Millaisia raskausoireita sinulla on?

Olen kuullut, että raskaus aiheuttaa hurjia unia. Itsellä yksi uni jossa alkoi verenvuoto. Mutta tähän mennessä ei onneksi muuta ahdistavaa
Muistaisin myös kuulleeni vauhdikkaista ja erikoisista unista raskausaikana :grin Äsken tuli mieleeni uni, jonka taisin esikoisen odotusaikana nähdä. Siinä vauva työnsi kätensä vatsasta niin pitkälle että näin selkeästi koko käden aina ranteesta asti, oma vatsani iho venyneenä siinä käden päällä tietty. Mutta se oli aika karsea näky. Pelästyin ja heräsin :grin

Tuskin olen koskaan hyviä unia raskausaikana nähnyt. Yleensä en ole unissa osannut hoitaa lasta, hukannut sen tai menettänyt. Mutta niinhän ne unet kai menee, jotain alitajunnan pelkoja.. :scratch
 
Nyt on kyllä tää väsymys ihan uudella tasolla, en jaksa töiden jälkeen mitään! Vois mennä suoraan nukkumaan ja herätä vasta aamulla
 
Nyt on kyllä tää väsymys ihan uudella tasolla, en jaksa töiden jälkeen mitään! Vois mennä suoraan nukkumaan ja herätä vasta aamulla
 
jatkuva nälkä, palelu ja alavatsan tuntemukset.
vessassakin saa ravata.
kahvi maistuu vielä. odotan sitä kun se ei enää maistu sitten olen varmana raskaana :laughing002
 
Paha olo on nyt seurana heti heräämisestä siihen, kun pääsee illalla nukkumaan:dead: oksentaa ei oo vielä onneks tarvinnu niin sekin tuntuu jo pieneltä erävoitolta:grin
 
Paha olo loppu kun seinään mutta nyt ei tee mieli syödä mitään :bored: Ja rinnat kans herkät.
 
Nyt on kyllä olot.. Pahoinvointi tulee aaltoina pitkin päivää vaikka koitan syödäkin usein. Ja häipyy yhtä yllättäen kuin tulikin, tullakseen uudelleen. Rinnat on niin isot että olen melkein pulassa! En oo tottunut läheskään näin isoon varustukseen. Mietin voiko osa huonosta olosta tulla ihan siitäkin että en jaksa kantaa itseäni kuten ennen:hilarious::hungover:
 
Hyvä ruoka, parempi mieli :hilarious: ei siis pahoinvointia ole mutta äsken olin kiukkuinen ku ampiainen ja ruuan jälkeen taas kaikki hyvin:happy: ihan uutta mulle tämmöinen
 
Väsymys on jotain ihan kamalaa, hajut tuntu todella teräviltä varsinkin kurkku ja kahvi.
Palelu varsinkin iltaisin, jatkuva nälkä, seksiä ei tee mieli, saunakalja ei maistunut eikä tupakka. Sitten tuli huono olo aamulla sekä nukkumaan käydessä:hungover:

Siinä viimeiset 2viikon oireilut ennen plussaa.

Hiukset on jotenkin pörröllään kasvojen ympärillä, niinkuin jostain olis ilmestynyt pikkuhaituvia.
 
Mullakin pistää kaikenlaiset hajut nenään tosi vahvasti tällä hetkellä.
 
En tiedä uskallanko sanoa ääneen mutta sanon kuitenkin: tuntii kuin alkaisin oppia vähän tätä pahoinvointini kaavaa. Noin 1-1, 5h syömisen jälkeen tulee vellovaa oloa. Ja jotta pystyn syömään taas uudestaan niin ennen syömistä on yökättävä/oksennettava :wtf: ällöä, mutta tuntuisi toimivan niin ettei ihan koko päivä menee pahassa olossa kuten kaksi edellistä päivää. Myös pahoinvointirannekeet nyt testissä:signs001
 
Nyt on vasta 24/25, mutta oireita ollut jo melkein viikon päivät.
  • Etovaa oloa (ompa ihanaa jos tämä tästä vielä voimistuu)
  • Nippailuja, paljon!
  • Palelee
  • Hiki nousee pienestäkin suorituksesta, ja haisee!
  • Kaikki haisee voimakkaalle ja useimmiten pahalta
  • Väsyttää, mutta silti ei uni tuu kunnolla ja loppuu aivan liian aikaisin
  • Unet eläviä. Tänäkin aamuna heräsin omaan nauruuni kun oli niin hauska uni.
 
Onko muilla tätä; ikään kuin pitää haukkoa happea. Mulla ollut nyt pari päivää, ja mietin että oli vissiin esikoisestakin.
Tänään oli hetken ajan ällö olo, muuten vähän vain vatsassa paineen /menkkojen alun tunnetta.
 
Hieman tässä mietityttää että yhtäkkiä ei tunnu samalta kuin pari päivää sitten.
Ei ole mitään oloja/tuntemuksia, vain yleinen ärsytys.
En taida viittiä kuitenkaan mennä yksityiselle ultraan, sokereiden takia pääsen jo aiemmin kuulemma tutkimuksiin. Niin sokerit on kyllä päin prinkkalaa heti aamusta ja joka kerta kun syön.
 
Onko muilla oireena ummetus ja piereskely :angelic:
Täällä myös ruoansulatus hidastui heti plussauksesta. Saas nähdä pitääkö taas turvauta Visibliniin kuten aikaisemmissakin raskauksissa.
 
Takaisin
Top