Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Eikä sillä tietty väliä oo. Lasta tässä on ryhdytty hankkimaan. Mutta kyllä haluaisin kokea molemmat.
Joo, nimenomaan lapsi tässä meilläkin on ollut toiveissa sukupuolesta viis. :) Ja se on jo ollut tiedossa, että meille ei todennäköisesti vois tyttöä edes tulla, kun ei miehen sukuun niitä vaan tuu. Mut tietyllä tapaa haikea fiilis, kun jää se oma tytär kokematta.

Heeeiii, paljon onnea plussista! Mulla mennyt viestit ohi.

Mä kommentoin tohon sukupuolijuttuun että toivoin ettei tyttöjä meille kiitos. Oon aina kokenut olevani poikien äiti. Noh, esikko on poika, lokakuinen on tyttö ja tuleva vauva on näyttänyt pippeliä jalkovälissä nyt kolmesti että olisko tuo poika :grin

Heippa!
Tulen tännekin kuumeilemaan.
Kolmas tosiaan toiveissa meillekin.
Esikoinen on 07/16 syntynyt ja meidän pikku kakkonen syntyi 12/18. Esikoinen tarttui aikoinaan mukaan yk1, mutta toista saimme yrittää melkein vuoden. Toisen yrityksessä koimme aikaisen km.
Olin jo varma, että lapsiluku on täynnä(olen mm. myynyt kaiken vauvatavaran ja vaatteet pois:facepalm:), mutta niin vain se tyhjän sylin tunne iski.

Mies näytti asialle viime viikolla vihreää valoa, vaikka on hieman kauhuissaan :hilarious: Olemme aloittaneet yrityksen, mutta eipä minulla ole vielä edes kierto alkanut toisen synnytyksen jäljiltä. Toivotaan, että pian jotain tapahtuisi.. ainakin vastaa jomottelee, joten eiköhän pian.
Imetän vielä muutaman kerran päivässä, mutta tarkoitus on tässä hiljalleen lopetella.

Kiva päästä täälläkin liittymään teidän seuraan! Tsemppiä kaikille ja plussatuulia :)

Muokattu viimeksi:
Meiltä löytyy molempia, esikoinen on poika ja kakkonen tyttö.
Itse hieman toivoisin toista poikaa ja mies taas toista tyttöä :D

Minulla ei ole vielä lupaa siihen kolmanteen niin en ehkä kovin aktiivisesti tule tänne vielä roikkumaan, mutta olen sivusilmällä seuraillut keskustelua joten pakko tulla tuohon sukupuoliasiaan kommentoimaan.

Meiltä löytyy myös molempia, esikoinen on tyttö ja kuopus poika, joten tuntuu että mahdollisen kolmannen kohdalla ei oikein ole mitään ajatusta siitä, kumpaa kaipailis :hilarious: oonkin miettinyt, että jos meille kolmas vielä suodaan niin säilyttäisikö sukupuolen loppuun asti salaisuutena :shy: toisaalta en varmaan sitten malttaisi kuitenkaan!:nailbiting: ja raskaudet ja pahoinvointi oli näiden raskauksissa erilaiset, joten varmaan siitäkin saattaisi sitten jo jotain viitettä saada. Sellainen pieni tunne itsellä on, että kolmas voisi olla toinen tyttö.

Siihen nähden, miten helppo vauva kuopus on ollut esikoiseen verrattuna, toivoisin ehkä poikaa, mutta onneksi se sukupuoli ei taida olla siinä se suurin määrittävä tekijä :hilarious: puolensa molemmissa, en tiedä, onneksi ei itse tarvitse valintaa tehdä, kunhan edes saisi vielä sen kolmannen :rolleyes:

Jos kolmoseen suostumus tulee ja se meille suodaan niin toivoisin kyllä tyttöä, mutta mun mies ei taida tehdä kun poikia:hilarious: ja eikä sillä sukupuolella nyt loppuen lopuksi ole väliä :)

:greet025

Täälläkin kuumeillaan kolmatta, ehkäisy jäi pois vappuna sopivasti oviksen aikaan :rolleyes:

Meillä ennestään v. 2010 syntynyt poika ja v. 2012 syntynyt tyttö. "Iltatähteä" siis toivotaan.

Kolmannen lapset sukupuolen suhteen ei ole kyllä mitään toiveita, johtunee ehkä siitä kun molemmat on jo perheeseen kertaalleen saatu :dummy::dummy1::Heartred

Heippa uusille! :)

Mua suoraansanottuna kyrpii nyt satasella. Ennen yritystä kierrot ollu tasaset heti synnytyksen jälkeen. Heti ku alettiin yrittää nii heitelly häränpyllyä. :mad: Enkä stressaa sen enempää nyt. Enempi ne stressitasot oli korkeemmalla sen pahimman keuhkoembolian aikaan ja kierrot oli ku ajastettuja.

Tiedä nyt sit mikä on:sad001

Viime kierrossa tuli vaaleenpunasta dpo6. Siitä alko jomot jotka kesti 5 päivää. Sit jomotus katos ja vähän ajan pääst alkoi vuoto. Ikinä ollu kivuttomia menkkoja, mut nyt oli. Ei minkäänlaista kipua missään vaiheessa.

