Plussaukset

Mulla kun ei oo oikeen muita oireita kun kipeet tissit ja ajoittaiset menkkakivut niin eilen alko avokadoällötys. Pidän siis normisti kovasti avokadosta, mutta jos nään avokadon tai mietin sitä ni tunnen kurkussa ku alkaa oksettaa :hilarious: sammie sun profiilikuva ei kyllä toistaseks okseta kylläkään :woot:

Tänään siis 5+5 :angelic:
 
Ootteko ottaneet / aiotteko ottaa influennsarokotuksen?
 
Muokattu viimeksi:
Ootteko ottaneet / aiotteko ottaa influennsarokotuksen?

Mä otin syksyllä toisen raskauden aikana. Yleensä en oo ottanut. Eiks se pidä ottaa syksyllä aina ennen joulua, jos meinaa ottaa? :think005
 
Mä otin syksyllä toisen raskauden aikana. Yleensä en oo ottanut. Eiks se pidä ottaa syksyllä aina ennen joulua, jos meinaa ottaa? :think005
Vissii suositellaan sillon, mut millon tahansa raskauden aikana voi ottaa! Ite meinasin mennä ottaa heti ku pääsee :happy:
 
Ootteko ottaneet / aiotteko ottaa influennsarokotuksen?

Mä otin syksyllä kun raskaus oli toiveissa tälle vuodelle :)
Ootko Viivi92 muuten huomannut että täällä Marraskuiset 2020 ryhmässä on paljon muitakin ketjuja kun tämä plussanneet? Huomasin vaan että kirjoitat kaikista aiheista tähän samaan ketjuun. Tuolla olisi paljon eri aiheisia ketjuja :)
 
Mä otin syksyllä kun raskaus oli toiveissa tälle vuodelle :)
Ootko Viivi92 muuten huomannut että täällä Marraskuiset 2020 ryhmässä on paljon muitakin ketjuja kun tämä plussanneet? Huomasin vaan että kirjoitat kaikista aiheista tähän samaan ketjuun. Tuolla olisi paljon eri aiheisia ketjuja :)
En jotenkaan osaa hakea niitä :bored: :woot: Miten löytää parhaiten? Jännä et tosta rokotteesta ei mainittu mitään kun soitin neuvolaan sillon pari viikkoa sitten. Nytkin sain rokoteajan vasta kolmen viikon päähän:banghead:
 
Olen tehnyt tähän mennessä vain yhden testin 3+6. Herkkyys 25 mlU/ml. Mies totesi silloin, että "noin haalee viiva vaan" :grin Tänään 5+0 tein sitten iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä sen toisen testin kysyäkseni mieheltä onko hän nyt tähän jo tyytyväinen. Kivahan se oli nähdä, että viiva on hyvin vahvistunut.
 

Liitteet

  • IMG_20200313_155503.jpg
    IMG_20200313_155503.jpg
    22.6 KB · Katsottu: 17
Olen tehnyt tähän mennessä vain yhden testin 3+6. Herkkyys 25 mlU/ml. Mies totesi silloin, että "noin haalee viiva vaan" :grin Tänään 5+0 tein sitten iltapäivällä parin tunnin pidätyksellä sen toisen testin kysyäkseni mieheltä onko hän nyt tähän jo tyytyväinen. Kivahan se oli nähdä, että viiva on hyvin vahvistunut.

Nätit viivat! :happy:

Minä tein saman 4+3 (menkoista laskien 5+3). Ärsytti, että mies odotti vieläkin jotain leffaviivoja niistä ekoista testeistä :shifty: No, saipahan ne :smug:

IMG_20200306_083033.jpg
 
Heippa!

Mä voisin liittyä seuraan koska täällä näköjään muitakin samassa tilanteessa olevia :)
Plussasin tänään aamulla, dpo 14 ja viiva tikussa suhteellisen haalea mutta siis erottaa selvästi kyllä. Olin jo heittämässä testiä roskiin kärsimättömänä mutta sieltähän se viiva sit alkoi ilmestyä. Ainoana oireena ollut järkyttävä palelu. Tärisen iltaisin usemman peiton alla ja päivisin aina villapaita päällä.
Jotenkin hämmentää toi haaleahko viiva, mutta kai sielä nyt jotain kuitenkin on kun viivan erottaa selvästi. Lapsi on todella tervetullut, mutta myös yllätys sillä mulla ei ole ollut menkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen.

Maailman tilanne ja korona jännittää. Saako edes neuvolaan nyt aikoja? Ja kun tosiaan ei ole tietoa siitä miten korona vaikuttaa raskauteen ja itse oon opettaja niin töihinkin on mentävä.
 

Liitteet

  • IMG_20200315_060208.jpg
    IMG_20200315_060208.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 29
Tässä vielä parempi kuva testistä niin kertokaa mitä mieltä... Äskeiseen viestiin siis liittyen. Jotenkin niin epätodellinen olo vielä ettei uskalla iloita liikaa vaikka vähän jo hymyilyttäis kyllä.
 

Liitteet

  • IMG_20200315_172627.jpg
    IMG_20200315_172627.jpg
    25.1 KB · Katsottu: 32
Heippa!

Täällä tosiaan ensiraskaus jonka plussasin 1.3. todella haamuna!

Varmistin sitten positiivisen 3.3. clearbluen digitaalisella testillä joka näytti viikot 1-2 (hedelmöittymisestä).
Eli olin tuolloin omien laskujen mukaan 3+4.

Oman kierron mukaan olis sit tuo laskettu 10.11.

Neuvolan varasin 2.4. ei millään malttais odottaa sinne asti!!
 
Takaisin
Top