Raskaaksi 2020

Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.

Kiitos kaikille.:happy:
Visiitti täällä oli lyhyt (toivottavasti) vaikka tää oliki yk8. Tuun sit maitojunalla takas jos niikseen tulee. Tänään dpo11 ja digiin 1-2.:)

Mulla oli tossa vappuna bakteerivaginoosin oiretta, mutta ne oireet meni kyllä sen päivän aikana ohi. Onko teillä tietoa, voiko tuo bakteerivaginoosi vaikuttaa raskautumiseen?

En mikään expertti oo mutta luulen joo, että saattaa vaikuttaa. Tai jotenkin vois olettaa, että on naisella on alapäässä jokin tulehduksen-omainen ongelma tai jokin, joka muuttaa alapään bakteerikantaa tai ph-arvoja, niin siittiöt ei välttämättä kestä sitä? Korjatkaa joku ihmeessä jos oon ihan hakoteillä mutta jotenkin pystyisin noin kuvitteleen o_O

Onko joku saanut Raskauskeijun erittäin herkkään liuskaan viivanpaikkaa? Miehen vaatimuksesta tein testin ja jotain siinä näkyy, edellisen kierron testi oli ihan blanko.

Laita kuva (jos haluat) :p
On ihan mun lempihommaa testien tiiraileminen ja varsinkin niiden plussien :angelic:

Kiitos kaikille.:happy:
Visiitti täällä oli lyhyt (toivottavasti) vaikka tää oliki yk8. Tuun sit maitojunalla takas jos niikseen tulee. Tänään dpo11 ja digiin 1-2.:)

Onnea!! Ihanaa odotusaikaa :love017

On: menkat loppui viikonloppuna ja nyt kp 8. flo veikkaa hedelmällisyysikkunan alkavan tämän viikon perjantaina, ovis ens viikon lauantaina. En aio tikuttaa, ainakaan tätä kiertoa. Viime kierrossa tuntemukset oli selviä (ei yritetty viime kierrossa), joten niillä mennään nyt tämäkin kierto. On se odottavan aika vaan pitkä, tuntuu ettei pysty mihinkään keskittymään. Onneksi on kivoja ulkoilukelejä ja töissä ees jonkinnäköistä kiirettä. Pääsispä jo tositoimiin :p.

Nyt flon mukaan kp37, eikä menkkoja näy. Toivottavasti ois joku kivempi syy siihen. :happy:

Täällä päivän jäljessä, kp 36 siis. Toivottavasti sulla olisi nyt plussa! :happy: Onko sun kiertoväli vaihdellut paljon viime kuukausina? Et kai jäänyt odottamaan minnuu? :wink

Tein viime vuonna ostetun testin ihan huvikseen. Yritetty ei siis olla, joten odotukset oli aika lailla nollissa ja täysin negahan se olikin :rolleyes: Alkaisi nyt vaan ne menkat tänä vuonna :facepalm::happy119

20200505_080652.jpg

Täällä päivän jäljessä kp 36 siis. Toivottavasti sulla olisi nyt plussa! :happy: Onko sun kiertoväli vaihdellut paljon viime kuukausina?

Tein viime vuonna ostetun testin ihan huvikseen, yritetty ei siis olla, joten odotukset oli aika lailla nollissa ja täysin negahan se olikin :rolleyes: Alkaisi nyt vaan ne menkat tänä vuonna :facepalm::happy119

View attachment 88808
30-35pv on ollut mun kierto synnytyksen jälkeen. Viime kierto oli toi lyhyempi ja nyt menkkoja ei näy. Eilen oli pieniä kramppeja, mutta silti vuoto ei alkanut. Ovulaatio-ajankohdasta ei ole varmaa tietoa, joten aika epätietoisuudessa eletään. :angelic: Toki mulla kummittelee mielessä kemiallisen mahdollisuus, kun ensin tuli se haamu RFSU:hun ja seuraavana päivänä nega, mikä tarkoittais että menkat tulee vaan hitusen myöhässä.

Toivotan sullekin plussatuulia! Ei heitetä kirvestä kaivoon ennenkuin menkat alkaa!:p

Siitä pääsenkin kysymykseeni, jos jollakin täällä on ollut kemiallinen, niin kuinka pian negasta testistä tulleet menkat? :happy:

Mulla joskus tuli kolmena päivänä rfsun testiin tummeneva viiva ja yhtäkkiä se hävisi ja vuoto tuli sitten vähän myöhässä
Muistelinkin, että sä Jesbe vastasit edellisillä sivuilla tähän kemialliseen. :happy:
Vähän hiipiny itelläkin ajatus mieleen, että entä jos RFSU näytti oikein ja tuli vaan kemiallinen ja kohta menkat alkaa...

