Nyt on kumma. En piinaile yhtään, piti ihan käydä flosta laskemassa mikä dpo(5), ku yleensä kyllä täysin perillä mikä kp ja dpo. Ainaki nyt ollu fiilis ettei ees tuu kiusausta rupee testailee liian aikasin. Ihan hyvä näin ni pystyy välillä vähän rentoutuakin tässä yrityksen keskellä. :) Aattelin et vois lähtä tänään lähirannalle uimaan koiran kanssa ku on niin nätti sää. Katotaa tarkeneeko![]()
Mullon varmaan sunkin piinailut, testit polttelee jo.. pakko pitää vielä ittensä kurissa muutaman päivän
Mutta samoissa mennään, täälä Dpo 6!Hyvää uintiretkeä :angelic:
... mutta ollaan vältelty silloin touhuamista kun olen niin tuntenut että ovis lähellä ja näitä varmoja päiviä noudattamalla ollaan saatu just sen verran lapsia kun ajateltukin. Nyt tähän yritykseen olen eka kertaa noita ovistestejä edes käyttänyt, koska ajatellut että oishan se kiva maksimoida onnistuminen, kun ikääkin taas enemmän
Ihmiskehot (naisten varsinkin) on niin kummallisia et ota niistä sit selvää
en itse luottaisi noihin, jos tutkimusta ei oikein löydy.

ihan ihka ensimmäinen plussakin saatiin, mutta se valitettavasti päättyi varhaiseen keskenmenoon.
Mä oon joskus aiemmin valitellut miehelle, että välillä on iltaisin ihan hirveä ja sitkeä nälkä, vaikka söisikin iltapalaa. Jossain välissä tuo nälätys aina on kadonnut useiksi viikoiksi. Eilen oli tällainen supernälkäinen ilta taas ja havahduin siihen, että voiskohan tää liittyä kiertoon. Sitten googlasin asiaa ja vaikutti siltä, että joillakin muillakin on juuri oviksen aikaan tämmöistä erittäin sitkeää nälkäisyyttä. 
ensi viikon su dpo 12 ajattelin vasta testata ekan kerra, jos menkat ei oo alkanu. Onneks oon täl hetkel niin innostunu ja uppoutunu uuteen ruokavalioon ja lenkkeilyyn, ettei liian piinaavaa ole