Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Tsemppiä tulevaan ultraan miitu!
Tsemppiä Emir, toivottavasti vuoto ei ala!

Mä oon yksin tässä suunnitellu häitä, mies kyllä kertoi mikä päivä mentäis vihille. Mutta siihen se sitten jäi, että hän tekisi nämä suunnittelut sun muut vasta ensi syksynä. Mutta jos silloin vasta alkaisi etsiä juhlatiloja ja kirkkoa, ei niitä enää löytyisi sille päivälle mitä on ajatellut.

Juhlatila varattu, tänään sain kirkon varattua ja häämekkokin odottaa kaapissa. Mies ei mekkoa saa nähdä Kun vasta kirkossa. :joyful:

Tsemppiä ultraan Miitu:)
Emir toivottavasti vuoto ei ala:)

Alinah mulla vähän sama juttu, yksin suunnittelen häitä, toki kaasot apuna. Mies on yrittäjä ja tosi kiireinen syksyyn asti ja lupasi lokakuussa osallistua hääjuttuihin enemmän, meillä häät 2/2021. Koska teillä on?

Tulin tuolta yritystä odottelevat ryhmästä vähän tänne kurkkimaan. Yritys ei ole vielä ajankohtaista ja mieshän oli sitä mieltä, että hänen lapsiluku olisi jo täynnä, mutta pehmitellään, pehmitellään :smiley-angelic006

Meillä oli sama, minä suunnittelin mein häät. Mies kyllä maksoi kaiken, että en valita.

Mutta yllätyin kuin kauan esim. häämekossa menee kun sen tilaa. Mulla meni 5kk ja sit vielä lisäksi muutostyöt, eli 6kk sai varata. Meillä ei edes ollu sesonki kun mentiin talvella naimisiin. Tilasin kesäkuussa ja sain puvun marraskuussa.

Tsemppiä ultraan Miitu:)
Emir toivottavasti vuoto ei ala:)

Alinah mulla vähän sama juttu, yksin suunnittelen häitä, toki kaasot apuna. Mies on yrittäjä ja tosi kiireinen syksyyn asti ja lupasi lokakuussa osallistua hääjuttuihin enemmän, meillä häät 2/2021. Koska teillä on?

Tulin tuolta yritystä odottelevat ryhmästä vähän tänne kurkkimaan. Yritys ei ole vielä ajankohtaista ja mieshän oli sitä mieltä, että hänen lapsiluku olisi jo täynnä, mutta pehmitellään, pehmitellään :smiley-angelic006

Meillä häät 9/2021. :)

Jos tää on viivanpaikka niin alan kyl itkemään.
20200504_180142.jpg

Ihan selvähän tuo on, nyt toivotaan että tarttuu tyyppi mukaan tiukasti! Mullakin oli tän raskauden alussa kiinnittymisvuoto ilmeisesti dpo11, kesti muutaman tunnin ja samalla tuntui kuin alkaisi menkat.
Joo ihan sama.
Eilen dpo9 tuli muutaman kerran pyyhkiessä ruskeaa verta paperiin, siis todella vähän mutta huomas kuitenkin. Tänään ei ole tullut mitään.:smiley-angelic001

Kiitos tsempeistä alinah ja Sindy! :)

Ja Emir, Mun mies on samaa mieltä että tunne kaksosista, kieltämättä masukin on sen näköinen. :grinMut nojoo, kunhan ois se yksikin tyyppi tarrannut matkaan. :Heartpink

En vaan tajuu kun se rfsu herkkä oli aamulla ihan selkeä nega. Ehkä aamun eka pissa ei sit tosiaan ole paras.
Nooo huomenna taas uutta testiä.:nailbiting:

Mulla on usein, en tiedä miks päivän toinen pissa vahvempi! Tää sama kävi kakkosta odottaessa, muistan kun olin vielä menos neuvolaan (Määritettiin rv +4) ja aamupissasta tulikin vaan hailakka viiva. Itkua jo tuhersin et eikä ja ihan turhaan meen. Niin sit päivällä taas olikin tummempi viiva testissä.
Tästä käynyt myös samalla tavalla. :dontknow

Hätähousu täällä vaan hei. En sit malttanu ton digin kanssa vaikka aluks suunnittelin et teen vasta to. Nyt ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki menee hyvin. Dpo11.
20200505_090131.jpg

Muokattu viimeksi:
Oi, ihanaa, onnea Emir ja tarrasukkia! :Heartpink:Heartpink
Saatoin vähän huudahtaa täällä sillee JEEEE :smiley-bounce013

Mitähän ennustajaeukon kykyjä mulla vielä onkaan, kun oli tunne että plussaat Emir! Oli vaan tunne. :nailbiting:
Samoin huomasin että olin tänne ryhmään kirjottanut "Tunne tärpistä", ja niinhän se itsellekin kävi että paikkaansa piti se aavistus tulevasta. :rolleyes:

Takaisin