Mulla oli ennen kun plussasin vasen reisi niin kipeä, että kokoajan juili. Nyt on ollut ällötystä, oksetusta, rinnat kipeät ja vatsaa välillä vihloo. En muista kummastakaan edellisestä oireiden olleen näin ”vahvoja”.
Sitten yks mistä en oo varma onko raskausoire, mutta alkoi plussan jälkeen. Mulla on kokoajan ihan älyttömän onnellinen olo! Vaikka töissä iso sesonki ja korona vaikeuttaa työntekoa erittäin paljon niin yllättävän vähän se mua harmittaa ja tuntuu vaan niin onnelliselta olo kokoajan![]()
Kyllä onnellisuuskin lasketaan oireeksi, raskaus tuottaa "onnellisuushormonia" mikä on mielestäni sama, joka saa (ainakin monilla joskus raskauden puoli välin tienoilla) ihon hehkumaan, hiukset kasvamaan ym

Nukun parin tunnin päikkärit sekä pitkät yöunet ja silti väsyttää. Eilen lapsen kanssa hiekkalaatikolla oli pakko pitää silmiä kiinni ja nojata kättä poskeen. Haaveilin kaverista joka katsoisi lapsen perään niin mä olisin voinut oikaista hetkeksi auringonpaisteeseen nurmikolle.
Olisin oikeasti varmaan nukahtanut. 

6+0
Otin eilen käyttöön vartalotyynyn ja nukuin niin paljon paremmin. En kyllä käsitä miten raskaus vaikutti tällä kertaa näin nopeasti nukkuma-asentoihin.