Vitsailin miehelle, että ois pitänyt häntä hujestaa ja näyttää negan sijasta viime vuoden positiivinen testi. Oon jostain kumman syystä säilyttänyt sen esikoisen plussatestin
Ehkä sitä on vaan kiva katsella ja muistella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja tsempit kaikille muillekin, jännät paikat taas monella!No ihan sama täällä. Limailut ja halut jatkuu, eilen oli oviskivun tyyppisiä illalla. Mutta testit ei vaan tummu. Ja kp 16 myös täällä, ovis aikaisemmin ollut kp 12-16.Ääk, mun ovis vissiin vaan venyy. Kipuja oli eilen kovemmin, ja yöllä, mut nyt edelleen on juilintaa, mutta eniten ihmettää ku limailu ei vaan lopu. Olin varma et ovis olis ollu eilen, mut ehkä se onkin vasta tänään. Ovistestit loppui jo sunnuntaina, jollon oli melkein +, mut ei ihan. Eli plus ehkä eilen, ja mulla ku on aina tullu plus päivänä oviskin. Mulla ei ikinä ovis tee näin että venyy (paitsi viime plussassa ovislimat ei loppunut, mut sillo oli myös tiputteluvuotoa) Nyt tietty sit ei tuu ollenkaan kunnon ovista, ku tallettelut ois täydellisesti joka toinen päivä tähän asti. Mut miehen työ estää ehkä loppuviikon tallettelutnyt on siis jo kp16. Saas nähä. Ovis yleensä kp 14-16 joten, jos se tänää ois, nii sit eiliset tallettelut ois just hyvät.
Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.
Onnea Emir!ja tsempit kaikille muillekin, jännät paikat taas monella!
Täällä ovis ja hyvin ajoitetut talletukset jotenkin on taas nostaneet odotuksia ja pelottaakin jo etukäteen taas se menkkapettymys parin viikon päästä. Tämä yrittäminen on kyllä niin vuoristorataa, varsinkin viime kuukaudet on mennyt siihen, että menkkojen alkaessa tulee kova pettymys, mutta jostain se jännitys ja toiveikkuus aina kuitenkin kohoaa oviksen jälkeen tappiinsa. Vaikka kuinka yrittää sitä hillitä ja pitää odotukset vähän matalammalla.![]()
Mä näen ehkä jonkun pienen haamulaisen. :) Tosin oli vaikeampaa, kun piti tietokone kääntää sivuttain, että näki tiirailla.Eipä tuo näy kunnolla kun valoa vastenmutta siinä jos joku haluaa tiirailla. Kp26/36-30, dpo12.

Mä sain tähän viimeks ihan selvän plussan samaan aikaan kun oli ovis. En luota näihin enää yhtään. Niin monesti pettynytkokeile toisenmerkkistä testiä! Toivottavasti sieltä tulisi plussa :)
Mä näen ehkä jonkun pienen haamulaisen. :) Tosin oli vaikeampaa, kun piti tietokone kääntää sivuttain, että näki tiirailla.![]()

just tässä mietin, etten turhaan miettisi, milloin kannattais seuraavan kerran testata, jos ne menkat nyt kuitenkin alkais
ei nyt ainakaan ennen viikonloppua. ja mä kun ajattelin että lähden ihan maltilla tähän hommaan Just tää!^ sama. kärsitään yhdessäjust tässä mietin, etten turhaan miettisi, milloin kannattais seuraavan kerran testata, jos ne menkat nyt kuitenkin alkais
ei nyt ainakaan ennen viikonloppua. ja mä kun ajattelin että lähden ihan maltilla tähän hommaan
![]()
Muutenkin on vaikea olla testaamatta ja varsinkin nyt kun menkkoja ei kuuluu niin testejä menee että heilahtaa. .Just tää!Muutenkin on vaikea olla testaamatta ja varsinkin nyt kun menkkoja ei kuuluu niin testejä menee että heilahtaa. .
![]()
Niinpä! Aina päättää et en takuulla testaa kun vasta sillon kun menkat pitäisi alkaa. Sit dpo 10 alkaa testit kutitella, kun moni muukin testaaOle siinä sit kärsivällinen.
Ainahan ne tallettelut kannattaa mut lieneekö tää silti väärä ajankohta 
Sovellus ja kalenteri vain laskevat todennäköisyyksiä. Kyllä tuo testi näyttää, että joko ovis on mennyt tai vasta tulossa parin päivän päästä aikaisintaan. Ei se niin nopeasti tummu, että ihan värittömältä plussaksi tunneissa. Kyllä ovis tarvitsee tullakseen lh-hormonia, jota testi mittaa.Testasin päivällä one stepillä, ei minkäänlaista viivan kuvitelmaakaan testissä. Tossa parituntia sitten alkoi menkkamaiset kipuilut ja ihan selkeet tuntemukset (ei voi nippailuksi sanoa kun tuntu voimakkaammin, meinasin jo särkylääkettä ottaa jos ei ois menny ohi.. ) Limat ilmaantu ja halutki jollaintapaa.. Sovellus ja kalenteri sanoo oviksen olevan huomenna. Miksi testi sitten on tuommonen? Voiko ihan muutamassa tunnissa muuttua selkeeksi, viime kierrossa oli just optimaalisesti kahtena päivänä todella vahva viiva. Ilmotin miehelle että töistä mars suoraa kotiinAinahan ne tallettelut kannattaa mut lieneekö tää silti väärä ajankohta
View attachment 88829
Jos aloittaisi huomenna kuurin, tänään vielä viimeinen ehtoollinen
Jos siis tarvii pidättäytyä, kun oletus on että se ois meillä molemmilla. Tuolla luki vaan ettei saisi ekan kolmanneksen aikana käyttää tuota. Mutta enpä mie raskaana oo aika varmasti Mulle nimenomaan lääkäri sano et puikkoa ja rasvaa kun oli tossa ekan kolmanneksen aikana hiiva :)Huomenna aion soittaa lääkäriin ja pyytää neuvoa/hoitoa, kun menkat ei ala näköjään. Perun sitten ajan, jos alkavatkin.
Täällä hommattu jo ensimmäisiä sotavermeitä yrityksen valmistautumiseenJos aloittaisi huomenna kuurin, tänään vielä viimeinen ehtoollinen
Jos siis tarvii pidättäytyä, kun oletus on että se ois meillä molemmilla. Tuolla luki vaan ettei saisi ekan kolmanneksen aikana käyttää tuota. Mutta enpä mie raskaana oo aika varmasti
View attachment 88837
Huomenna aion soittaa lääkäriin ja pyytää neuvoa/hoitoa, kun menkat ei ala näköjään. Perun sitten ajan, jos alkavatkin.
Täällä hommattu jo ensimmäisiä sotavermeitä yrityksen valmistautumiseenJos aloittaisi huomenna kuurin, tänään vielä viimeinen ehtoollinen
Jos siis tarvii pidättäytyä, kun oletus on että se ois meillä molemmilla. Tuolla luki vaan ettei saisi ekan kolmanneksen aikana käyttää tuota. Mutta enpä mie raskaana oo aika varmasti
.