Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä oon kans aiempien lasten kohdalla tehnyt testit vasta menkkojen jäätyä pois, mut mitä enemmän täällä foorumeilla on pyörinyt ja seuraillut muiden aikaista testaamista, niin sitä enemmän siitä on innostunut itekin.Vau, monet näyttää tekevän paaaljon testejä. Aloitatteko jo ennen ku menkat jääneet pois? Mä tein testin vasta tosiaa ku menkat oli 3pv myöhässä ip ja sitte seuraavana aamuna vielä vahvistuksen. Ja miten noi digitestit sit näyttää? Onko ne tarkempia?
Viiva vahvistuu hyvin, ylhäältä alas: dpo 12 ilta, dpo 13 ilta, dpo 14 aamu, dpo 15 ilta ja dpo 17 aamu! Jos vertaa vaan joka toista niin tosi hyvin omasta mielestä vahvistunut![]()
Tällä kertaa en jotenkin yhtään osannut odottaa positiivista...Huh, ensimmäinen testi tehty tänään dpo 13 rv 3+6. Jostain syystä olen tällä viikolla ollut ihan varma etten voi olla raskaana, ei ole ollut mitään oireita tai muutenkaan "sellainen olo". Haaleata plussaa näytti kuitenkin jo 25 mlU/ml. Sitten stressasinkin, että onko viivat oikeissa paikoissa, näytti että olisivat jotenkin liian kaukana toisistaanTällä kertaa en jotenkin yhtään osannut odottaa positiivista...
Ihan oikeissa paikoissa on!Huh, ensimmäinen testi tehty tänään dpo 13 rv 3+6. Jostain syystä olen tällä viikolla ollut ihan varma etten voi olla raskaana, ei ole ollut mitään oireita tai muutenkaan "sellainen olo". Haaleata plussaa näytti kuitenkin jo 25 mlU/ml. Sitten stressasinkin, että onko viivat oikeissa paikoissa, näytti että olisivat jotenkin liian kaukana toisistaanTällä kertaa en jotenkin yhtään osannut odottaa positiivista...
Tässä mun vastaavat testit. Toi ylin on tänään dpo 15. Ja mulla sama, että tässä kierrossa ei oo ollut mitään oireita raskauden puolesta. :)
täällä kans 2 viikkoo ja yks päivä varhaisultraan. Herään keskimäärin joka toinen yö todella koviin alavatsakipuihin, jotka kestävät noin 1-5min. Tissit on arat ja muuta oiretta ei juuri ole. 
Ärsyttävää kun jostain syystä en saa tämän ketjun ilmoituksia, vaikka seuraankintäällä kans 2 viikkoo ja yks päivä varhaisultraan. Herään keskimäärin joka toinen yö todella koviin alavatsakipuihin, jotka kestävät noin 1-5min. Tissit on arat ja muuta oiretta ei juuri ole.
Onneksi huomenna on perjantai![]()

Kivaa eli 20.3.Meillä on siis sama varhaisultran päivä!![]()
Monelta sulla on, mul on vast 14.30