Plussaukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pömpöttääkö teillä muilla alavatsa? Mul on sellanen kunnon menkkapömpötys:rolleyes:

Jep. Paino nousi 2 kg tässä parissa päivässä. Housut roikkuu muualta kuin vatsasta ja alavatsa on ihan tooooodella turvonnut :wideyed:

Jep. Paino nousi 2 kg tässä parissa päivässä. Housut roikkuu muualta kuin vatsasta ja alavatsa on ihan tooooodella turvonnut :wideyed:
Mä en oo kattonu painoa yhtään kun vaa’an patterit on loppu, mut joo kyllä on turvotusta havaittavissa :grin

Tähän lopetan testailut :joyful:

Digiäkään en nyt taida tehdä, kun kahden viikon päästä on varhaisultra.

View attachment 86897
Hienot viivat! :happy093.

Mulla oli tänään eka aamu kun en tehnyt testiä. 2 pc:tä + digi olis vielä jäljellä. Digin kanssa yritän malttaa vielä viikon, kun haluaisin saada siihen 3+. Pc:t jossain tässä välissä. Haluun kans leffaviivat. :grin

Tähän lopetan testailut :joyful:

Digiäkään en nyt taida tehdä, kun kahden viikon päästä on varhaisultra.

View attachment 86897

Niin vissii :thumright viimeistään sunnuntaina kuva digitestistä. Mä en oo koko viikkona saanu aikaseks lähtee kauppaan/apteekkiin (30km suunta..) mut jos viikonloppuna sais jonku testin haettua, että onko viiva vahvistunut!

Mä en oo sitten plussaamisen jälkeen tehny testiä. Mua vähän stressaa ku oon tosi oireeton :bored: ei oo väsymystä, kuvotusta, pissatusta, hajuherkkyyttä, ei mitään. Ainoastaan arat tissit ja öiset kipukohtaukset... nooh kahden viikon päästä selviää, mut tuntuu kovin pitkältä ajalta. Tänään siis 5+0

Ja mä taas niin toivon et tää oireettomuus jatkuu. Raskaana oleminen on kahdessa aiemmassa ollut niin superraskasta, että pelottaa koko ajan milloin se alkaa.

Ja mä taas niin toivon et tää oireettomuus jatkuu. Raskaana oleminen on kahdessa aiemmassa ollut niin superraskasta, että pelottaa koko ajan milloin se alkaa.
Onhan se oireettomuus sinällään kivaa, mut sit välil miettii et tapahtuuko tuolla mitään ku ei juur tunnu missään. Paljonki sulla on viikkoja?

Siis hittolainen et miten kipeetä tekee ku ottaa rintsikat pois :eek::eek::grin

Heippa kaikki! Täällä yksi onnellinen mutta silti varovaisin mielin plussannut! Eilen tehty illasta testi ja näytti tätä. La näyttäisi olevan 10.11 eilen siis 4+2
Muoks osa laskureista näyttää LA 10pv ja osa 11pv.

Liitteet

• 20200306_193115.jpg
    20200306_193115.jpg
    28.8 KB · Katsottu: 24
Heippa kaikki! Täällä yksi onnellinen mutta silti varovaisin mielin plussannut! Eilen tehty illasta testi ja näytti tätä. La näyttäisi olevan 10.11 eilen siis 4+2
Muoks osa laskureista näyttää LA 10pv ja osa 11pv.

Onnea :) selkeä viivahan siellä :)

Tässä kun on melkein viikon makustellut asiaa, niin tänään kävin ostamassa digin ja sit tulinkin yht äkkiä kauheen huonohermoiseksi ja tein heti enkä huomenaamuna. Tänään pitäs olla 5+0:happy093

Liitteet

• IMG_20200307_150111.jpg
    IMG_20200307_150111.jpg
    22.1 KB · Katsottu: 46
CF19AD3F-7DDA-4E65-A66F-10A519988640.jpeg Maanantaina digitestillä eka positiivinen tulos, eilen testiin ilmestyi vahvat viivat. Huomenna laskurin mukaan viikkoja 5+0. Pitää ehkä vielä tehdä huomenna uusi testi ihan vaan siksi kun on yksi valmiina kaapissa..

Meillä ennestään jo yksi kohta nelivuotias poika, harras toive on ollut saada hänelle sisarus. Välissä yksi km, nyt toivotaan että kaikki sujuu hyvin..

Testirimpsu sen kun kasvaa! Mutta nyt saa testaukset riittää, 5+0 täällä ja digiin tulos 2-3 :rolleyes: Olisin halunnut 3+, mutta googletin asiaa ja moni saanut sen vasta lähempänä rv 6 enkä malttanut odottaa enää kun se testi kaapissa poltteli :hilarious: Pääasia ettei tässä vaiheessa 1-2 tullut, sitten olisi jotain ollut ehkä pielessä :)

Liitteet

• IMG_20200309_085855.jpg
    IMG_20200309_085855.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 38
Testirimpsu sen kun kasvaa! Mutta nyt saa testaukset riittää, 5+0 täällä ja digiin tulos 2-3 :rolleyes: Olisin halunnut 3+, mutta googletin asiaa ja moni saanut sen vasta lähempänä rv 6 enkä malttanut odottaa enää kun se testi kaapissa poltteli :hilarious: Pääasia ettei tässä vaiheessa 1-2 tullut, sitten olisi jotain ollut ehkä pielessä :)

Mä sain sen vasta 5+3 :) viime raskaudessa ei 5+0 näyttänyt 3+ niin nyt maltoin mieleni. Hyvin on viivat vahvistuneet!

Takaisin