Samalla mun äiti laukoo erilaisis tilanteissa omaa mielipidettään siitä, ettei kolmatta meille. Se tuntuu pahalta ku haluaisin kertoa sille näistä fiiliksistä mitä tää yrittäminen tuottaa (puhutaan siis kaikesta normaalisti). En vaan toisaalta halua kun tiedän sen mielipiteen, enkä halua täystyrmäystä. Vähän on tämmöin fiilis:finger: ku äiti sanoo jotain asiaan viitaten.

Heippa :greet025

Jospa uskaltaudun minäkin tälle puolelle kuumeilemaan. 12.6 varattu kierukan poisto aika, joten sitten päästään jo samasta kierrosta yrittämään. :)

Ennestään jo kaksi poikaa täälläkin, 5/15 ja 6/17. Itse koen, että haluaisin vielä yhden pojan, mutta samapa tuo, kunhan raskautuisi ja kaikki menisi hyvin. :Heartred

Fiilikset vaihtelee joka päivä kauhusta innostukseen ja jotain siltä väliltä. :grin Ajateltiin kuitenkin, että joko nyt tai ei enää koskaan, niin päätettiin sitten miehen kanssa antaa kolmoselle mahdollisuus muutamia kuukausia pohdittuamme. :love7

:hilarious: Mulla on kaksi tyttöä, ja niin kuin puoliso asian ilmaisi, eniten tässä kolmas vauva -projektissa pelottaa, että mitäs me sitten tehdään, jos siitä tuleekin poika.
Miten mä just tänään pohdin tätä samaa, jos se kolmas vielä saadaan. Että jos se onkin poika, niin pitääkö sille sitten tehdä neljäs kaveriksi :hilarious: Meillä on kaksi tyttöä ja vaikka ikäeroa 3v4kk niin ovat parhaat kaverukset ja leikit toimii tosi hyvin yhdessä. Pelottaa että jos se kolmas sitten sotkee dynamiikan, varsinkin jos on poika.

Kaikkea höpöä sitä itselleen yrittää selitellä että järki voittaisi ja käytettäviä lapset tähän kahteen, mutta kun sydämessä on tilaa. Ja siis mulle kelpaisi kumpi tahansa, tyttö sopisi täydentämään trion, mutta voisin kyllä kokea pojankin äitinä olemisen.

liliina, Toivotaan että enteilisi plussaa. :)

Sporttis, Oletpas pitkällä jo! Aina tätä ajanjuoksua hämmästyy. :rolleyes:

Meilläkin on kaksi poikaa ja mulla on tunne että kolmas poika. :) Mies toivoo erityisesti tyttöä, mutta hänkin sanoi että taidetaan tehdä vain poikia.
Ja oikeasti ei väliä kumpi tulee, kolmas lapsi ollaan haluttu! :Heartred Löydän molemmista puolensa (tytöstä ja pojasta)

Tänään on käyty varhaisultrassa ja siellä sykki sydän aivan vimmatusti! :love017 Rv 7+0.

Meilläkin on kaksi poikaa ja mulla on tunne että kolmas poika. :) Mies toivoo erityisesti tyttöä, mutta hänkin sanoi että taidetaan tehdä vain poikia.
Ja oikeasti ei väliä kumpi tulee, kolmas lapsi ollaan haluttu! :Heartred Löydän molemmista puolensa (tytöstä ja pojasta)

Tänään on käyty varhaisultrassa ja siellä sykki sydän aivan vimmatusti! :love017 Rv 7+0.
JES, JES, JES Miitu. Ihan mahtavaa, että syke löytyi.:happy093

Oooij, ihania uutisia Miitu:Heartred:happy093

Mahtavaa Miitu Onnea! <3

Ajattelin tästä ketjusta väistyä pois, kun emme yritä ja yritys ei alkanutkaan meillä oli mietinnässä jos.oltaisiin aloitettu yritys tämän vuoden maaliskuussa, mutta elämä ei anna myöten yrittää eikä hankkia lähetettä hoitoihin. Aloitetaan EHKÄ yrittämään miehen armeijan jälkeen jossain vaiheessa.

Ajattelin tästä ketjusta väistyä pois, kun emme yritä ja yritys ei alkanutkaan meillä oli mietinnässä jos.oltaisiin aloitettu yritys tämän vuoden maaliskuussa, mutta elämä ei anna myöten yrittää eikä hankkia lähetettä hoitoihin. Aloitetaan EHKÄ yrittämään miehen armeijan jälkeen jossain vaiheessa.
Toivottavasti, sitten myöhemmin teille ilmaantuu mahdollisuus alkaa yrittämään ja saatte siitä sen ihanimman lopputuloksen:Heartred
Kun aika on oikea :)

Minäkin toivon Heitsu teille plussatuulia sitten kun on sen aika! <3

Ja tutulta kuulostaa Emir. :hilarious:
Tsempit ultran odotteluun ja laittelehan kuulumisiasi! :)

Takaisin