, vitamiineissa ym apteekit saa ilmeisesti hinnoitella miten haluaa. Mietin vaan et kun täällä uudella paikkakunnalla on kaksi yksityistä pienempää apteekkia ja toisesta ostin folaatin ja se oli ~3e kalliimpi kuin yliopiston apteekissa. Niin mietin et kantsiiko lääkeostoja myös vertailla apteekkien välillä.
Reseptilääkkeissä kaikkialla samat hinnat.

Ei oo tiputellut tänään! Eli ainakin jokin menee paremmin kuin aiemmissa kierroissa. :smug: Tunnen itseni aika tyhmäksi, mutta ehkä joku täällä voi samastua tähän: aina kun tunnen jotain kosteampaa alakerrassa, pitää heti rientää tarkistamaan samalla hokien mielessä "älä ole veristä, älä ole veristä"... :whacky011

Ei oo tiputellut tänään! Eli ainakin jokin menee paremmin kuin aiemmissa kierroissa. :smug: Tunnen itseni aika tyhmäksi, mutta ehkä joku täällä voi samastua tähän: aina kun tunnen jotain kosteampaa alakerrassa, pitää heti rientää tarkistamaan samalla hokien mielessä "älä ole veristä, älä ole veristä"... :whacky011

Uijui!! Millon testaat :rolleyes:

Hyvältä kuulostaa! :angelic: ja joo voin samaistua :bag: niminerkillä pakko on ollut tarkistaa myös autossa kaupan tms parkissa HETI kun jotain selvästi lorahtanut et minkä väristä :hilarious: ja ei oo ollut vaan yks kerta :hilarious:

Tuli joku sisuuntuminen ja testasin jo tänään dpo11... Je negahan se. :sad001 Ja heti kun olin testannut niin holahti verensekaista valkovuotoa. Tällaista kohtalon pilkkaa täällä.

Otin sen eka aika hyvin, mutta sitten sain viestin että mun ystävän koira on kuollut. Se oli ihan tosi rakas ystävälle ja jotenkin mullekin. Se oli sit se niitti ja pääsipä itkut päästämään tänäänkin jo heti aamusta.

Tuli joku sisuuntuminen ja testasin jo tänään dpo11... Je negahan se. :sad001 Ja heti kun olin testannut niin holahti verensekaista valkovuotoa. Tällaista kohtalon pilkkaa täällä.

Otin sen eka aika hyvin, mutta sitten sain viestin että mun ystävän koira on kuollut. Se oli ihan tosi rakas ystävälle ja jotenkin mullekin. Se oli sit se niitti ja pääsipä itkut päästämään tänäänkin jo heti aamusta.

Niin paskaa :arghh: ja niin tuttua: vuotoa alkaa tulemaan heti kun oot raskaustestin kastanu.

Niin paskaa :arghh: ja niin tuttua: vuotoa alkaa tulemaan heti kun oot raskaustestin kastanu.

Voi mitä paskaa Vausa:Heartred

Se hyvä puoli tässä dpo2 alkavassa vuotamisessa on (jos tässä voi olla mitään hyvää) niin eipä tule ylläreitä:bag:

Voi mitä paskaa Vausa:Heartred

Se hyvä puoli tässä dpo2 alkavassa vuotamisessa on (jos tässä voi olla mitään hyvää) niin eipä tule ylläreitä:bag:

Joo hyvähän se on positiivistakin etsiä :hilarious: :bag: en mäkään ikinä dpo10 pidemmälle oo vuodotta päässyt mut oon silti joskus (eli aiemmin aina :hilarious:) testannut dpo13-14 vaikka tiputtelua ollukki ja sit alkanu oikeesti menkat tai et oon testannu niukan tiputteluvuotopäivien jälkeen ja sit tullukki sen jälkeen heti runsaasti vuotoa. Nyt ei oo vielä alkanu tiputtelu (dpo6 tänään) mut nyt se varmaan alkaa kun sanon näin :rolleyes: ei sillä kyllä enää väliä kohti ivfää kun mennään mut tietty kiva jos on vähän vähemmän pikkuhousunsuojapäiviä.

Toivon ite nyt vaan että menkat alkaisi ennen viikonloppua, että pääsen soittamaan lääkäriin heti. Tasan kaks viikkoa sitten oon ovis + saanu, eli kp1 huomenna tai pe. Onneks on vapaata loppuviikko, voin märehtiä sohvan nurkassa ja mättää jäätelöä vaikka koko viikonlopun:facepalm:

Voi ei Vausa :sorry: <3

Täällä ei ihmeitä kp18 dpo2. Yhtä tylsä vaihe kun alkukierrossa, koska ei voi kuin odottaa päivien kuluvan.

Niinpä, on käynyt itsellekin :arghh: Siksi testaankin yleensä vain silloin kun on syytä eli kun on jokin hoito menossa, muuten jätän testaamatta.

Kiitos kaikille sympatiasta! :Heartbigred

Nyt oon tietenkin näkevinäni siinä testissä jotain... Näin jopa hirveän vaivan saadakseni sen kuvaan. :happy8 Mutta täähän on testiajan ulkopuolella, ja tiputtelukin tuli, joten turhaan mä itseäni huijaan. Epätoivoiset ajat tuottaa epätoivoisia tekoja. :whacky011

Liitteet

• rtesti.jpg
    rtesti.jpg
    63.6 KB · Katsottu: 236
Kiitos kaikille sympatiasta! :Heartbigred

Nyt oon tietenkin näkevinäni siinä testissä jotain... Näin jopa hirveän vaivan saadakseni sen kuvaan. :happy8 Mutta täähän on testiajan ulkopuolella, ja tiputtelukin tuli, joten turhaan mä itseäni huijaan. Epätoivoiset ajat tuottaa epätoivoisia tekoja. :whacky011
Kyllä mä näen tossa, ehkä on kiinnittyminen?

Takaisin