Raskaaksi 2020

Vitsailin miehelle, että ois pitänyt häntä hujestaa ja näyttää negan sijasta viime vuoden positiivinen testi. Oon jostain kumman syystä säilyttänyt sen esikoisen plussatestin :grin Ehkä sitä on vaan kiva katsella ja muistella.

Onnea Emir! :smiley-bounce012 ja tsempit kaikille muillekin, jännät paikat taas monella!

Täällä ovis ja hyvin ajoitetut talletukset jotenkin on taas nostaneet odotuksia ja pelottaakin jo etukäteen taas se menkkapettymys parin viikon päästä. Tämä yrittäminen on kyllä niin vuoristorataa, varsinkin viime kuukaudet on mennyt siihen, että menkkojen alkaessa tulee kova pettymys, mutta jostain se jännitys ja toiveikkuus aina kuitenkin kohoaa oviksen jälkeen tappiinsa. Vaikka kuinka yrittää sitä hillitä ja pitää odotukset vähän matalammalla. o_O

Ääk, mun ovis vissiin vaan venyy. Kipuja oli eilen kovemmin, ja yöllä, mut nyt edelleen on juilintaa, mutta eniten ihmettää ku limailu ei vaan lopu. Olin varma et ovis olis ollu eilen, mut ehkä se onkin vasta tänään. Ovistestit loppui jo sunnuntaina, jollon oli melkein +, mut ei ihan. Eli plus ehkä eilen, ja mulla ku on aina tullu plus päivänä oviskin. Mulla ei ikinä ovis tee näin että venyy (paitsi viime plussassa ovislimat ei loppunut, mut sillo oli myös tiputteluvuotoa) Nyt tietty sit ei tuu ollenkaan kunnon ovista, ku tallettelut ois täydellisesti joka toinen päivä tähän asti. Mut miehen työ estää ehkä loppuviikon tallettelut :sad001 nyt on siis jo kp16. Saas nähä. Ovis yleensä kp 14-16 joten, jos se tänää ois, nii sit eiliset tallettelut ois just hyvät.
No ihan sama täällä. Limailut ja halut jatkuu, eilen oli oviskivun tyyppisiä illalla. Mutta testit ei vaan tummu. Ja kp 16 myös täällä, ovis aikaisemmin ollut kp 12-16.

Onko kenelläkään ollut niin, että yleensä tosi vahva testiviiva, kun ovisplus, mutta jossain kierrossa vaaleampi? En tiedä miten näitä nyt tulkitsisi. Tässä rivistö kp 10-kp 16, alin siis kp 16 eli tänään.

Liitteet

• 7FB8FA8F-31A8-4064-B4AF-69815B30427D.jpeg
    7FB8FA8F-31A8-4064-B4AF-69815B30427D.jpeg
    32.2 KB · Katsottu: 172
Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.

Mä sain tähän viimeks ihan selvän plussan samaan aikaan kun oli ovis. En luota näihin enää yhtään. Niin monesti pettynyt :sad001 kokeile toisenmerkkistä testiä! Toivottavasti sieltä tulisi plussa :)

Onnea Emir! :smiley-bounce012 ja tsempit kaikille muillekin, jännät paikat taas monella!

Täällä ovis ja hyvin ajoitetut talletukset jotenkin on taas nostaneet odotuksia ja pelottaakin jo etukäteen taas se menkkapettymys parin viikon päästä. Tämä yrittäminen on kyllä niin vuoristorataa, varsinkin viime kuukaudet on mennyt siihen, että menkkojen alkaessa tulee kova pettymys, mutta jostain se jännitys ja toiveikkuus aina kuitenkin kohoaa oviksen jälkeen tappiinsa. Vaikka kuinka yrittää sitä hillitä ja pitää odotukset vähän matalammalla. o_O

Jaan nämä fiilikset. Meilläkin nyt yk5 meneillään ja aika toiveikkaana taas. Tulee sellanen "tän täytyy olla nyt tärppikierto" -ajatukset. Onkohan nämä ajatukset joku evoluutioon liittyvä juttu, että elimistö jaksaa kannustaa aina uuteen yritykseen? Tosin varmasti jossain kohtaa alkaa kyseenalaistaa jos ei tärppiä kuulukaan.

