Plussaukset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja bluebe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minäkin ostin tänään ton CB:n testin juurikin tuon 3+ toivossa. Liuskatesti näytti jo toissapäivänä tosi tosi tummalle vaan silti sitä on muka epävarmana tässä...:meh: Haluis jo päästä neuvolaan kuulemaan sydänäänet!

Oikealta vasemmalle la dpo 12 ilta, su dpo 13 ilta, ma dpo 14 aamu, ti dpo 15 ilta :rolleyes: Viikkodigi täältäkin löytyy mutta sitä säästelen ja teen kun luulen saavani sen +3 viikkoa :grin Ja noita rfsu:n testejä on vielä 4 jäljellä :)

Liitteet

• IMG_20200303_213812.jpg
    IMG_20200303_213812.jpg
    22.2 KB · Katsottu: 30
Bluebe, vau mitkä viivat! :happy:

Täällä ei pc:n viiva hirveesti vahvistunut vieläkään. Onesteppejä tein 2, kun ekaan ei tullut ensin ollenkaan toista viivaa ja dippasin sen parin min. jälkeen uudestaan, kun ajattelin että olikohan liian nopea dippaus. Tein sit toisen perään, kun ajattelin ensimmäisen olevan virheellinen. Tähän ekaan outoon tulikin sit lopulta tosi vahva viiva, mut toiseen aika lailla samanlainen kuin eilen. o_O

Tää on kyllä ihan typerää ees testailla joka päivä, mut ei malta aamuisin olla testaamattakaan. :nailbiting:

Liitteet

• 20200304_073341.jpg
    20200304_073341.jpg
    23.4 KB · Katsottu: 33
Kirjoittelin testeihin kaikki viikot ja dpo:t vasta nyt ja menin kyllä ihan sekaisin :D tuossa kuitenkin testit jotka tein (+digit). Mut kuten näkyy niin myöhään vasta alkoi kunnolla tummua. Ei kannata siis huolestua, vaikka hitaasti tummuisi. Näin mulla oli viime raskaudessakin.

Liitteet

• 8FF8F648-6010-4612-8B62-72A17F2DE494.jpeg
    8FF8F648-6010-4612-8B62-72A17F2DE494.jpeg
    26.7 KB · Katsottu: 44
@Sporttis Mun silmään pc on kyllä vahvistunut hyvin! :) Hcg tuplaantuu n. 48 tunnissa, eli joka toinen päivä. Ja itse ajattelinkin testata nyt joka toinen pv niin näkisi parhaiten miten viiva vahvistuu.

Vau, monet näyttää tekevän paaaljon testejä. Aloitatteko jo ennen ku menkat jääneet pois? Mä tein testin vasta tosiaa ku menkat oli 3pv myöhässä ip ja sitte seuraavana aamuna vielä vahvistuksen. Ja miten noi digitestit sit näyttää? Onko ne tarkempia?

Mä tein ekan testin 9 päivää ovulaatiosta ja luomukierrossa mun menkat alkaisi 9-11 päivää ovulaatiosta mutta kun siirrettiin alkio niin käytin keltarauhashormonia, joka ois pitänyt menkat joka tapauksessa pois. Digit näyttää tuloksen niin, ettei sitä tarvitse arvailla :) Näyttää siis kuinka monta viikkoa hedelmöittymisestä. Jos esim minä olisin tänään saanut 1-2 viikkoa, niin oisin voinut päätellä että jotain on pielessä, koska hedelmöittymisestä on nyt jo yli 3 viikkoa. Mulle raskaaksi tuleminen ei oo mikään itsestäänselvyys kun yritettiin ensin luomuna pari vuotta ja sit hoidoissa vuosi, jotta saatiin esikoinen. On vaan niin vaikea uskoa, et ihan todellako me taas onnistuttiin, niin nuo testit vähän realisoi asiaa ja toki huojentaa mieltä, kun näkee et viivat tummuu ja viikkoja tulee digin mukaan lisää.

Tässä mun. Ekan testin tein 3+3 ku oli yks rfsun testi jääny edellisestä kierrosta, yllättävän selkee viiva siinäki oli vaikka olin varma ettei mitään vielä vois näkyä.
Tänään on 4+6 ja joku kaunis päivä pakko tehä vielä yks testi ku ei voi jättää kaappiin lojumaan sitä pc paketin toista liuskaa.. :hilarious:

Edit. Näköjään se rfsu kuva onki tuolla ekalla sivulla:grin

Liitteet

• IMG_20200304_162918.jpg
    IMG_20200304_162918.jpg
    21.1 KB · Katsottu: 21
Okei, kiitti selvennyksestä :) pitäsköhä itekki digi testi vielä hankkia :hilarious: 2vk varhaisultraan :nailbiting:

