Raskaaksi 2019

29A7886F-DF0A-483E-A7CD-290CB1980F5B.jpeg
Laitas kuvaa! Ainakin aikoinaan se oli herkkä ja ainakin itselläni luottotesti. Haamu on tullut tosi aikaisin. Ja Viiva on myös tullu reilusti alle 20 hcg:llä (veri), mm ystävällä hcg oli 17 ja tuli kameran mentävä haamu. Osa saa nyt kai uusilla PCllä harmaita paikkoja ja osa sanoo ettei anna herkästi viivaa. Mä en oo saanu viivan viiva nyt ku en oo raskanakaan. En edes ”roskiksesta” Mutta laita tiirattavaa.
on nyt silmin huomattava viiva, kuvasta en tiedä huomaako muut? pistin vielä viereen oviksen negatestin ni voi verrata viivan tummuutta.
saako näitä roskistestejä ees lukea...
nojoo, kkm oli ainakin haamu 17min jälkeen (joka tämäkin oli roskiksessa jo) ja viivat siitä vahvistuivat sitten.
 

Liitteet

  • 14EB72CF-F7B0-4C22-BA8E-D982341B4123.jpeg
    14EB72CF-F7B0-4C22-BA8E-D982341B4123.jpeg
    16.2 KB · Katsottu: 149
View attachment 87603
on nyt silmin huomattava viiva, kuvasta en tiedä huomaako muut? pistin vielä viereen oviksen negatestin ni voi verrata viivan tummuutta.
saako näitä roskistestejä ees lukea...
nojoo, kkm oli ainakin haamu 17min jälkeen (joka tämäkin oli roskiksessa jo) ja viivat siitä vahvistuivat sitten.
Jännä ettei ovistikussa oo juuri viivaa. Omalla kohdalla ovistikut ollu aika tummia kun raskaustesti haamunnut. Mut joo, erikoista jos toi PCn viiva on ihan vaan fuulaa :eek:
 
Kyl näkyy, mulla o testi tumma mut Digi vaalea. Testii en oo tehnyt, tuntuu että itkettää vaan kaikki ja kun oon nyt sitten ihan suhteessa päivä kerrallaan ja sovittu että vauvahaaveista nyt luovin hetkeksi, toki itsehän teen jos haluan ja hän on tietoinen tietysti eikä torppaa mut minä oman terveyden takia haluaisin siirtää. Jos nyt on niin että kierto anovulatorinen niin kyl menkat tulee mut rinnat jatkaa kasvuaan vaan. Huoh. Oireita edelleen ja AL 36,8 eli asteen korkeammalla kuin normisti tosin eilen kävi 36,2 asteessa...

Hullu täs on jos nää on kehitellyt omasta päästään keksii nää kaikki. On siis huono olo, kurkku ja limakalvot kuivat ja sit on muut ihan ennallaan mut eipä sekään mitään kerro.

Mä nään ihan viivan siinä et jos hcg nousee hitaasti niin voihan se olla plussa myöhemmin sit?

Nipanderi pahoittelut :Heartred

Kp1 pahoittelut myös.. on tää yritys oikeasti vaikeaa.
 
Käykö muilla niin, että ovistestissä viiva lähtee tummumaan heti, kun oireita alkaa tulla, mut haalenee vielä ennen ovisplussaa. Mä oon pistänyt merkille, että mulla tekee aina niin. Ei oo väliä ajankohdasta millä tekee, vaan se sahaa päivien mukaan. Tänää oli lähes koko viiva kadonnut, se tietää että plussa tulee ke-to välillä ja ovis sit ehkä pe. Jännää.
Teen kyllä niin turhaan noita testejä ku tunnen kiertoni niin hyvin :grin tai ovistuntemukset on vahvoja. Ihan jäätävästi koko ajan vaan yks asia mielessä. Ja tää etäkoulu - ja vältelkää ihmisiä korona juttu tekee tästä aika vaikeeta, ku lapsi koko ajan kotona. Ei pysty hyödyntämään hetkeä et lapsi ois kaverilla tms. Ku ei se lapsi oo koskaan kaverilla :grin ja mies menee 4ksi töihin, (kiitos siitäkin koronan, ettei mee normaalisti vasta klo 5-6) nii menee aika aikaisin nukkuu, ja kellonsiirron myötä lapsi taas ei meinaa nukahtaa hyvissä ajoin, joten mun pitää kylmän viileästi herätellä mies hommiin ees parina iltana tällä viikolla, et ois ees pieni mahis lisääntyä :grin vloppu toki pe tai la voi pelastaa, tosin jos ovis on jo pe, nii lauantai-iltana ollaan jo myöhässä :grin
 
Jännä ettei ovistikussa oo juuri viivaa. Omalla kohdalla ovistikut ollu aika tummia kun raskaustesti haamunnut. Mut joo, erikoista jos toi PCn viiva on ihan vaan fuulaa :eek:
onko ovistikku kaikilla tumma jos rtesti haamuilee? sehän kertoo totuuden jos näin on.. vai voiko olla hcg pienestä määrästä? en oo koskaan ovistestiä tehny kun ollu haamu ni ei tietoa tästä.
 
