Kiitos kaikille sympatiasta!
Nyt oon tietenkin näkevinäni siinä testissä jotain... Näin jopa hirveän vaivan saadakseni sen kuvaan.Mutta täähän on testiajan ulkopuolella, ja tiputtelukin tuli, joten turhaan mä itseäni huijaan. Epätoivoiset ajat tuottaa epätoivoisia tekoja.
![]()
Noilla testeillä on saanu haaleaa haamua testiajan loppupuolella tai jälkeen jotka on kyl varmasti ollut negoja MUTTA toi sun haamuviiva on aika selkeä! Toivotaan parasta!

Mutta täähän on testiajan ulkopuolella, ja tiputtelukin tuli, joten turhaan mä itseäni huijaan. Epätoivoiset ajat tuottaa epätoivoisia tekoja.

Ja muut myös!
Ja vielä virkaan. En tosiaan oo vielä pätevä, joten voi olla että kukaan muu ei ole samaa paikkaa hakenut, tai ainakaan halua sitä enää. En nyt taas yhtään tiedä miten tähän pitäisi suhtautua, jos sattuis oikeasti tärppäämäänkin ja niin. Kauhean vaikeaa olla lisääntymisikäinen nainen etsimässä työtä.
) vaihtamassa työpaikkaa juhannuksen jälkeen. Nyt olis sitten pidempi sijaisuus, että olis syytä tärpätä kesäkuun inssistä (!), ni vois äitiyslomaan saakka työskennellä ilman mitään stressejä ja sais ihan kivat äitiyspäivä/vanhempainvapaa rahatki
odotan ja jännitän kyllä sikana klinikalle menoa! Varmaan ripuloin housuihin! Ensiks saa jännätä labratuloksia perjantain jälkeen
tai sitte mies on lopettanu plussan.. ei se olis uskaltannu