Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oon ollu niin toiveikas tähän asti mut nyt tuli sellainen olo et samaa kaavaa tää tulee vaan toistamaan vaikka olis miten hyvät limikset ja kaks follia ja triplaterolutit ja mitä vielä. Miksi.
Vausa, mulla on täysin sama että on vaan kaks vaihdetta. Tosi rankkaa kyllä.. Jotenkin jo se ajatus että jäisi ilman omaa lasta saa mulla kyyneleet silmiin ja ahdistus valtaa koko kropan.

en pysty kyllä tuota asiaa käsittelemään..Älä heitä kirvestä kaivoon vielä pelkästään tän takia. Mulla oli kans ferritiinit helmikuussa 16 ja aloin heti rautakuurille, ja niin vaan tulin helmikuussa myös raskaaksi. Nyt otettiin viime kuussa seulojen yhteydessä uudestaan ja nyt oli noussut -> 23. Tsemppiä! <3Sainpa sitten sen ferritiinin tuloksen. 16ug/l.. Ei naurata ei. Paljonkohan sen pitäis nyt sit raskautta ajatellen optimaalisesti olla![]()
Pakko vielä jakaa, kun yksi päivä siskon 2-vuotias oli tulossa mun kanssa leikkipuistoon. Sisko soitti autosta vähän ennen kun olivat pihalla, ja puhelimesta kuului kun lapsi huusi takapenkiltä innoissaan "*mun nimi* minä tulen!" Se niin sulatti (ja vähän särki) mun sydämen, kun lapsi oli niin innoissaan mun näkemisestä ja yhteisestä touhuamisesta. Tätinä olo on ihanaa. Mutta samalla...
ensi viikolla mä olen raskaana!
nytkin on zumenonin aloituksesta lähtien ollut aivan hillittömät limat, eikä sekään näköjään mikään ehdoton ovisoire ole.Ultra tänään, limis oli kolmikerroksinen 7,9 milliä ja folleja ei kasvussa. Kaikki siis niin kuin pitää, torstaina aloitan terot ja siirto ensi viikon tiistainaensi viikolla mä olen raskaana!
On kyllä jännä tää muniksissa oleva paine. Mulla on tosiaan tätä melkein joka kierossa, että makuuasennossa munikset jomottaa ja on epämukava olo. Olen aina kuvitellut sen johtuvan follien kasvusta, mutta näköjään olen ollut väärässä. Nyt sitä on ollut zumenonin aloituksesta lähtien, ja tosiaan folleja ei kasva nyt yhtään. Mikäköhän sen sitten tekee? Ja mitenköhän päin honkia olen ovikseni arvioinutnytkin on zumenonin aloituksesta lähtien ollut aivan hillittömät limat, eikä sekään näköjään mikään ehdoton ovisoire ole.
voisko se paineentunne johtua sit estrogeenistä, sehän nousee myös alkukierrossa/ennen ovista? Mulla on huomenna estrojen alotus nii kattotaa mitä sivuoiretta mä saan Ultra tänään, limis oli kolmikerroksinen 7,9 milliä ja folleja ei kasvussa. Kaikki siis niin kuin pitää, torstaina aloitan terot ja siirto ensi viikon tiistainaensi viikolla mä olen raskaana!
On kyllä jännä tää muniksissa oleva paine. Mulla on tosiaan tätä melkein joka kierossa, että makuuasennossa munikset jomottaa ja on epämukava olo. Olen aina kuvitellut sen johtuvan follien kasvusta, mutta näköjään olen ollut väärässä. Nyt sitä on ollut zumenonin aloituksesta lähtien, ja tosiaan folleja ei kasva nyt yhtään. Mikäköhän sen sitten tekee? Ja mitenköhän päin honkia olen ovikseni arvioinutnytkin on zumenonin aloituksesta lähtien ollut aivan hillittömät limat, eikä sekään näköjään mikään ehdoton ovisoire ole.
kumpa se olisi taas että laaki ja vainaa
onko teillä monta huurunenää?Ultra tänään, limis oli kolmikerroksinen 7,9 milliä ja folleja ei kasvussa. Kaikki siis niin kuin pitää, torstaina aloitan terot ja siirto ensi viikon tiistainaensi viikolla mä olen raskaana!

Nipsu milloin tietää tuleeko koiravauvoja?
Onkohan Tiinulla korona![]()

Samaa miettinyt, kun ei oo laitellut mitään pitkään aikaan.Siitä ei muuten nyt oo kuulunut, mitenköhän sillä menee![]()