Muokattu viimeksi:
onko ovistikku kaikilla tumma jos haamuilee? sehän kertoo totuuden jos näin on.. vai voiko olla hcg pienestä määrästä? en oo koskaan ovistestiä tehny kun ollu haamu ni ei tietoa tästä.
Ei oo mulla faktaa antaa. Teoriassahan hcg ja LH on samanlainen molekyyli paitsi toisessa on se pieni lisäosa eli kuin kaks ukkoa jolla toisella hattu. Siks Lh tikku reagoi myös HCG hormoniin. Teoriassa. Esim mulla on tämä pitäny paikkansa joka raskauden kohdalla, mutta eikai sekään aukotonta ole.. Toki raskaustesti on aina se virallinen testi raskaudessa. Joten mielenkiinnolla kyllä odotan nyt miten sun tilanne etenee :smiley-bounce013 paljon peukkuja!
 
Ei oo mulla faktaa antaa. Teoriassahan hcg ja LH on samanlainen molekyyli paitsi toisessa on se pieni lisäosa eli kuin kaks ukkoa jolla toisella hattu. Siks Lh tikku reagoi myös HCG hormoniin. Teoriassa. Esim mulla on tämä pitäny paikkansa joka raskauden kohdalla, mutta eikai sekään aukotonta ole.. Toki raskaustesti on aina se virallinen testi raskaudessa. Joten mielenkiinnolla kyllä odotan nyt miten sun tilanne etenee :smiley-bounce013 paljon peukkuja!
eipä näistä ota selvää. löysin kuitenkin tämmöisen netin ihmeellisestä maailmasta (ei keskustelupalsta) ”Ovulaatiotesti voi olla negatiivinen vaikka olisi raskaana. Positiivisen raskaustestin jälkeen ei ole enää epäselvyyttä asiassa; Positiivinen ovulaatiotesti voi antaa vihjeen kuinka asian laita saattaa olla, mutta se ei anna varmaa vastausta vaan raskaustesti on syytä tehdä.” no tokkopa olen raskaana vaikka täällä mätän kaksi. käsin sipsiä ja mokkapaloja :smiley-bounce012
aika näyttää totuuden.

tsemppiä Jesbe, niin piinaavaa:smiley-angry017
 
Kyl näkyy, mulla o testi tumma mut Digi vaalea. Testii en oo tehnyt, tuntuu että itkettää vaan kaikki ja kun oon nyt sitten ihan suhteessa päivä kerrallaan ja sovittu että vauvahaaveista nyt luovin hetkeksi, toki itsehän teen jos haluan ja hän on tietoinen tietysti eikä torppaa mut minä oman terveyden takia haluaisin siirtää. Jos nyt on niin että kierto anovulatorinen niin kyl menkat tulee mut rinnat jatkaa kasvuaan vaan. Huoh. Oireita edelleen ja AL 36,8 eli asteen korkeammalla kuin normisti tosin eilen kävi 36,2 asteessa...

Hullu täs on jos nää on kehitellyt omasta päästään keksii nää kaikki. On siis huono olo, kurkku ja limakalvot kuivat ja sit on muut ihan ennallaan mut eipä sekään mitään kerro.

Mä nään ihan viivan siinä et jos hcg nousee hitaasti niin voihan se olla plussa myöhemmin sit?

Nipanderi pahoittelut :Heartred

Kp1 pahoittelut myös.. on tää yritys oikeasti vaikeaa.
Mulla on samanmoinen kierto nyt. Kp17 menossa mutta lämmöt ollu viime ”oviksesta” asteen koholla (37) laskematta juurikaan yhtään, ”raskausoireet” (huono olo, pääkipu, väsymys, kipee olo jne) ja kivut alamahassa jatkuu. Ovistikut on tummia jatkuvaan, digi nega. Enkä oo siis raskaana. Veikkaan keltarauhaskystaa tms. Viime syksynä oli tismalleen vastaava kierto ja kysta paljastui. Aloitin keltarauhaslääkkeet ja vuoto alkoi niiden loputtua muistaakdeni joskus kp45-50. Kierrot siis normisti sen n. 30 pv.
Olen jostain lukenu kokemuksia, toiset kystat tekee näitä oireita.
Tsemppii.
 