30-35pv on ollut mun kierto synnytyksen jälkeen. Viime kierto oli toi lyhyempi ja nyt menkkoja ei näy. Eilen oli pieniä kramppeja, mutta silti vuoto ei alkanut. Ovulaatio-ajankohdasta ei ole varmaa tietoa, joten aika epätietoisuudessa eletään. :angelic: Toki mulla kummittelee mielessä kemiallisen mahdollisuus, kun ensin tuli se haamu RFSU:hun ja seuraavana päivänä nega, mikä tarkoittais että menkat tulee vaan hitusen myöhässä.

Toivotan sullekin plussatuulia! Ei heitetä kirvestä kaivoon ennenkuin menkat alkaa!:p

Siitä pääsenkin kysymykseeni, jos jollakin täällä on ollut kemiallinen, niin kuinka pian negasta testistä tulleet menkat? :happy:

Siulla on kyllä vielä toivoa, kun yrittäneet olette kuitenkin :happy: Toivottavasti on ihan normaali raskaus :Heartred

Itse epäilen, että ovulaatiota ei oo tullut itsellä ollenkaan ja nyt kierto vaan pitkittyy. Tänään olisi hyvä päivä menkoille. Viimekin vuonna alkoi 5.5 :happy: Kirves saa pysyä sängyn alla, siellä siitä on enemmän hyötyä kuin kaivossa :grin Kohta kyllä meen lääkäriltä tiedustelemaan syytä. Kai kierron nyt jollain saa käyntiin, ettei kuukausia tarvitse odotella. Sentään jotain hyviä merkkejä on: kuivaa on ollut useamman päivän.

Ääk, mun ovis vissiin vaan venyy. Kipuja oli eilen kovemmin, ja yöllä, mut nyt edelleen on juilintaa, mutta eniten ihmettää ku limailu ei vaan lopu. Olin varma et ovis olis ollu eilen, mut ehkä se onkin vasta tänään. Ovistestit loppui jo sunnuntaina, jollon oli melkein +, mut ei ihan. Eli plus ehkä eilen, ja mulla ku on aina tullu plus päivänä oviskin. Mulla ei ikinä ovis tee näin että venyy (paitsi viime plussassa ovislimat ei loppunut, mut sillo oli myös tiputteluvuotoa) Nyt tietty sit ei tuu ollenkaan kunnon ovista, ku tallettelut ois täydellisesti joka toinen päivä tähän asti. Mut miehen työ estää ehkä loppuviikon tallettelut :( nyt on siis jo kp16. Saas nähä. Ovis yleensä kp 14-16 joten, jos se tänää ois, nii sit eiliset tallettelut ois just hyvät.

Mulla kyllä se hasmu ke miallisen jälkeen kummitteli kolmisen nelisen viikkoa ennenkuin täysin nega

En mikään expertti oo mutta luulen joo, että saattaa vaikuttaa. Tai jotenkin vois olettaa, että on naisella on alapäässä jokin tulehduksen-omainen ongelma tai jokin, joka muuttaa alapään bakteerikantaa tai ph-arvoja, niin siittiöt ei välttämättä kestä sitä? Korjatkaa joku ihmeessä jos oon ihan hakoteillä mutta jotenkin pystyisin noin kuvitteleen o_O

Näin mäkin asian käsitin, kun asiasta vähän lueskelin. Toivottavasti tää kierto ei menny nyt hukkaan sen takia. :angry7 Oli kyllä tosi lyhyen aikaa lievät oireet, toivottavasti ei kerinnyt sen kummosemmin aiheuttamaan tuhojaan!

Näin mäkin asian käsitin, kun asiasta vähän lueskelin. Toivottavasti tää kierto ei menny nyt hukkaan sen takia. :angry7 Oli kyllä tosi lyhyen aikaa lievät oireet, toivottavasti ei kerinnyt sen kummosemmin aiheuttamaan tuhojaan!

Olisko ollut vaan hetkellinen ph arvojen häiriö?
Mut Mä sanoisin että ei se pakolta raskautumista estä, koska siittiöthän ei jää emättimeen, koska emättimessä ei oo koskaan suotuisat olot siittiölle, vaan nehän jatkaa matkaa heti voimalla kohdunkaulaa pitkin kohtuun ja sieltä munanjohtimiin. Bakteerivaginoosihan on emättimessä. Mutta jos on epäilys bv stä, nii kannattaa hoidattaa kunnolla, sillä sehän voi nousta kohtuun, ja voi aiheuttaa keskenmenon tai ennen aikaisuuden riskin jos on raskaana.

Edit. Tai ainakin mulla keskenmenossa tutkittiin bakteerivaginoosi, klamydia ym. Mut onneks olivat negat.

Muokattu viimeksi:
Itse en ole siihen saanut. Mutta jostain keskustelusta muistaakseni luin, että olisi antanut herkästi.

Mikä kp sulla on? :)

Eipä tuo näy kunnolla kun valoa vasten :hilarious: mutta siinä jos joku haluaa tiirailla. Kp26/36-30, dpo12.

Liitteet

• 20200505_071440.jpg
    20200505_071440.jpg
    24.5 KB · Katsottu: 208
  • 20200505_071851.jpg
    20200505_071851.jpg
    20.8 KB · Katsottu: 220
Takaisin