Mulla iski yhtäkkiä tunnissa Jäätävät tissikivut ja samassa vilu, nuha, aivastelu kohtaus. Pölyallergiaa kyllä on nyt ollut, mut ei siihen yleensä vilu kuulu.
Alamahaa edelleen juilii, liekö sit ovis ollu tai tapahtumassa, mut luotan siihen et tallettelut riittää. Jos ei, nii sit ens kiertoon yrittämään taas :) nivusia vihloo, mikä yleensä on vasta pms oire.

Ja mulla pisti eilen illalla ovis mahankin ihan sekaisin, mitä ei kyllä yleensä ole. Liekö sit kehittelee megaovista.

Meidän sairaanhoitopiirissä ei oo 1,5 viikkoon oo ollut yhtään korona tartuntaa :) joten hyvillä mielin ensi viikolla päästää esikoisen takas koulun penkille, ennen kesälomaa.

Tääl ollu taas energinen päivä! Eilen illalla viimeset tallettelut ja annan miehelle nyt ”vapaat”:hilarious: alotin eilen tosi niukka hiilarisen ruokavalion. Onkos jollain mitään tietoa, et onko jotenki haitallista tässä yritysvaiheessa?

Eipä tuo näy kunnolla kun valoa vasten :hilarious: mutta siinä jos joku haluaa tiirailla. Kp26/36-30, dpo12.
Mä näen ehkä jonkun pienen haamulaisen. :) Tosin oli vaikeampaa, kun piti tietokone kääntää sivuttain, että näki tiirailla. :hilarious:

Mä sain tähän viimeks ihan selvän plussan samaan aikaan kun oli ovis. En luota näihin enää yhtään. Niin monesti pettynyt :sad001 kokeile toisenmerkkistä testiä! Toivottavasti sieltä tulisi plussa :)

Aika karua! Hyvä kuulla kokemuksia. Joo aatelin parin päivän päästä tehdä jonkun "oikean" testin.

^ sama. kärsitään yhdessä :sour: just tässä mietin, etten turhaan miettisi, milloin kannattais seuraavan kerran testata, jos ne menkat nyt kuitenkin alkais :hilarious: ei nyt ainakaan ennen viikonloppua. ja mä kun ajattelin että lähden ihan maltilla tähän hommaan o_O

^ sama. kärsitään yhdessä :sour: just tässä mietin, etten turhaan miettisi, milloin kannattais seuraavan kerran testata, jos ne menkat nyt kuitenkin alkais :hilarious: ei nyt ainakaan ennen viikonloppua. ja mä kun ajattelin että lähden ihan maltilla tähän hommaan o_O
Just tää! :hilarious: Muutenkin on vaikea olla testaamatta ja varsinkin nyt kun menkkoja ei kuuluu niin testejä menee että heilahtaa. .:grin

Just tää! :hilarious: Muutenkin on vaikea olla testaamatta ja varsinkin nyt kun menkkoja ei kuuluu niin testejä menee että heilahtaa. .:grin

Niinpä! Aina päättää et en takuulla testaa kun vasta sillon kun menkat pitäisi alkaa. Sit dpo 10 alkaa testit kutitella, kun moni muukin testaa :grin Ole siinä sit kärsivällinen.

Niinpä! Aina päättää et en takuulla testaa kun vasta sillon kun menkat pitäisi alkaa. Sit dpo 10 alkaa testit kutitella, kun moni muukin testaa :grin Ole siinä sit kärsivällinen.