Mulla on samanmoinen kierto nyt. Kp17 menossa mutta lämmöt ollu viime ”oviksesta” asteen koholla (37) laskematta juurikaan yhtään, ”raskausoireet” (huono olo, pääkipu, väsymys, kipee olo jne) ja kivut alamahassa jatkuu. Ovistikut on tummia jatkuvaan, digi nega. Enkä oo siis raskaana. Veikkaan keltarauhaskystaa tms. Viime syksynä oli tismalleen vastaava kierto ja kysta paljastui. Aloitin keltarauhaslääkkeet ja vuoto alkoi niiden loputtua muistaakdeni joskus kp45-50. Kierrot siis normisti sen n. 30 pv.
Olen jostain lukenu kokemuksia, toiset kystat tekee näitä oireita.
Tsemppii.
Joo mulla oli se et munasarja toinen ylikasvanut, nythän en gynelle pääse, ei oo kipuja lainkaan et epäilen et anovulatorinen kierto mut kyl ne menkat tulee sieltä. Mulla on joskus ollut mut ihan oireeton eli ei oo tällaisii oireita ollut näin kovana. Sillä ihmetyttää kun kierto ollut niin säännöllinen jo jonkin aikaa eli 25-30 päivää yleensä se 28 päivä ollut kp1. Nyt jo kp36/37 ja ei mitään ku oireet yltyy mut ei oo kipuja niinku aiemmin ollut kun kystia tms. En siis poissulje kystaa mutta epäilen ku itsellä Seki ollut niin uskon et tuntisin sen paremmin... No mut niin, mietin et jos ei oo menkat alkanut kp40 niin otan proget. Ei se kuitenkaan haittaa tee eli joko vuoto tai sitten ei. Uskon että vuoto kun ei tässä nyt varmaan raskaana olla.
 
Mulla on samanmoinen kierto nyt. Kp17 menossa mutta lämmöt ollu viime ”oviksesta” asteen koholla (37) laskematta juurikaan yhtään, ”raskausoireet” (huono olo, pääkipu, väsymys, kipee olo jne) ja kivut alamahassa jatkuu. Ovistikut on tummia jatkuvaan, digi nega. Enkä oo siis raskaana. Veikkaan keltarauhaskystaa tms. Viime syksynä oli tismalleen vastaava kierto ja kysta paljastui. Aloitin keltarauhaslääkkeet ja vuoto alkoi niiden loputtua muistaakdeni joskus kp45-50. Kierrot siis normisti sen n. 30 pv.
Olen jostain lukenu kokemuksia, toiset kystat tekee näitä oireita.
Tsemppii.
Epäselvä vastaus mut mulla ei ole kipuja mitään
 
Joo ei mullakaan 247 mut ajoittain vihlaisee kuin ”kasvukivuissa” ennen ovista ja sit taas joku pv on semmosta lantion ja alaselän jomotusta

Siis joo tiedän mitä tarkoitat tuolla mutta ei oo ollu ku alkukierrossa ja sit menkkajuilintaa oli pari päivää.. ja joku ihme pisto minkä nyt oon mieltänyt kystakivuksi ku tunnin kesti. Mut joo, uskon että tämä on sitä että reuma + PMS + flunssa kombo tekee kivat raskausoireet.. eli vahva epäilys tosta ja haluan uskoa et menkat tulee ilman avustusta koska Seki saatiin niin hyvälle mallille et ne tuli aina oikeassa ajassa. Toki eniten mietityttää kun rinnat on kasvanut ihan silmissä ja ne on oikeastaan jo pitkään oireillut hormonitoimintaan joten se täs eniten mietityttää et onko joku vika niissä tms. Mutta summa summarum kohta sen sitte näkee mistä on kyse ja toivon et ei oo mitään vakavaa
 
Juu kyl mää aloitan proget kp40 jos ei menkat tuu. Maha turvonnut ja digi hymyilee. Eli joko oikein myöhässä oleva ovis tai sit vastaavasti anovulatorinen ja näyttää hymyy. Joskus mul on hymy tullu just ennen kuin menkut joten.. sormet ristissä
 
Tänään oli varhaisultra ja kaikki oli hyvin. Pikkunen vastas viikkoja ja syke löyty :love7:Heartred
Voisko joku ihan laittaa mut listassa plussanneisiin, ku en osaa puhelimella tehä sitä :signs001 La olis marraskuussa.

Onnea ja tervetuloa marraskuisiin (en mielestäni oo sua siellä nähnyt :think005) :Heartred
 
Sammie en aikasemmin uskaltanu liittyä sinne, ku on sen verran huono onni ollu , mut nyt ku syke on nähty ja lääkäri viel sano, et kaikki on hyvin, ni uskaltaa jo pikkuhiljaa rupee nauttii täst raskaudesta
 
Sammie en aikasemmin uskaltanu liittyä sinne, ku on sen verran huono onni ollu , mut nyt ku syke on nähty ja lääkäri viel sano, et kaikki on hyvin, ni uskaltaa jo pikkuhiljaa rupee nauttii täst raskaudesta

Ymmärrän . Paljonko sulla nyt viikot?
 
Takaisin
Top