Varhaisultra

-04 ja - 06 ensimmäinen ultra oli rakenne ultra rv 20 tienoilla. Nt ultra oli omakustanteinen tuohon aikaan. En tiedä missä vaiheessa muutos tuli, mutta hyvä että Nt ultraan pääsee nyt ilmaiseksi.
 
-04 ja - 06 ensimmäinen ultra oli rakenne ultra rv 20 tienoilla. Nt ultra oli omakustanteinen tuohon aikaan. En tiedä missä vaiheessa muutos tuli, mutta hyvä että Nt ultraan pääsee nyt ilmaiseksi.

Oho, onpa ollu aneemista tuohon aikaan. :facepalm:
 
Meilläkin oli ultra tänään ja siellä pikkuinen sydän löi ♥️
Meillä joutui rakenneultran maksamaan itse kun oli -07 ja -08 syntyneet muksut, pelkästään nt ultra oli ilmainen siihen aikaan. Hyvä kun nykyään saa sen 2 uä ilmaiseksi. Toisin oli ennen.
Tämä varhaisultra oli kunnalta ja lääkäri sanoi että voi tulla uudestaankin jos alkaa liikaa huolettaa. Ihania ihmisiä! Ja maksu on pelkästään se terveyskeskus maksu.

Rv 6+ 4
 
-04 ja - 06 ensimmäinen ultra oli rakenne ultra rv 20 tienoilla. Nt ultra oli omakustanteinen tuohon aikaan. En tiedä missä vaiheessa muutos tuli, mutta hyvä että Nt ultraan pääsee nyt ilmaiseksi.

En kyllä tämmöistä muista :wideyed: -01 ja -05. Missäpäin?
 
En kyllä tämmöistä muista :wideyed: -01 ja -05. Missäpäin?
Pirkanmaan alueella, pienessä kunnassa.

Luulisi että että kaikilla olisi samat ohjeistukset, mut kai se on aina kunnan tai kaupungin resursseista kiinni mitä palveluita tarjotaan. Ei ole tasa-arvoista mielestäni.
 
Pirkanmaan alueella, pienessä kunnassa.

Luulisi että että kaikilla olisi samat ohjeistukset, mut kai se on aina kunnan tai kaupungin resursseista kiinni mitä palveluita tarjotaan. Ei ole tasa-arvoista mielestäni.

Joo ei todellakaan ole oikeudenmukaista! Itse asun uudellamaalla, HUSin aluetta
 
Heissan!

Oon seurannut sivuja jo pari viikkoa mutta en oo uskaltanut kirjoitella epävarman tilanteen vuoksi.
Kävin siis varhaisultrassa puolitoista viikkoa sitten ja kohdussa näkyi vaan raskauspussi, kaksi toimivaa keltarauhasta joskin toinen vähän kutistunut, puhui super oviksesta?! Tosiaan luultiin että viikot olisi ollut rv 6 eli muutakin olisi pitänyt näkyä. Lähete sitten eteenpäin ja huomenna on ultra. Tuli lääkäriltä vaan karua tekstiä että uusintaultraan ja lääkkelliseen tyhjennykseen. Käynnin jälkeen tosissaan tajusin katsoa toistakin kiertokalenteria ja siinä oli edelliset kk ollut 14.1 eikä 7.1.

Huominen jännittää ihan tosi kovasti. Raskausoireita on ja pahoinvointikin alannut.

nyt rv 6+2
 
Joo, rv 5+ on tosiaan normaalia näkyä ihan tyhjä pussi. Kuten tuli nyt itselläkin nähtyä ☺️
 
No sepä, alkuun luultiin että viikot pidemmällä niin tuli iso itku. Noita lääkärin tekstejä on vaan ihan kamala lukea kun sielä on nämä kaikki lääkkeelliset tyhjennykset yms kirjattu.

saa nähdä mitä näkyy näin pienillä viikoilla ja mitä tosiaan tuo superovis tehnyt. On pieni olo että löytyykö yksi vai kaksi. Kun nyt edes se yksi ♥️

meillä tosiaan 3 lasta ennestään ja tämä 4 on 3 vuotta toivottu. Viimeisimmän lapsen tärppäys kesti 5 vuotta.
 
Ää, mä en kestä :happy093

Tänään, 8+2, ultrassa löytyi 1,8cm kokoinen pikkuinen :Heartred sillä oli jo tunnistettavasti pää ja muu vartalo, pienet jalat ja kädet sekä selkäydin. Ja arvakkaa mitä, satuttiin näkemään kun se jo liikkui :love7
Mulle tänään sanoi ultraaja ettei vielä 9 viikolla voi erottaa raajoja kun kysyin..
 
No ne on kai enemmänkin sellaiset käsien ja jalkojen silmut, eivät vielä oikeissa mitoissaan siis mutta oikeassa paikassa toki, että hyvin tunnistettavissa että niistä ne sitten kehittyy :)
 
Minä kävin eilen siellä polilla varhaisultrassa, johon saatiin se aika 2 viikkoa sitten. Käytiin siis kipujen takia päivystyksessä 13.4, silloin ei voitu poissulkea kohdun ulkopuolista eikä oikein varmistaakkaan raskautta. Pieni syke sieltä löytyi ja papu vastaa noin viikkoja 6❤️
 
Olen käynyt kahdessa raskaudessa ja yhdessä en. Onhan se tosi kallista, mutta olen saanut sieltä mielenrauhan. Nyt en mene koska meillä uudessa neuvolassa ultrataan ekalla kerralla, eli mun tapauksessa rv 9+4.
 
Takaisin
Top