Plussaukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon niin mahdoton himotestaaja et teen kyl viel varmaan vkl liuskan ja ens viikolla digin niin et saisin tasavahvat viivat sekä digiin 3+ :grin

Moikka! :happy:

Täällä kans plussattu, viime viikolla tuli dpo9 plussa ja tänään 3+6 näyttää tältä.
Niin innoissaan! Laskettu aika olisi 4.11.

Onnea kaikille plussanneille! :thumright

Liitteet

• IMG_20200227_111220.jpg
    IMG_20200227_111220.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 22
Hienot viivat Mepe! Onnea :)

Hei, tässä vaiheessa uskallan jo hypätä mukaan. tein keskiviikkona kolme enemmän ja vähemmän haamua ja siitä lähtien testaillut. Tänään olisi pitänyt alkaa menkat. Onnea kaikille plussauksista!

Liitteet

• D2C87800-DD3B-46A3-AAAD-3F79BB310F6C.jpeg
    D2C87800-DD3B-46A3-AAAD-3F79BB310F6C.jpeg
    9.5 KB · Katsottu: 36
Onko teillä muilla menkkakipuja? Mä oon nyt kahtena yönä heränny pari minuuttia yli 1 (hauska sattuma) kun on ollu tosi kovat menkkakivut. Nyt tänä yönä ensin hengittelin ja pyörin sängyssä kunnes lähdin vessaan. Pöntöltä noustessa tuli ihan kylmähiki naamaan ja tulin herättämään miehen kun oli sellanen olo et heikottaa ja oksettaa. Laitoin lämpöpussin vatsalle je hengittelin vielä jonkun 5-10 min ja sit meni ohi ja nukahdin :dead::dead: miten voi tehdä niin kipeetä?? Nyt ymmärrän naisia joilla on kovia menkkakipuja kuukausittain :hungover:

Viiva alkanut vahvistumaan. :Heartred Ehkä tänne vois kohta ilmoittautua ihan virallisestikin. :happy: Tänään dpo12. Menkoista laskettuna tänään olis 4+0, mut oviksen mukaan 3+5.

Liitteet

• 20200302_084921.jpg
    20200302_084921.jpg
    14.7 KB · Katsottu: 30
Eiliseen verrattuna ei oo kyllä viiva vahvistunut yhtään ja heti iskee epäilys että miksei. o_O Ärsyttävän epävarmoja nää ihan ekat päivät, kun ei oo oikein oireitakaan vielä ja tuntuu että päivät matelee... :nailbiting:

No mut ei auta kuin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. :happy: Nyt olis 3+6 ja huomenna tai ylihuomenna teen digin. Siihen pitäiskin sit tulla jo 2-3 viikkoa siinä vaiheessan. :)

Liitteet

• 20200303_072757.jpg
    20200303_072757.jpg
    28.7 KB · Katsottu: 28
Eiliseen verrattuna ei oo kyllä viiva vahvistunut yhtään ja heti iskee epäilys että miksei. o_O Ärsyttävän epävarmoja nää ihan ekat päivät, kun ei oo oikein oireitakaan vielä ja tuntuu että päivät matelee... :nailbiting:

No mut ei auta kuin luottaa siihen, että kaikki menee hyvin. :happy: Nyt olis 3+6 ja huomenna tai ylihuomenna teen digin. Siihen pitäiskin sit tulla jo 2-3 viikkoa siinä vaiheessan. :)

Ei kannata huolestua vaikkei digi näyttäisi viel 2-3. Mulla tais näyttää viime raskaudessa vasta 4+5 sitä. Ja testi ei välttämättä tummu yhdessä päivässä. Pissakin voi olla laimeampaa.

Hcg tuplaantuu noin 48 h, joten tikun "pitäisi" tummua parin päivän välein. Mutta on siis tosiaan kovin yksilöllistä :)

Hcg tuplaantuu noin 48 h, joten tikun "pitäisi" tummua parin päivän välein. Mutta on siis tosiaan kovin yksilöllistä :)
Joo tätä 48h "sääntöä" mä muistelin kans, mut mietin sen niinpäin että 48h kuluessa hcg olis tuplaantunut edellisestä, mutta koko ajan nousis kuitenkin eikä sit yhtäkkiä 48h jälkeen harppais siihen tuplalukemaan. :grin Mut joo, huomenna uusi testi, niin eiköhän siinä jo muutosta näy. :happy:

Joo tätä 48h "sääntöä" mä muistelin kans, mut mietin sen niinpäin että 48h kuluessa hcg olis tuplaantunut edellisestä, mutta koko ajan nousis kuitenkin eikä sit yhtäkkiä 48h jälkeen harppais siihen tuplalukemaan. :grin Mut joo, huomenna uusi testi, niin eiköhän siinä jo muutosta näy. :happy:

Näkyy varmasti! Se hcg ilmeisesti oikeasti vähän portaittain nouse, eikä ihan tasaisesti. Näin muistelen.

Nyt voi lopettaa testailun kun tästä ei testit enää paremmaksi muutu :) tänään 5+3.

Liitteet

• B50711B6-4C57-4379-B133-CDF568FD865E.jpeg
    B50711B6-4C57-4379-B133-CDF568FD865E.jpeg
    21.9 KB · Katsottu: 25
Takaisin