No siis, itsehän testasin tänään ja vasta dpo7 :grin:hilarious:
Ja tiedän kyllä, et ei ole mitenkään mahdollista et mitään edes näkyisi. Ja tällä hetkellä oireet enemmän kyllä menkkamaisia, joten niitä odotellessa. Mutta jotenkin ne testit vaan kuumottaa liikaa tuolla kaapissa :grin

Testasin päivällä one stepillä, ei minkäänlaista viivan kuvitelmaakaan testissä. Tossa parituntia sitten alkoi menkkamaiset kipuilut ja ihan selkeet tuntemukset (ei voi nippailuksi sanoa kun tuntu voimakkaammin, meinasin jo särkylääkettä ottaa jos ei ois menny ohi.. ) Limat ilmaantu ja halutki jollaintapaa.. Sovellus ja kalenteri sanoo oviksen olevan huomenna. Miksi testi sitten on tuommonen? Voiko ihan muutamassa tunnissa muuttua selkeeksi, viime kierrossa oli just optimaalisesti kahtena päivänä todella vahva viiva. Ilmotin miehelle että töistä mars suoraa kotiin :hilarious: Ainahan ne tallettelut kannattaa mut lieneekö tää silti väärä ajankohta :shifty:o_O

15886860722433452872506810885955.jpg

Testasin päivällä one stepillä, ei minkäänlaista viivan kuvitelmaakaan testissä. Tossa parituntia sitten alkoi menkkamaiset kipuilut ja ihan selkeet tuntemukset (ei voi nippailuksi sanoa kun tuntu voimakkaammin, meinasin jo särkylääkettä ottaa jos ei ois menny ohi.. ) Limat ilmaantu ja halutki jollaintapaa.. Sovellus ja kalenteri sanoo oviksen olevan huomenna. Miksi testi sitten on tuommonen? Voiko ihan muutamassa tunnissa muuttua selkeeksi, viime kierrossa oli just optimaalisesti kahtena päivänä todella vahva viiva. Ilmotin miehelle että töistä mars suoraa kotiin :hilarious: Ainahan ne tallettelut kannattaa mut lieneekö tää silti väärä ajankohta :shifty:o_O

View attachment 88829
Sovellus ja kalenteri vain laskevat todennäköisyyksiä. Kyllä tuo testi näyttää, että joko ovis on mennyt tai vasta tulossa parin päivän päästä aikaisintaan. Ei se niin nopeasti tummu, että ihan värittömältä plussaksi tunneissa. Kyllä ovis tarvitsee tullakseen lh-hormonia, jota testi mittaa.

Huomenna aion soittaa lääkäriin ja pyytää neuvoa/hoitoa, kun menkat ei ala näköjään. Perun sitten ajan, jos alkavatkin.

Täällä hommattu jo ensimmäisiä sotavermeitä yrityksen valmistautumiseen :hilarious: Jos aloittaisi huomenna kuurin, tänään vielä viimeinen ehtoollinen :smiley-angelic006 Jos siis tarvii pidättäytyä, kun oletus on että se ois meillä molemmilla. Tuolla luki vaan ettei saisi ekan kolmanneksen aikana käyttää tuota. Mutta enpä mie raskaana oo aika varmasti o_O

20200505_191718.jpg

Huomenna aion soittaa lääkäriin ja pyytää neuvoa/hoitoa, kun menkat ei ala näköjään. Perun sitten ajan, jos alkavatkin.

Täällä hommattu jo ensimmäisiä sotavermeitä yrityksen valmistautumiseen :hilarious: Jos aloittaisi huomenna kuurin, tänään vielä viimeinen ehtoollinen :smiley-angelic006 Jos siis tarvii pidättäytyä, kun oletus on että se ois meillä molemmilla. Tuolla luki vaan ettei saisi ekan kolmanneksen aikana käyttää tuota. Mutta enpä mie raskaana oo aika varmasti o_O

View attachment 88837
Mulle nimenomaan lääkäri sano et puikkoa ja rasvaa kun oli tossa ekan kolmanneksen aikana hiiva :)

:wink.

Eikö niin että sulla on vauva vasta muutama kk? Mun kuopus oli 3 kk kun ekat menkat tuli, sitten siitä seuraavat menkat tuli vasta kun vauva 6 kk. Täysimetin, eli se ehkä syynä. Mietin että synnytyksen jälkeen aika monillakin saattaa ottaa aikaa ennenkuin kuukautiset palautuu säännöllisiksi :)? Silti mulla oli mukamas ovis-oloja vauvan ollessa 3 kk-6 kk välillä, vaikkei vuotoja ollutkaan, en tiedä sitten onko mahdollista olla oviksia ilman vuotoja :wink.

Takaisin