Millaisia raskausoireita sinulla on?

On huimausta! Tuntuu tosi inhottavalta, kun töissä joudun paljon kumartelee ja aina kun nousee ylös ni alkaa heitättää.
 
Mulla myös huimausta löytyy. Joka kerta kun nousee, istu tai makas. Välillä alkaa huippaa iha seistessäki. :arghh:
 
Onko muilla ilmenny esim.ylös noustessa huimausta? Mulla on nyt muutaman päivän heitättäny kun noussu esim. lattialta tai nopeesti sohvalta, sängyltä tms.

Joo kyllä muuten huimaa!
 
Kiva, että löytyy kohtalontovereita. Aiemmista raskauksista en muista huimausta mut nyt on kyl monesti joutunu ottaa jostain ihan tukea kun nousee ja heitättää.
 
Täällä armoton palelu iltaisin ja lämpö hieman koholla. Tissit vähän hellänä, muuten päässyt vähällä. Toki viikkojakin vasta 5+3 :)
 
Mulla on myös tullut tota huimausta, just kun nousee liian nopeesti ylös. Eilen tuli ihan yhtäkkiä sohvalla istuessa, en edes liikahtanut niin alkoi päässä heittää. No mies epäili et oisko sokerit laskenu ja teki mulle leipää :happy:
 
Huh, pahoinvoinnista on näköjään tulossa riesa. Onneksi ei ole mennyt oksentamiseen saakka, mutta inhottava kun mitään ei oikein voi tehdä normaalisti ilman että alkaa voimaan pahoin. Nimimerkillä Yritäppä siivota tässä :dead:
 
Jatkuva etova olo on rantautunut tänne. Tosi ikävää kun etoo jossei syö mutta etoo myös lähes heti vaikka söisikin.. Mitään ei tunnu oikeen mieli tekevän mutta pakko silti jotain syyäkin.
Ja nuutunut olo tuntuu olevan kokopäiväistä, tuntuu kun olis kunnon univelat.
 
Mulla on kolme päivää ollut jo vellovaa huonoa oloa. Lisäksi kylmä on valtava aika ajoin. Närästystä, röyhkyjä. Oon vähän kuin puulla päähän lyöty koko ajan. nipistelyjä alamahalla, sellaisia sähköiskumaisia kummallisia. Lisäksi normi loppukierron menkkamaiset olot. Myls repäisykipuja kääntyessä/venytellessä jatkuvasti. Tuota huonoa oloa pelkään eniten. Ihmeen paljon jo nyt.
 
Aamulla heikotti, ällötti ja huippas. Muuten ei ole tänään ollut oireita, paitsi tuo vessassa ramppaaminen
Ja sekös tottakai huolestuttaa! :eek:
Nyt pitäisi jotenkin antaa vaan olla, jos jotain niin nauttia oireettomista päivistä! Kyllä sitä ihminen voi olla tollo.

Kun mikään ei kelpaa :meh::meh:
 
En yleensä kärsi päänsärystä, mutta nyt se on lähes päivittäistä. Tänään oli oikein kunnon hedari, eikä talttunut millään konsteilla. Lopulta oli otettava grammanen Panadol. Sängyssä viettänyt puoli päivää ja vasta iltaa kohden on olo helpottanut.
 
Täällä ei vieläkään ole mitkään oireet palanneet.
Hyvin haalean rusehtavaa vuotoa näkyy tulevan, toista päivää mutta vähäisissä määrin.
Sokerit on kyllä päin prinkkalaa edelleen, raskausdiabetes tuli näköjään tällä kertaa jo heti alussa.
Rasitukseen maanantaina, saakohan siellä raskaustestin samalla, jotenkin tuntuu että mua on nyt huijattu.
Kipuja ja vuotoa pelätessä menee päivät:sad001
Mutta en kyllä toivoisi pahoinvointia, kelleen!
 
Onko muilla tätä; ikään kuin pitää haukkoa happea. Mulla ollut nyt pari päivää, ja mietin että oli vissiin esikoisestakin.
Tänään oli hetken ajan ällö olo, muuten vähän vain vatsassa paineen /menkkojen alun tunnetta.

Mulla myös välillä tuota, että tuntuu et happi loppuis. Ja alhaiset verenpaineet taas vaivana näköjään heti alusta. Pientä etovaa oloa välillä, mut aika vähäisillä oireilla tähän asti.
 
Täällä ei vieläkään ole mitkään oireet palanneet.
Hyvin haalean rusehtavaa vuotoa näkyy tulevan, toista päivää mutta vähäisissä määrin.
Sokerit on kyllä päin prinkkalaa edelleen, raskausdiabetes tuli näköjään tällä kertaa jo heti alussa.
Rasitukseen maanantaina, saakohan siellä raskaustestin samalla, jotenkin tuntuu että mua on nyt huijattu.
Kipuja ja vuotoa pelätessä menee päivät:sad001
Mutta en kyllä toivoisi pahoinvointia, kelleen!
onko sulla raskausoireita?
toivotaan ettei ole vakavaa.
km ei aina ole runsasta vuotoa/kipuja.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä oireina pissalla käymistä usein yölläkin 1-2 kertaa, kylmä/kuuma, Yökötystä ja välillä tulee oksu, hajut tekee välillä pahaa ja toi vaihteleva ärsyyntyminen kaikkeen.
Täälläkin on tullut kerran tai kaksi päivässä vaaleanruskeaa limaa pyyhittäessä, useimmiten aamuisin sitten ei taas mitään. Keskiviikkona ultra.

Välillä iskee epävarmuus odotukseen ja sitten taas ollaan innoissaan. Mutta keskiviikkona selviää enemmän :)
 
meinaa olla huono olo. tänään pitäis iltavuoroon mennä. täytyy nyt toivoa ettei pyhäpalkkaa tarvii jättää väliin. tiedän vain jos oksennuskierre alkaa ni sitä ei nopeasti pysäytetä. aamupalaks ei nykyään maistu kuin joku banaaninpalanen.

niin ja toinen rinta erittäin kipeä
 
Mulla on ykköstyypin diabetes ja huomaa nyt jo, että insuliinin tarve on lisääntynyt kun meinaa vs nousta. Lisäksi on koko ajan joko hiki tai sit kylmä. Yölliset kuolaamiset tullu näköjään nytkin, kun sitä oli viime raskauden keskivaiheilta loppuun asti :hilarious:

Välillä tulee se tunne et onko tuolla mahassa ketään, kun on kuitenkin välillä normaali olo :hilarious:
 
Tänään oli ensimmäinen aamu kun en keittänyt kahvia. Tähän menessä olen keittänyt ja juonut sen vaihtelevalla menestyksellä. Huonot olot siis palasi, hyvä niin.
 
Mulla on aivan järjetön väsymys, ollut jo monta viikkoa ja tuntuu vaan pahenevan useammam kerran päivässä kaadun sohvalle/sängylle ja otan nokoset. Ja yöllä en sitten saa unta lisäksi ummetusta, turvotusta, hajuaisti herkkänä ja pientä ällötystä. Lisäksi tulee mielitekoja esim. eilen alkoi tekemään mieli tuoremehua, mitä en yleensä juo.
 
Takaisin
Top