Vau, monet näyttää tekevän paaaljon testejä. Aloitatteko jo ennen ku menkat jääneet pois? Mä tein testin vasta tosiaa ku menkat oli 3pv myöhässä ip ja sitte seuraavana aamuna vielä vahvistuksen. Ja miten noi digitestit sit näyttää? Onko ne tarkempia?
Mä oon kans aiempien lasten kohdalla tehnyt testit vasta menkkojen jäätyä pois, mut mitä enemmän täällä foorumeilla on pyörinyt ja seuraillut muiden aikaista testaamista, niin sitä enemmän siitä on innostunut itekin. :grin

Aiemmat lapset on saanut alkunsa oikeastaan samantien, mut tätä yritettiin useampi kuukausi ja kyllä siinä aina ennen menkkojen alkua oli toiveet korkealla ja halus testata jo "etukäteen". Yhtäkään plussaa ei ennen tätä kiertoa tullut. Nyt sain haamun dpo9 kun tein ekan testin.

Digitestejä on myös sellasia mitkä näyttää vaan raskaana tai ei raskaana. Kantsii olla tarkkana, jos haluaa sen viikkonäytöllisen. Mullakin on yks sellanen kaapissa odottamassa. :)

Viiva vahvistuu hyvin, ylhäältä alas: dpo 12 ilta, dpo 13 ilta, dpo 14 aamu, dpo 15 ilta ja dpo 17 aamu! Jos vertaa vaan joka toista niin tosi hyvin omasta mielestä vahvistunut :rolleyes:

Liitteet

• IMG_20200305_091322__01.jpg
    IMG_20200305_091322__01.jpg
    27.1 KB · Katsottu: 20
Viiva vahvistuu hyvin, ylhäältä alas: dpo 12 ilta, dpo 13 ilta, dpo 14 aamu, dpo 15 ilta ja dpo 17 aamu! Jos vertaa vaan joka toista niin tosi hyvin omasta mielestä vahvistunut :rolleyes:

Tosi hyvin on vahvistunut! :)

Huh, ensimmäinen testi tehty tänään dpo 13 rv 3+6. Jostain syystä olen tällä viikolla ollut ihan varma etten voi olla raskaana, ei ole ollut mitään oireita tai muutenkaan "sellainen olo". Haaleata plussaa näytti kuitenkin jo 25 mlU/ml. Sitten stressasinkin, että onko viivat oikeissa paikoissa, näytti että olisivat jotenkin liian kaukana toisistaan :nailbiting: Tällä kertaa en jotenkin yhtään osannut odottaa positiivista...

Liitteet

• IMG_20200305_105511__01.jpg
    IMG_20200305_105511__01.jpg
    22 KB · Katsottu: 17
Huh, ensimmäinen testi tehty tänään dpo 13 rv 3+6. Jostain syystä olen tällä viikolla ollut ihan varma etten voi olla raskaana, ei ole ollut mitään oireita tai muutenkaan "sellainen olo". Haaleata plussaa näytti kuitenkin jo 25 mlU/ml. Sitten stressasinkin, että onko viivat oikeissa paikoissa, näytti että olisivat jotenkin liian kaukana toisistaan :nailbiting: Tällä kertaa en jotenkin yhtään osannut odottaa positiivista...

Mun mielestä on ihan oikeissa paikoissa ja hyvä viiva noille päiville! :) Onnittelut!

Ihan oikeissa paikoissa on! :happy: Tässä mun vastaavat testit. Toi ylin on tänään dpo 15. Ja mulla sama, että tässä kierrossa ei oo ollut mitään oireita raskauden puolesta. :)

Liitteet

• 20200305_071017.jpg
    20200305_071017.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 17
Ärsyttävää kun jostain syystä en saa tämän ketjun ilmoituksia, vaikka seuraankin :bored: täällä kans 2 viikkoo ja yks päivä varhaisultraan. Herään keskimäärin joka toinen yö todella koviin alavatsakipuihin, jotka kestävät noin 1-5min. Tissit on arat ja muuta oiretta ei juuri ole.

Onneksi huomenna on perjantai :singing:

Ärsyttävää kun jostain syystä en saa tämän ketjun ilmoituksia, vaikka seuraankin :bored: täällä kans 2 viikkoo ja yks päivä varhaisultraan. Herään keskimäärin joka toinen yö todella koviin alavatsakipuihin, jotka kestävät noin 1-5min. Tissit on arat ja muuta oiretta ei juuri ole.

Onneksi huomenna on perjantai :singing:

Meillä on siis sama varhaisultran päivä! :joyful:

Pömpöttääkö teillä muilla alavatsa? Mul on sellanen kunnon menkkapömpötys:rolleyes:

Takaisin