Plussaukset

Eilen plussasin!
Hieman varovainen fiilis kun taustalla useampi km. Ja aikaisempia yritetty vuosia. Nyt tärppäsi edellisen km jälkeen toisesta kierrosta.

Mutta jotain positiivista tähän hullunmyllyn keskelle :Heartred
Tänään olis kai 4+1
 

Liitteet

  • 1892FE76-7BD8-4382-A021-9025BC7CC127.jpeg
    1892FE76-7BD8-4382-A021-9025BC7CC127.jpeg
    20.2 KB · Katsottu: 17
Sunnuntaina 15.3. plussasin, viikkoja nyt pitäisi laskurin mukaan olla 6+2, mutta ensiviikon keskiviikkona päästään ultraan varmistelemaan viikkoja sekä eka neuvolakäynti varattu 1.4. :love7
 

Liitteet

  • IMG_20200316_103844.jpg
    IMG_20200316_103844.jpg
    21.3 KB · Katsottu: 10
Tässä mun testit 10.3.-18.3. Välistä puuttuu 13.3., kun olin varma, että menkat alkaa.

Laskurin mukaan 5+4, mutta uskon sen muuttuvat ultrassa vähemmäksi.

Millä viikoilla ootte menossa alkuraskauden ultraan?
 

Liitteet

  • IMG_20200318_061259.png
    IMG_20200318_061259.png
    217.4 KB · Katsottu: 20
Mä tein ton digin tiistai iltana ja halusin vielä eilen illalla nähdä viivatkin tikussa.. dpo15

Nyt seuraillaan alkaako vahvistua, huomenna uusi testi :)

Mulla siis takana useampi km ja viivat on alkaneet haalistua rv6+ ennen kipujen ja vuodon alkua..
 

Liitteet

  • D4F6AD61-5314-4158-9DED-A1A1B872F1F9.jpeg
    D4F6AD61-5314-4158-9DED-A1A1B872F1F9.jpeg
    11 KB · Katsottu: 7
Tässä mun testit 10.3.-18.3. Välistä puuttuu 13.3., kun olin varma, että menkat alkaa.

Laskurin mukaan 5+4, mutta uskon sen muuttuvat ultrassa vähemmäksi.

Millä viikoilla ootte menossa alkuraskauden ultraan?

Täällä olis ultran aikaan ensiviikolla 7+2 laskurin mukaan :happy: Onnea plussasta :Heartred
 
Plussasin tossa tiistaina ja tikkuun pärähti samantien kaksi vahvaa viivaa. Testin tein vasta kuukautisten ollessa yli viikon myöhässä. Laskurin mukaan mennään siis jossai viikolla 6, mutta olo on edelleen epätodellinen :)
 
Olihan se vielä pakko digitaalinen testi tehdä, jotta näkisi, miten pitkällä haaleiden viivojeni kanssa oon. Eli hedelmöittymisestä on nyt 2-3 viikkoa. Tänään kuukautisten mukaan olisi 6+0. Onko testin mukaan tulkittava, että viikkoja olisi nyt 4+ - 5+?
 

Liitteet

  • IMG_20200321_051848.png
    IMG_20200321_051848.png
    210.9 KB · Katsottu: 4
Olihan se vielä pakko digitaalinen testi tehdä, jotta näkisi, miten pitkällä haaleiden viivojeni kanssa oon. Eli hedelmöittymisestä on nyt 2-3 viikkoa. Tänään kuukautisten mukaan olisi 6+0. Onko testin mukaan tulkittava, että viikkoja olisi nyt 4+ - 5+?
Käsittääkseni tuo tarkottais periaatteessa jotain 4+0 - 4+6, mut noissa voi olla henkilökohtaisesti vissiin paljonkin eroja. Mä tein viikko sitten digin, viikkoja sillon 5+3 ja digiin sain 3+. Onko sulla säännöllinen kierto?
 
Käsittääkseni tuo tarkottais periaatteessa jotain 4+0 - 4+6, mut noissa voi olla henkilökohtaisesti vissiin paljonkin eroja. Mä tein viikko sitten digin, viikkoja sillon 5+3 ja digiin sain 3+. Onko sulla säännöllinen kierto?


On ollut. Vuoden aikana yksi kierto on olliut lyhyempi, kuin 30 päivää ja yksi pari päivää pidempi. Kaikki muut tasan 30.
 
On ollut. Vuoden aikana yksi kierto on olliut lyhyempi, kuin 30 päivää ja yksi pari päivää pidempi. Kaikki muut tasan 30.
Okei. Kyllä tohon sit olis pitänyt jo se 3+ tulla, mut voihan noissa testeissäkin tietty olla viallisia kappaleita. Tai sit sulla on vaan ollut ovulaatio jostain syystä tosi myöhään. Ite testaisin muutaman päivän päästä uudestaan. :)
 
Okei. Kyllä tohon sit olis pitänyt jo se 3+ tulla, mut voihan noissa testeissäkin tietty olla viallisia kappaleita. Tai sit sulla on vaan ollut ovulaatio jostain syystä tosi myöhään. Ite testaisin muutaman päivän päästä uudestaan. :)

Toisaalta minulla on aikaisemmissakin raskauksissa siirtynyt laskettuaika viikolla ultrassa. Jospa mun luteaalivaihe on vaan tosi lyhyt. Onneksi se ei ole vaikeuttanut raskautumista, niinkuin se voi tehdä. Neljä raskautta lähtenyt liikkeelle ensimmäisestä yrityskierrosta. En siis ole ehtinyt koskaan hankkia ovistestejä, joten oviksen aika on arvioitu vaan oireista. Tässä kierrossa ei ollut selviä oireita.
 
Hei! :)

jokaisella sovelluksella, millä yrittää selvittää lasketunajan/mikä rv menossa tulee eri vastaus.

mikä on paras ja ”luotettavin”

flo näyttää 5+2, vau näyttää 4+2, nämä katsottu ovulaatiosta


Miten te laskette lasketun ajan?
 
Mä laskin edellisistä kuukautisista kun säännöllinen kierto ollu suunnillee.. Ei viikon heittoja tullu missää päivän korkeintaa.
 
Hei! :)

jokaisella sovelluksella, millä yrittää selvittää lasketunajan/mikä rv menossa tulee eri vastaus.

mikä on paras ja ”luotettavin”

flo näyttää 5+2, vau näyttää 4+2, nämä katsottu ovulaatiosta


Miten te laskette lasketun ajan?

Flo asetuksista löytyy kohta "viikkojen näyttö". Se taitaa olla oletuksena nykyinen viikko, vaihda se täydet viikot -kohtaan niin näyttää oikein :) Mulla ainakin nyt rv 6+5 ja jos on tuo nykyinen viikko -asetus niin näyttää rv 7+5.
 
Takaisin
Top