Se oli ku yritys alkoi niin mulla menkat tuli miten tahtoi ja saattoi olla jopa kp40 oviksen tyyppinen ehkä ja sillon mä otin terot ja kolme kk mut ei mitään.. no tossa tovi sitten huomasin että mulla on kkm jälkeen ollut pari ihme lyhyttä kiertoo (juuri km ja tm/km ja kkm jälkeen) ja loput ollu eka 30päivää sit nyt pidemmän aikaa ollut 25 - 29/30 et ihan kumma. Nytkin vasta kp11 ja lämmöt nous 0,2 astetta eli epäilen että bbt ja oireet ja kivut ja vv oli just se et irrotti vasemmalta. Eilen kävi hetkellinen viilto ja toissapäivänä ne kivut oli kauheet.. nekin oon tuntenut kkm jälkeen paremmin.. limoista mulla ei niin huomaa mut eilen illalla minusta jo kuin ovis mennyttä. Mutta pointti oli se että heti ku yritys alkoi niin keho päätti et no nyt ovuloit jo kp9 / 12 välisenä aikana ja sitten lyhennetään kierrot.. näin ilmeisesti monella käynyt et kierrot ollu yhtäkkiä monta päivää lyhyemmät tai pidemmät.Ihana lukea mietteitänne
zarar onko vuoto alkanut? täällä ei vieläkään toissapäiväisten tuhrujen jälkeen.
edit: testasinpa juuri ja tyylipuhdas nega oli. miten nää näin pidentyy nää menkat stna (jos siis ei edes oo raskautta). nyt jo kp 33.
aina ollut max 30 kp yleensä 28-29
Jännä mikä itkuntapainen tuli ku älysin et ovuloin vasemmalta.. se on siis se ns parempi munasarja ja jotenkin tuntuu että kun sieltä harvemmin irtoaa vaan kipu yleensä oikealla ja vasenta juilii muttei niin kovin niin että joku ajatus iskostunut päähän et kun vasen irrottaa niin on mahis raskautua.. nojoo, eipä auta itkut markkinoilla. Tossa portaita ku könysin ylös mietin et olisipa nyt kiva olla raskaana kauheassa kivussa kun ei tää ku huononee ja lääkitys edelleen ihan hukassa. Kohtapuoliin se kuntoon ja sit kysyn suoraan millon mulla on mahdollista alkaa miettiä hoitoja.. :)

täällä kp5, 3 päivää nyt letroja takana.