Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Hätähousu täällä vaan hei. En sit malttanu ton digin kanssa vaikka aluks suunnittelin et teen vasta to. Nyt ei voi muuta kuin toivoa, että kaikki menee hyvin. Dpo11.
View attachment 88806
Onnea aivan mahtavaa! Tuliko tämä kolmas nyt helpommin kuin aiemmat raskaudet? Ollaan oltu aiemminkin samoissa ketjuissa, mutta en muista oliko teillä taustaa lapsettomuudesta.

Onnea aivan mahtavaa! Tuliko tämä kolmas nyt helpommin kuin aiemmat raskaudet? Ollaan oltu aiemminkin samoissa ketjuissa, mutta en muista oliko teillä taustaa lapsettomuudesta.
Ei tää sen helpommin tullut. Aiemmin käytössä on olleet metformiini ja clomifeni, nyt clomifenin tilalla letrotsol.
Aiemmin tärpännyt näiden apujen kanssa yk3, 2 ja 7. Tämä oli nyt toinen letrotsol kierto.
Yritettiin 8/2019 lähtien luomusti ja nyt keväällä saatiin letrot avuksi.:)
Eli mein on turha haaveilla luomuplussasta vaikka kierto olikin säännöllinen.

Mutta loppujen lopuksi kun ollaan apuja saatu niin aika helpolla tullu.:)

Mutta loppujen lopuksi kun ollaan apuja saatu niin aika helpolla tullu.:)
Hyvää odotusaikaa <3 <3 <3 Se on hyvä, ettei sen raskaampia hoitoja ole tarvinnut kuin letrot. Oliko teillä ihan pelkät letrot vai ihan ovulaatioinduktiot?

Mulla on pco niin sen takia letrot.
Aiemmin ei ole edes kuukautisia tullut kuin 0-2krt/vuosi. Jostain kumman syystä ne kuitenkin alkoi viime syksynä.

Täällä alkamassa menkat, flo ennustaakin niiden alkavan nyt keskiviikkona. Tässä illalla nipistelly munasarjoissa ja jotain hentoa punaista havaittavissa pyyhkiessä.

Eli aamulla todennäköisesti se kp1. Nyt kp35.

Miitu ja Emir, olen niin iloinen teidän plussista! Jotenkin oli koko ajan sellainen olo että kun yksi plussaa niin plussaa toinenkin :) Tarrasukkia molemmille!

Ei muuten helpota omaa kuumeilua mitenkään tämä plussien fanittaminen :hilarious:

Täällä nyt lasken alkaneeksi yk3, kp1. Tosi niukkaa vuotoa, muttakun selkeesti on menkat (haiseekin tuo menkkaveri) min menkat ei kyllä ikinä ole näin niukat. Mutta ei nää nyt mitkään muutkaan voi olla, olen tänäänkin vain 2 kertaa vaihtanut siteen. Oon ehkä ällö, mutta ei oo tarvinnu vessassa käydä useaan otteeseen ja ei ole ollut tarvetta vaihtaa joka käynnillä..

Yk 1 kesti 61 päivää, yk 2 35 päivää ja nyt sitten eletään tätä kietoa päivä kerrallaan. :)

Hmmm, dpo 4 tai 5 ja kauheet menkkajomot päällä. Tää on joko tosi hyvä tai tosi huono juttu.

Tännehän on tullut nyt paljon plussia. Onnea kaikille! <3

Täällä menossa nyt 14+2. Äkkiä on viikot kuitenkin kulunut, vaikka alkuun päivät ei tunnu etenevän millään. Vappua ennen oli nt-ultra ja juhannukseen jälkeen jo rakenneultra. :) Ja hauskaa, kun aiemmin lueskelin täältä, että täällä oli tosi monta kahden pojan äitiä. Meillä myös ennestään 2 poikaa. :grin Vahva veikkaus on, että myös tää kolmas on poika, mut se selviää sit ehkä sitten kesäkuussa. :)

Tsemppiä muillekin! Toivottavasti pian plussaatte kaikki! <3

Tännehän on tullut nyt paljon plussia. Onnea kaikille! :Heartred

Täällä menossa nyt 14+2. Äkkiä on viikot kuitenkin kulunut, vaikka alkuun päivät ei tunnu etenevän millään. Vappua ennen oli nt-ultra ja juhannukseen jälkeen jo rakenneultra. :) Ja hauskaa, kun aiemmin lueskelin täältä, että täällä oli tosi monta kahden pojan äitiä. Meillä myös ennestään 2 poikaa. :grin Vahva veikkaus on, että myös tää kolmas on poika, mut se selviää sit ehkä sitten kesäkuussa. :)

Tsemppiä muillekin! Toivottavasti pian plussaatte kaikki! :Heartred
Hei meilläkin on muuten kanssa 2 poikaa:grin
Ihanaa odotusaikaa:Heartred

:hilarious: Mulla on kaksi tyttöä, ja niin kuin puoliso asian ilmaisi, eniten tässä kolmas vauva -projektissa pelottaa, että mitäs me sitten tehdään, jos siitä tuleekin poika.

Mie toivoisin tyttöä, koska kaks jo ennestään. Mut jos poika tulee sit joskus niin toisaalta pitää se isompi asunto hommata muutenki. Eli oikeestaan ei väliä:hilarious: Jännästi se mieli vaihtuu täs kirjottaessa :wacky:

Sain eilen hyvän äitienpäiväherätyksen:meh: Makoilin kyljellään ja toinen tytöistä kiipes seisomaan mua vasten. Ei siinä, mut jäi nänni jalan alle ja toinen oikeen hytkyy kunnolla:arghh: On muuten edelleen hellänä...

Mä sanoin miehelle suoraan, että toivon tän olevan tyttö.
Mustakin olis ihanaa, jos meillä olis myös tyttö, mut en usko tän tyttö olevan. Miehen sukuun ei oo viimeisen 60 vuoden aikana syntynyt kuin 1 tyttö ja siitäkin on jo joku 30v aikaa. Sit sekä ramzi- että nub-teorian mukaan tää on poika. Eli eiköhän mut oo tarkoitettu pelkästään poikien äidiksi. :dummy::happy:

Mustakin olis ihanaa, jos meillä olis myös tyttö, mut en usko tän tyttö olevan. Miehen sukuun ei oo viimeisen 60 vuoden aikana syntynyt kuin 1 tyttö ja siitäkin on jo joku 30v aikaa. Sit sekä ramzi- että nub-teorian mukaan tää on poika. Eli eiköhän mut oo tarkoitettu pelkästään poikien äidiksi. :dummy::happy:
Eikä sillä tietty väliä oo. Lasta tässä on ryhdytty hankkimaan. Mutta kyllä haluaisin kokea molemmat.

Takaisin